Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (17721)
Suurisuinen tarkoittaa tÀssÀ kontekstissa suunsoittajaa.
Vierailija kirjoitti:
Olet ilkeÀ.
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ se oikeakin suu avautuu suureksi. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ilkeÀ.
Mietis vÀhÀ.Onko syytÀ pitÀÀ suunsoittajana? En herkÀsti lÀhde tÀlle linjalle.
Haukkua osaat, mutta et pyytÀÀ anteeksi. Sinusta ei koskaan tiedĂ€, mitĂ€ tuleman pitÀÀ. Sitten ihmettelet, kun viestiĂ€ ei tule.đĄ
T. turhake
Ihan oma on valintasi, jos et tule vastaan. SyytÀ itseÀsi. MinÀ en toista kertaa mene leijonan luolaan.
Vierailija kirjoitti:
Haukkua osaat, mutta et pyytÀÀ anteeksi. Sinusta ei koskaan tiedĂ€, mitĂ€ tuleman pitÀÀ. Sitten ihmettelet, kun viestiĂ€ ei tule.đĄ
T. turhake
Haukumme vain toisiamme, emme sinua. đ€
Vierailija kirjoitti:
IkÀvÀ sinua. Joko nÀkisin? Liian kauan edelliskerrasta.
Kun on tykÀstynyt kunnolla, ikÀvöi alati. Olen tallentanut olemuksesi mieleeni, vaikka nÀkemiseen vielÀ aikaa.
:D mulle kelpaa kaikki đ€đ€
Ohhoh aika lÀhteÀ ennen ku paska lentÀÀ tuulettimeen taas
TÀÀllĂ€ makaan sĂ€ngyllĂ€ alastomana sinua odotellenđ
Nainen 35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. turhake
ĂlĂ€ sitten vastaa viesteihini ilkeĂ€sti vaan tee omat aloituksesi, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. turhake
ĂlĂ€ sitten vastaa viesteihini ilkeĂ€sti vaan tee omat aloituksesi, kiitos.
No se en ollut minÀ sitten, koska en ole mielestÀni vastannut ilkeÀsti mihinkÀÀn viestiin.
Vierailija kirjoitti:
MeneeköhÀn tÀÀ nyt niin kierosti, ettÀ kaipaan itse yhtÀ, jona ei tÀÀllÀ ole tai kaipaa vain kumppaniaan, ja ne kaksi mua kaipaavaa ovat ihan eri tyypit. Harmittaa, kun en tiedÀ, keitÀ he ovat, kun eivÀt anna tuntomerkkejÀ. Jos toinen olisikin kaivattuni, niin tilanne vasta kumma olisikin. TÀÀllÀ me toisiamme, ja tuolla emme tietÀvinÀmme. Hukkaan valunut tunteiden virta, laimennettu valtamerellÀ.
Nyt on hyvÀt harhat.
Jostain tÀytyy vÀlillÀ luopua, jotta toisen heistÀ pitÀÀ saa. EhkÀ olen tukena taustalla, ehkÀ et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois kyllÀ varmaan aika outo kohtaaminen, jos nÀhtÀis niin ettÀ joku muu ois paikalla. Sitten tulis ehkÀ puheeksi, ettÀ ollaan puolituttuja ja nÀhty viimeksi vuosikaudet sitten. Mutta kÀyttÀydyttÀis varmaan jotenkin omituisesti puolitutuiksi, ehkÀ.
Oltaisiin tavattaessa kuin entiset työkaverit , jotka ilahtuvat toistensa nÀkemisestÀ. Ei kai se olisi outoa.
TÀmÀ! Olisi kiva nÀhdÀ hÀnet.
Vierailija kirjoitti:
Jostain tÀytyy vÀlillÀ luopua, jotta toisen heistÀ pitÀÀ saa. EhkÀ olen tukena taustalla, ehkÀ et.
Juu, kannattaakin lopettaa kaksilla rattailla ajelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, kannattaakin lopettaa kaksilla rattailla ajelu.
En viitannut kahteen romanttiseen suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
HeitÀt toisen mÀkeen ja odotat hÀneltÀ tukea? Jo on aikoihin eletty.