Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GALUP
MillÀ kolmella adjektiivilla kuvailisit kaivattuasi?
InsinööreistÀ insinöörein. JÀykkÀputkikatsenÀkö. Maailman rakkain.
Mutta ei sinun.
Vitustakos sinÀ tiedÀt. Sivusta
No olisko tuosta, ettÀ horisee asiasta tÀnne. :D
Eli piti jostain syystÀ julistaa itsestÀÀnselvyyttÀ, ihan muuten vaan?
En ole tiennyt, ettÀ maa kantaa pÀÀllÀÀn nÀin torveloa ja vinoa porukkaa kuin tÀssÀ ketjussa. Onneksi eivÀt kuulu omaan elinpiiriin.
Vierailija kirjoitti:
En ole tiennyt, ettÀ maa kantaa pÀÀllÀÀn nÀin torveloa ja vinoa porukkaa kuin tÀssÀ ketjussa. Onneksi eivÀt kuulu omaan elinpiiriin.
KyllĂ€ ne tavallaan kuuluu, kun tĂ€mĂ€kin on osa sun todellisuutta. đ
MitÀhÀn ne pimeÀt puoleni ovat? EhkÀ puhuit pimennossa olevista puolista? MielellÀni avaisin sinulle arkkuni.
Montako tÀÀllÀ noita hullun kurisia kirjoittelee? 1? 2? Onko oikeasti useampi petsoona vai ihan ÀrsyyttÀÀkseen?
MitÀköhÀn sinÀkin siellÀ oikein luulet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyllĂ€ ne tavallaan kuuluu, kun tĂ€mĂ€kin on osa sun todellisuutta. đ
Ei tartte kuitenkaan jatkuvasti kuunnella tuollaisia jÀrkijÀttöisiÀ juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
``NÀÀn rakas poskellasi kyyneleitÀ, ei kuori enÀÀn tunteitasi peitÀ. Pois armas viimein nyt naamiosi heitÀ. Ja silmiin mua katsoen saat tietÀÀ totuuden. Vai sua mÀ lemmin, vai sinÀ olet armain. Ja polte jonka tunnen voi kahleet kaikki murtaa. Oot minun aina, en pÀÀstÀ sua koskaan. Oot uni jota kaipasin sinua aina rakastan....``
Hiuka kaunista! Rasvasi oliivi öljyllÀ pepu reijÀ ku ei oo muutaku ehkÀ erioil hajustamaton kÀsivoide, ei missÀÀ nimes dermoshopista tilattua paksua kÀsirasvaa se tukkii kaikki ja on kaikki rasvas wc oven kahvat ja kahvi keittime osat kerra psykologi kÀvi koti kÀynnillÀ ja hÀn katseli asunno keitttiöö et onpas teillÀ siisti tilava keittiö sit hÀn huomas oliivi öljy pullon hellan vieres ja kysyi mihin te tota öljyy kÀytÀtte? Oon siitÀ asti katsellu tyhjyyteen lasittunein silmin
Nyt kyllÀ oli hauska! P ?
Vierailija kirjoitti:
MitÀhÀn ne pimeÀt puoleni ovat? EhkÀ puhuit pimennossa olevista puolista? MielellÀni avaisin sinulle arkkuni.
Draakkula?
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla ettÀ. Huomenna sataa vettÀ.
KÀvin kÀvelee 400metriÀ. Nyt voin syödÀ nuo kinkkujuustosuolakurkku patongit. Ja juoda kahvin.
Olen alkanut palata lapsuuteen.
Vierailija kirjoitti:
GALUP
MillÀ kolmella adjektiivilla kuvailisit kaivattuasi?
Chilli, salskea, ihana hymyilijÀ, kenellÀ miellyttÀvÀ ÀÀni. Menin hetkeksi pÀivÀÀn, ku juteltiin ekan kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla ettÀ. Huomenna sataa vettÀ.
NiinhÀn sitÀ luulla vois. Jos se vaikka totta ois.
Kaivattuni on inhimillinen,hÀnessÀ on ``vikoja``mutta hÀn on rakastettava mies.
Joskus kerran kuukaudessa tÀnne palstalle hyökkÀÀ ylilaudalta todellisia huippu trolleja nii mullaki alkaa nuppi tutisee ja ykskaks kaipailijat viestii tÀÀllÀ vapisevin sormin ettÀ olisikos mahdollisesti joku toinen keskustelupaikka meille
PoikaystĂ€vĂ€đ€Łđđ đ
Hiuka kaunista! Rasvasi oliivi öljyllÀ pepu reijÀ ku ei oo muutaku ehkÀ erioil hajustamaton kÀsivoide, ei missÀÀ nimes dermoshopista tilattua paksua kÀsirasvaa se tukkii kaikki ja on kaikki rasvas wc oven kahvat ja kahvi keittime osat kerra psykologi kÀvi koti kÀynnillÀ ja hÀn katseli asunno keitttiöö et onpas teillÀ siisti tilava keittiö sit hÀn huomas oliivi öljy pullon hellan vieres ja kysyi mihin te tota öljyy kÀytÀtte? Oon siitÀ asti katsellu tyhjyyteen lasittunein silmin