Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oma on valintasi, jos et tule vastaan. SyytÀ itseÀsi. MinÀ en toista kertaa mene leijonan luolaan.
Jos rakkaus tuntuu leijonan luolaan menolta niin varmaan onkin viisaampaa unohtaa koko juttu.
EntÀs kun se toinen on toiminut sillÀ tavalla, ettÀ on aihetta tuntea noin? Ja entÀs jos se toinen myöhemmin kÀyttÀytyy ikÀÀn kuin minua ei olisi olemassakaan? Ihmisen voi mitÀtöidÀ teoillaan tai tekemÀttÀ jÀttÀmisillÀÀn. PitÀÀkö nuolla maata jalkojen alla sellaisen jÀlkeen vai voisiko tÀmÀ mitÀtöijÀ kenties korjata kÀytöstÀÀn?
Oletko varma ettet lukenut tilannetta vÀÀrin?
Vierailija kirjoitti:
Tai ehkÀ voisit ottaa vinkin ettei hÀntÀ kiinnosta enÀÀ?
Niin, jÀrki ymmÀrtÀÀ, mutta sano se sydÀmelleni.
Ihanalle 46 vuotiaalle rouvalle đč
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NiinpÀ, samaa olet hokenut jo ties kuinka kauan tÀÀllÀ.
Kaipaan sua mielenvikaisesti, mutta en mielenvikaisena. EihÀn se lÀmmitÀ talvipÀivÀnÀ, mutta tulinpahan toteamaan tÀmÀn tÀmÀnhetkisen mielentilani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oma on valintasi, jos et tule vastaan. SyytÀ itseÀsi. MinÀ en toista kertaa mene leijonan luolaan.
Jos rakkaus tuntuu leijonan luolaan menolta niin varmaan onkin viisaampaa unohtaa koko juttu.
EntÀs kun se toinen on toiminut sillÀ tavalla, ettÀ on aihetta tuntea noin? Ja entÀs jos se toinen myöhemmin kÀyttÀytyy ikÀÀn kuin minua ei olisi olemassakaan? Ihmisen voi mitÀtöidÀ teoillaan tai tekemÀttÀ jÀttÀmisillÀÀn. PitÀÀkö nuolla maata jalkojen alla sellaisen jÀlkeen vai voisiko tÀmÀ mitÀtöijÀ kenties korjata kÀytöstÀÀn?
Oletko varma ettet lukenut tilannetta vÀÀrin?
Parille ihmiselle olen kertonut tilanteen, ja kumpikin piti sitÀ aika ikÀvÀnÀ. En nyt viitsi kertoa, mitÀ sanoja tarkalleen kÀyttivÀt. Tuntui ÀÀrettömÀn pahalta etenkin, kun pÀivÀ oli erityinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teitkö sÀ sille jotain pahaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SitÀ vartenhan tÀmÀ ketju on. Oisko parempi, ettÀ roikkuisin tyypissÀ irl?
Jk. Kaipaatko vai toimitko vain ketjun ylikommentaattorina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MinkÀs takia sinÀ nÀet vaivaa muiden tekemisistÀ?
sivusta kysyn
LÀmmin hali pakkaspÀivÀÀn
Sinua,
minÀ
Olen saanut tarpeekseni 'ystÀvÀÀ' esittÀvistÀ kiusaajista.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua mielenvikaisesti, mutta en mielenvikaisena. EihÀn se lÀmmitÀ talvipÀivÀnÀ, mutta tulinpahan toteamaan tÀmÀn tÀmÀnhetkisen mielentilani.
MÀ oon aina ollut sen tyyppinen ihminen joka hautaa sisÀÀnsÀ ihan miten vaan rÀjÀhtÀvÀnkin tunteen. Ulkoisesta rauhasta ei sovi kohdallani pÀÀtellÀ liikoja...
TÀllaisena talvipÀivÀnÀ itseÀ lÀmmittÀnyt ajatus siitÀ miten paljon positiivisuutta ja hyvinvoivuutta pinnan alla on tÀysin nÀkyvissÀ. Vaikuttaa raskasrakenteiselta mistÀ on huolellisesti eliminoitu sortumat. Aitoa ja vahvaa. LÀmmittÀÀ enemmÀn kun osaan kertoa koska auttaa myös uskomaan ihmisyyteen. VielÀ toivoisin ettÀ uni löytyisi.
Tuuliin maailman myrskyjen toiveeni heitÀn.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut tarpeekseni 'ystÀvÀÀ' esittÀvistÀ kiusaajista.
Minulla ei onneksi
ole ystÀviÀ,
jotka kiusaavat.
Tuntematon palsta-ano
kirjoittaa, mitÀ kirjoittaa.
Se on hÀnen karmansa,
ei minun.
Suloista sunnuntaita.
VetÀydyn sivulehtereille
jatkamaan.
PÀivÀ on kuulas ja kaunis.
God is good, in God I trust.
E
VielÀ ettÀ vÀliÀkö sillÀ ettÀ keinot on erikoiset jos ne selvÀsti toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀÀllĂ€ makaan sĂ€ngyllĂ€ alastomana sinua odotellenđ
Nainen 35
En tiedÀ, onko kaivattu jo tÀyttÀnyt 35, vai vielÀ 34, joten en ihan tÀmÀn perusteella uskalla nyt peitsi tanassa rynniÀ paikalle.
eikĂ€ vaimo pÀÀstĂ€ sinua ovesta jos peitsi tanassa lĂ€hdetđ€·
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ oon aina ollut sen tyyppinen ihminen joka hautaa sisÀÀnsÀ ihan miten vaan rÀjÀhtÀvÀnkin tunteen. Ulkoisesta rauhasta ei sovi kohdallani pÀÀtellÀ liikoja...
TÀllaisena talvipÀivÀnÀ itseÀ lÀmmittÀnyt ajatus siitÀ miten paljon positiivisuutta ja hyvinvoivuutta pinnan alla on tÀysin nÀkyvissÀ. Vaikuttaa raskasrakenteiselta mistÀ on huolellisesti eliminoitu sortumat. Aitoa ja vahvaa. LÀmmittÀÀ enemmÀn kun osaan kertoa koska auttaa myös uskomaan ihmisyyteen. VielÀ toivoisin ettÀ uni löytyisi.
PÀÀstÀ höyryjÀ ulos vÀlillÀ, niin elÀt pidempÀÀn.
En kaipaa mielenvikaisesti enkÀ ole mitenkÀÀn mielenvikainen vaan surullinen ja vihainen. Mielenvikainen kaipaus ajaa kenet vaan on the edge.
Kaikki mun kaivatut ihan yhtÀ perceestÀ.