Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkelisi on kaikessa elämässä mukanasi. Hän on kanssasi kun ajattelet tai yrität ratkaista ongelmia.
Vetääkö myös käteen puolestani?
Ei pysty siihen, sen saat hoitaa ihan itse.
Oletko muuten huomannut koskaan että saat itseesi vauhtia vaikka tuntuisi että et pysty tai jaksa liikkua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkelisi on kanssasi kun valitset lottonumeroita tai vaikka miestä tai naista itsellesi.
Ei oikein siltä vaikuta.
Miksi sanot näin?
Mietipä sitä.
Tunge ne enkelit jo jonnekin, joulu meni jo.
Hyvää nimipäivää rakas
Liike-energia. Tärkeä asia ihmisen itsensäkin elämässä.
Mukavaa iltaa kaivatulleni !
En enää koskaan tule tänne.
Vierailija kirjoitti:
Liike-energia. Tärkeä asia ihmisen itsensäkin elämässä.
Lisäys.
Liikumme itse mutta moni asia vaikuttaa liikkumiseemme.
Oletko kuullut hypnoosista?
Oletko kokeillut energian tunnustelua?
Oletko koskaan pyytänyt (enkeliäsi) esimerkiksi liikuttamaan itseäsi?
Tai oletko koskaan kokenut tilannetta jossa olet liikkumatta mutta alatkin jotenkin liikahtelemaan tai liikkumaan? Puhumaan tai ääntelemään?
``Nään rakas poskellasi kyyneleitä, ei kuori enään tunteitasi peitä. Pois armas viimein nyt naamiosi heitä. Ja silmiin mua katsoen saat tietää totuuden. Vai sua mä lemmin, vai sinä olet armain. Ja polte jonka tunnen voi kahleet kaikki murtaa. Oot minun aina, en päästä sua koskaan. Oot uni jota kaipasin sinua aina rakastan....``
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkelisi on kaikessa elämässä mukanasi. Hän on kanssasi kun ajattelet tai yrität ratkaista ongelmia.
Oletko muuten huomannut koskaan että saat itseesi vauhtia vaikka tuntuisi että et pysty tai jaksa liikkua?
Joo olen, kun keitän munia pienessä kattilassa ja vesi kiehuu yllättäen.
Vierailija kirjoitti:
G: selän kääntäjä, estäjä, kaivattu.
Lopetahan trollailu, kiitos! Turhaan yrität hämmentää.
Miten ihminen saa alkunsa ja miten kaikki kehitys tapahtuu?
Mu psykopaatti isoveli sanoiku kerra oltii juomas baaris et (oltii muute vaa kerra) et nyt lähtee huulist tunto pitää lopettaa ite join monta tuoppii sen jälkee tunsin kaikki
Vierailija kirjoitti:
``Nään rakas poskellasi kyyneleitä, ei kuori enään tunteitasi peitä. Pois armas viimein nyt naamiosi heitä. Ja silmiin mua katsoen saat tietää totuuden. Vai sua mä lemmin, vai sinä olet armain. Ja polte jonka tunnen voi kahleet kaikki murtaa. Oot minun aina, en päästä sua koskaan. Oot uni jota kaipasin sinua aina rakastan....``
Tähän on helppo samastua, kun vain se hetki tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo olen, kun keitän munia pienessä kattilassa ja vesi kiehuu yllättäen.
Joskus voi säikähtää ja toimia äärimmäisellä nopeudella.
Joskus saattaa havahtua ja ihmetellä miten onnistuikin reagoimaan jollakin tavalla, esimerkiksi hätätilanteissa hyvin yleistä.
Semmosia enkelipaatoksia. Kaikkea on hyvä miettiä ja vaikka olisikin realistinen, kaikkea saa silti haaveilla koska kaikkea pitää olla. Näin sitten tänään.
Mietin äsken, miltä tuntuisi kuulla äänesi puhelimessa. Saisinko itse sanaa suustani, kuuluisiko läpi kaikki patoutunut, menisikö ajatus väärään kurkkuun?
Ja se hetki, kun huulet koskettavat toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
En enää koskaan tule tänne.
t. crazy hat woman
Miksi sanot näin?