Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Suurisuinen tarkoittaa tässä kontekstissa suunsoittajaa.
Vierailija kirjoitti:
Olet ilkeä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se oikeakin suu avautuu suureksi. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ilkeä.
Mietis vähä.Onko syytä pitää suunsoittajana? En herkästi lähde tälle linjalle.
Haukkua osaat, mutta et pyytää anteeksi. Sinusta ei koskaan tiedä, mitä tuleman pitää. Sitten ihmettelet, kun viestiä ei tule.💡
T. turhake
Ihan oma on valintasi, jos et tule vastaan. Syytä itseäsi. Minä en toista kertaa mene leijonan luolaan.
Vierailija kirjoitti:
Haukkua osaat, mutta et pyytää anteeksi. Sinusta ei koskaan tiedä, mitä tuleman pitää. Sitten ihmettelet, kun viestiä ei tule.💡
T. turhake
Haukumme vain toisiamme, emme sinua. 🤍
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinua. Joko näkisin? Liian kauan edelliskerrasta.
Kun on tykästynyt kunnolla, ikävöi alati. Olen tallentanut olemuksesi mieleeni, vaikka näkemiseen vielä aikaa.
:D mulle kelpaa kaikki 🤍🖤
Ohhoh aika lähteä ennen ku paska lentää tuulettimeen taas
Täällä makaan sängyllä alastomana sinua odotellen💕
Nainen 35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. turhake
Älä sitten vastaa viesteihini ilkeästi vaan tee omat aloituksesi, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. turhake
Älä sitten vastaa viesteihini ilkeästi vaan tee omat aloituksesi, kiitos.
No se en ollut minä sitten, koska en ole mielestäni vastannut ilkeästi mihinkään viestiin.
Vierailija kirjoitti:
Meneeköhän tää nyt niin kierosti, että kaipaan itse yhtä, jona ei täällä ole tai kaipaa vain kumppaniaan, ja ne kaksi mua kaipaavaa ovat ihan eri tyypit. Harmittaa, kun en tiedä, keitä he ovat, kun eivät anna tuntomerkkejä. Jos toinen olisikin kaivattuni, niin tilanne vasta kumma olisikin. Täällä me toisiamme, ja tuolla emme tietävinämme. Hukkaan valunut tunteiden virta, laimennettu valtamerellä.
Nyt on hyvät harhat.
Jostain täytyy välillä luopua, jotta toisen heistä pitää saa. Ehkä olen tukena taustalla, ehkä et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois kyllä varmaan aika outo kohtaaminen, jos nähtäis niin että joku muu ois paikalla. Sitten tulis ehkä puheeksi, että ollaan puolituttuja ja nähty viimeksi vuosikaudet sitten. Mutta käyttäydyttäis varmaan jotenkin omituisesti puolitutuiksi, ehkä.
Oltaisiin tavattaessa kuin entiset työkaverit , jotka ilahtuvat toistensa näkemisestä. Ei kai se olisi outoa.
Tämä! Olisi kiva nähdä hänet.
Vierailija kirjoitti:
Jostain täytyy välillä luopua, jotta toisen heistä pitää saa. Ehkä olen tukena taustalla, ehkä et.
Juu, kannattaakin lopettaa kaksilla rattailla ajelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, kannattaakin lopettaa kaksilla rattailla ajelu.
En viitannut kahteen romanttiseen suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Heität toisen mäkeen ja odotat häneltä tukea? Jo on aikoihin eletty.