Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
💗
Kommentit (17706)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GALUP
Millä kolmella adjektiivilla kuvailisit kaivattuasi?
Insinööreistä insinöörein. Jäykkäputkikatsenäkö. Maailman rakkain.
Mutta ei sinun.
Vitustakos sinä tiedät. Sivusta
No olisko tuosta, että horisee asiasta tänne. :D
Eli piti jostain syystä julistaa itsestäänselvyyttä, ihan muuten vaan?
En ole tiennyt, että maa kantaa päällään näin torveloa ja vinoa porukkaa kuin tässä ketjussa. Onneksi eivät kuulu omaan elinpiiriin.
Vierailija kirjoitti:
En ole tiennyt, että maa kantaa päällään näin torveloa ja vinoa porukkaa kuin tässä ketjussa. Onneksi eivät kuulu omaan elinpiiriin.
Kyllä ne tavallaan kuuluu, kun tämäkin on osa sun todellisuutta. 🙄
Mitähän ne pimeät puoleni ovat? Ehkä puhuit pimennossa olevista puolista? Mielelläni avaisin sinulle arkkuni.
Montako täällä noita hullun kurisia kirjoittelee? 1? 2? Onko oikeasti useampi petsoona vai ihan ärsyyttääkseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne tavallaan kuuluu, kun tämäkin on osa sun todellisuutta. 🙄
Ei tartte kuitenkaan jatkuvasti kuunnella tuollaisia järkijättöisiä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
``Nään rakas poskellasi kyyneleitä, ei kuori enään tunteitasi peitä. Pois armas viimein nyt naamiosi heitä. Ja silmiin mua katsoen saat tietää totuuden. Vai sua mä lemmin, vai sinä olet armain. Ja polte jonka tunnen voi kahleet kaikki murtaa. Oot minun aina, en päästä sua koskaan. Oot uni jota kaipasin sinua aina rakastan....``
Hiuka kaunista! Rasvasi oliivi öljyllä pepu reijä ku ei oo muutaku ehkä erioil hajustamaton käsivoide, ei missää nimes dermoshopista tilattua paksua käsirasvaa se tukkii kaikki ja on kaikki rasvas wc oven kahvat ja kahvi keittime osat kerra psykologi kävi koti käynnillä ja hän katseli asunno keitttiöö et onpas teillä siisti tilava keittiö sit hän huomas oliivi öljy pullon hellan vieres ja kysyi mihin te tota öljyy käytätte? Oon siitä asti katsellu tyhjyyteen lasittunein silmin
Nyt kyllä oli hauska! P ?
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ne pimeät puoleni ovat? Ehkä puhuit pimennossa olevista puolista? Mielelläni avaisin sinulle arkkuni.
Draakkula?
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän sinäkin siellä oikein luulet.
Saattaa olla että. Huomenna sataa vettä.
Kävin kävelee 400metriä. Nyt voin syödä nuo kinkkujuustosuolakurkku patongit. Ja juoda kahvin.
Vierailija kirjoitti:
GALUP
Millä kolmella adjektiivilla kuvailisit kaivattuasi?
Chilli, salskea, ihana hymyilijä, kenellä miellyttävä ääni. Menin hetkeksi päivään, ku juteltiin ekan kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän sinäkin siellä oikein luulet.
Saattaa olla että. Huomenna sataa vettä.
Niinhän sitä luulla vois. Jos se vaikka totta ois.
Kaivattuni on inhimillinen,hänessä on ``vikoja``mutta hän on rakastettava mies.
Joskus kerran kuukaudessa tänne palstalle hyökkää ylilaudalta todellisia huippu trolleja nii mullaki alkaa nuppi tutisee ja ykskaks kaipailijat viestii täällä vapisevin sormin että olisikos mahdollisesti joku toinen keskustelupaikka meille
Hiuka kaunista! Rasvasi oliivi öljyllä pepu reijä ku ei oo muutaku ehkä erioil hajustamaton käsivoide, ei missää nimes dermoshopista tilattua paksua käsirasvaa se tukkii kaikki ja on kaikki rasvas wc oven kahvat ja kahvi keittime osat kerra psykologi kävi koti käynnillä ja hän katseli asunno keitttiöö et onpas teillä siisti tilava keittiö sit hän huomas oliivi öljy pullon hellan vieres ja kysyi mihin te tota öljyy käytätte? Oon siitä asti katsellu tyhjyyteen lasittunein silmin