Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (17706)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkelisi on kaikessa elÀmÀssÀ mukanasi. HÀn on kanssasi kun ajattelet tai yritÀt ratkaista ongelmia.
VetÀÀkö myös kÀteen puolestani?
Ei pysty siihen, sen saat hoitaa ihan itse.
Oletko muuten huomannut koskaan ettÀ saat itseesi vauhtia vaikka tuntuisi ettÀ et pysty tai jaksa liikkua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkelisi on kanssasi kun valitset lottonumeroita tai vaikka miestÀ tai naista itsellesi.
Ei oikein siltÀ vaikuta.
Miksi sanot nÀin?
MietipÀ sitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Liike-energia. TÀrkeÀ asia ihmisen itsensÀkin elÀmÀssÀ.
LisÀys.
Liikumme itse mutta moni asia vaikuttaa liikkumiseemme.
Oletko kuullut hypnoosista?
Oletko kokeillut energian tunnustelua?
Oletko koskaan pyytÀnyt (enkeliÀsi) esimerkiksi liikuttamaan itseÀsi?
Tai oletko koskaan kokenut tilannetta jossa olet liikkumatta mutta alatkin jotenkin liikahtelemaan tai liikkumaan? Puhumaan tai ÀÀntelemÀÀn?
``NÀÀn rakas poskellasi kyyneleitÀ, ei kuori enÀÀn tunteitasi peitÀ. Pois armas viimein nyt naamiosi heitÀ. Ja silmiin mua katsoen saat tietÀÀ totuuden. Vai sua mÀ lemmin, vai sinÀ olet armain. Ja polte jonka tunnen voi kahleet kaikki murtaa. Oot minun aina, en pÀÀstÀ sua koskaan. Oot uni jota kaipasin sinua aina rakastan....``
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkelisi on kaikessa elÀmÀssÀ mukanasi. HÀn on kanssasi kun ajattelet tai yritÀt ratkaista ongelmia.
Oletko muuten huomannut koskaan ettÀ saat itseesi vauhtia vaikka tuntuisi ettÀ et pysty tai jaksa liikkua?
Joo olen, kun keitÀn munia pienessÀ kattilassa ja vesi kiehuu yllÀttÀen.
Vierailija kirjoitti:
G: selÀn kÀÀntÀjÀ, estÀjÀ, kaivattu.
Lopetahan trollailu, kiitos! Turhaan yritÀt hÀmmentÀÀ.
Mu psykopaatti isoveli sanoiku kerra oltii juomas baaris et (oltii muute vaa kerra) et nyt lÀhtee huulist tunto pitÀÀ lopettaa ite join monta tuoppii sen jÀlkee tunsin kaikki
Vierailija kirjoitti:
``NÀÀn rakas poskellasi kyyneleitÀ, ei kuori enÀÀn tunteitasi peitÀ. Pois armas viimein nyt naamiosi heitÀ. Ja silmiin mua katsoen saat tietÀÀ totuuden. Vai sua mÀ lemmin, vai sinÀ olet armain. Ja polte jonka tunnen voi kahleet kaikki murtaa. Oot minun aina, en pÀÀstÀ sua koskaan. Oot uni jota kaipasin sinua aina rakastan....``
TÀhÀn on helppo samastua, kun vain se hetki tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo olen, kun keitÀn munia pienessÀ kattilassa ja vesi kiehuu yllÀttÀen.
Joskus voi sÀikÀhtÀÀ ja toimia ÀÀrimmÀisellÀ nopeudella.
Joskus saattaa havahtua ja ihmetellÀ miten onnistuikin reagoimaan jollakin tavalla, esimerkiksi hÀtÀtilanteissa hyvin yleistÀ.
Semmosia enkelipaatoksia. Kaikkea on hyvÀ miettiÀ ja vaikka olisikin realistinen, kaikkea saa silti haaveilla koska kaikkea pitÀÀ olla. NÀin sitten tÀnÀÀn.
Mietin Àsken, miltÀ tuntuisi kuulla ÀÀnesi puhelimessa. Saisinko itse sanaa suustani, kuuluisiko lÀpi kaikki patoutunut, menisikö ajatus vÀÀrÀÀn kurkkuun?
Vierailija kirjoitti:
En enÀÀ koskaan tule tÀnne.
t. crazy hat woman
Miksi sanot nÀin?