Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vaikka viehtymys oli alkuaan ulkokohtaista, vetovoima oli silloinkin kokonaisvaltaista. Erikoisinta on, että söpön olemuksen takana on myös äärimmäisen kiinnostava persoona. Tuntuu tavallaan hullulta, että kaikki on ollut olemassa mutta vain piilossa miltei yhden sukupolven ajan. Olen iloinen, että kohtasimme. Kiitos, että olet.
Samaa voisin sanoa kaivatusta. Kiehtova olento.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kutsutaan miespuolista puumaa?
Hopeketuksi.
Siis hopeaketuksi.
Pidän työstäni. En omi. Toivottavasti sinäkin, hänkin ja sinunkin hän. On hauskaa palata töihin huomenna, mutta aikainen herätys tuntuu varmaan niin päässä huomenna että unohdan sen hupitunnelman siinä samassa hyvin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vi ttusaatana kuinka kauan vielä tarvitsee katsella muiden miesten ihailua fanittamista sua kohtaan????
Kuinka kauan kestää sulla tehdä aloite, riippuu siitä.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi tehdä ollenkaan töitä.
Minä haluan. Olis ikävää olla ilman mitään järkevää tointa tai tehtävää.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka viehtymys oli alkuaan ulkokohtaista, vetovoima oli silloinkin kokonaisvaltaista. Erikoisinta on, että söpön olemuksen takana on myös äärimmäisen kiinnostava persoona. Tuntuu tavallaan hullulta, että kaikki on ollut olemassa mutta vain piilossa miltei yhden sukupolven ajan. Olen iloinen, että kohtasimme. Kiitos, että olet.
Sukukokouksessako?
Vierailija kirjoitti:
Vi ttusaatana kuinka kauan vielä tarvitsee katsella muiden miesten ihailua fanittamista sua kohtaan????
Ikuisesti. Noin typerästi kommunikoiva yksilö jää yksin.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä öitä, ope.
Hyvää yötä opemies! Pusun lähettä erityinen ope (vaan ei erityisope)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeketuksi.
Buumeriksi
Vierailija kirjoitti:
Oletko kertonut tunteistasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukukokouksessako?
Ei. Sukupolvella kuvasin vain ajanjakson mittaa.
Vierailija kirjoitti:
Meidät on kaapattu.
Kuinkas sitten kävikään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukukokouksessako?
Ei. Sukupolvella kuvasin vain ajanjakson mittaa.
Ootpa vanha :o
Vierailija kirjoitti:
Vanhempi herrasmies
On tää elämä vaan ihmeellistä. Kaikenlaista voi tapahtua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhempi herrasmies
Tämä!
Hopeketuksi.