Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (5974)
PerÀstÀ kuuluu mutta millon?! Oot jo kauan luvannut mutta mitÀÀn ei kuulu
Halinallen virka olisi edelleenkin vapaana tĂ€ytettĂ€vĂ€ksi. đ€ Kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
i ja n
SukunimissÀ viimeiset.
Huomaamaton hymy tÀhÀn. Sivusta.
Varmaan puolilla suomalaisista sukunimi pÀÀttyy n-kirjaimeen. VielÀ tarkemmin nen-kirjaimiin. EikÀ i-kirjaimeen pÀÀttyvÀt sukunimetkÀÀn mitÀÀn harvinaisia ole. Eli osuu takuulla tuhansiin.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi niin piilossa?
Voin aika huonosti. Huonommin kuin nÀyttÀÀ.
MikÀ auttais
Ei taida auttaa enÀÀ mikÀÀn. SÄdant Àr livet.
Vierailija kirjoitti:
Miksen vaan saa sua viereeni sohvalle..
Onneksi on mielikuvitus. Munkin sohvalla olisi tilaa tÀnÀ iltana. Olet mun sparkle, jonka avulla jaksan, kun vÀsyttÀÀ, harmittaa ja kaikki muu feilaa. Nykyisin nÀen, ettÀ tÀmÀ oli minulle se tarkoitus, miksi sinut kohtasin. Terkut mun sparklelle.
Vierailija kirjoitti:
Koska se on kahden istuttava.
Nuku hyvin rakas. Suukko. Lusikointi kelpais.
Seksi olis tietysti hyvÀÀ ja sitÀ olis paljon, mutta muuten saattaisit pitÀÀ mua tylsÀnÀ.
ĂitĂ€, kauniita unia! đ§Ąđ€
Mielenkiintoinen huomisilta tulossa!
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin yhden naisen viereen sohvalle. Nuuhkuttamaan hÀnen pörröistÀ tukkaa, kietomaan kÀden hÀnen ympÀrilleen. Ja. Jos. HÀn. VielÀ painaisi pÀÀnsÀ mun olkapÀÀtÀ vasten, niin siinÀ mun onneni olisi.
HyvÀÀ yötÀ yhdelle. Sille kaikista tÀrkeimmÀlle.
Vierailija kirjoitti:
Koska tahdoit niin.
Mangusti kirjoitti:
Nuku hyvin rakas. Suukko. Lusikointi kelpais.
Onko sulla joulupuuroođ”đ”đ”đ”. Tulen.
Vierailija kirjoitti:
Oih, se yksi ihana kauppamies! Harmi kun se on niin ihana, ettÀ se jÀÀdyttÀÀ multa raajat.
Vai onko se vaan pelottava?
Vierailija kirjoitti:
Höh no onpas harmillista, ettÀ kissavideoni poistettiin... Se oli ihan hyvÀntahtoinen ja hÀnelle kyllÀ tarkoitettu. En ymmÀrrÀ puheita "tappovideosta". Julmaa tulkita noin.
Oot aika nolo
Vierailija kirjoitti:
Et ole vielÀ koskaan pyytÀnyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on mielikuvitus. Munkin sohvalla olisi tilaa tÀnÀ iltana. Olet mun sparkle, jonka avulla jaksan, kun vÀsyttÀÀ, harmittaa ja kaikki muu feilaa. Nykyisin nÀen, ettÀ tÀmÀ oli minulle se tarkoitus, miksi sinut kohtasin. Terkut mun sparklelle.
Mun kaivattukin oli mulle pitkÀÀn sparkle. Mutta se on alkanut hiipua, kun ei olla nÀhty. Oiskohan enemmÀn sparkle, jos nÀhtÀis. Kaipaisin kyllÀ sparklea elÀmÀÀn.
eri
Vierailija kirjoitti:
Seksi olis tietysti hyvÀÀ ja sitÀ olis paljon, mutta muuten saattaisit pitÀÀ mua tylsÀnÀ.
Miten niin? Sulla on rikas sisÀinen maailma. Ei kai kukaan koko ajan ole jotenkin ihmeellinen?
Vierailija kirjoitti:
Iltaa mammoille. Olis tarjolla wienerleikettÀ, lapinpuikulaa ja salaattia. Tervetuloa...
Kuinka isoa puikulaa?
Höh no onpas harmillista, ettÀ kissavideoni poistettiin... Se oli ihan hyvÀntahtoinen ja hÀnelle kyllÀ tarkoitettu. En ymmÀrrÀ puheita "tappovideosta". Julmaa tulkita noin.