Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (5974)
Vierailija kirjoitti:
Seksi olis tietysti hyvÀÀ ja sitÀ olis paljon, mutta muuten saattaisit pitÀÀ mua tylsÀnÀ.
Jos tylsyys tarkottaa rauhallisuutta vailla draamaa niin tÀydellistÀ
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen huomisilta tulossa!
Kuinka niin?
EhkÀ kÀyn vielÀ huomenna erÀÀssÀ paikassa, vaikka tiedÀn ettÀ turhaahan se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksen vaan saa sua viereeni sohvalle..
Koska tahdoit niin.
En tahtonut
Vierailija kirjoitti:
Adolf tÀÀllÀ kaipaa Evaa siellÀ. Jos ees jutella ehdittÀisiin.
Se on kuule Aatu vÀhÀn myöhÀstÀ nyt kun sinÀ sössit kaiken!
On tÀysin selvÀÀ ettei kukaan kaipaa ja hyvÀ niin. Vuosikausien jÀlkeen loppui vihdoin omakin kaipuu ja siitÀ olen iloinen. Ihmettelen lÀhinnÀ, mikÀ laittoi aivokemiat niin pahoin sekaisin. Oma puoliso tuntuu kaiken sen jÀlkeen niin tÀydelliseltÀ kumppanilta, ettÀ ikinÀ en vaihtais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksen vaan saa sua viereeni sohvalle..
Et ole vielÀ koskaan pyytÀnyt
Enkö? No tuutko jos pyydÀn?
ĂitĂ€ lĂ€helle M- miehelle :)
đđ»***
On paljon tunnettavaa, mutta vÀhÀn annettavaa, kun ei voi antaa. On kuin olisi pylly pystyssÀ lÀhtötelineissÀ, mutta liikkeelle ei pÀÀse. HyvÀÀ yötÀ.
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi niin piilossa?
Koska sÀ olet varattu?
Vierailija kirjoitti:
G: Oletko joskus jÀttÀnyt tilaisuuden kÀyttÀmÀttÀ kaivattusi vuoksi ja myöhemmin katunut sitÀ?
Oon, ku tavattiin toisen kerran. Tuolloin kyl juteltiin, nÀytin linnunpesÀÀ ikkunan takaa ja hÀn kiinnostui tv-tasosta, jonka olin muuton vuoksi laittamas pois. Olisin halunnu kysyÀ hÀneltÀ jotain ja kadun...TÀnÀÀn olisi ollut ihania uutisia, joita juhlia. Uskon, ettÀ tulee aika, kun nÀen hÀnet ja voin mennÀ jutskaa.
God natt fru speciallĂ€rare đ
Kramar, min snygga medelĂ„lders favoritlĂ€rare đ
HyvÀÀ yötĂ€ Woimattarelle Hennolta OrvokiltađŽ
Vierailija kirjoitti:
On tÀysin selvÀÀ ettei kukaan kaipaa ja hyvÀ niin. Vuosikausien jÀlkeen loppui vihdoin omakin kaipuu ja siitÀ olen iloinen. Ihmettelen lÀhinnÀ, mikÀ laittoi aivokemiat niin pahoin sekaisin. Oma puoliso tuntuu kaiken sen jÀlkeen niin tÀydelliseltÀ kumppanilta, ettÀ ikinÀ en vaihtais.
Naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adolf tÀÀllÀ kaipaa Evaa siellÀ. Jos ees jutella ehdittÀisiin.
Se on kuule Aatu vÀhÀn myöhÀstÀ nyt kun sinÀ sössit kaiken!
đ đ đ đ
Sivu
Vierailija kirjoitti:
PelkÀÀt ehkÀ, ettÀ kÀyn kÀhmimÀÀn.
Kuules, olen haaveillut siitÀ ettÀ tulisit neuvomaan minua oikein kÀdestÀ pitÀen siellÀ.
HyvÀÀ yötĂ€ kesĂ€heinĂ€đ
TÀssÀ on vaan liikaa sokeria.
ĂlĂ€ huuda.