Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (17706)

Vierailija
13081/17706 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois kyllÀ varmaan aika outo kohtaaminen, jos nÀhtÀis niin ettÀ joku muu ois paikalla. Sitten tulis ehkÀ puheeksi, ettÀ ollaan puolituttuja ja nÀhty viimeksi vuosikaudet sitten. Mutta kÀyttÀydyttÀis varmaan jotenkin omituisesti puolitutuiksi, ehkÀ.

Jos olet H-nainen ei todellakaan kÀyttÀydyttÀisi puolitutuiksi, vaikka olis kuka paikalla.

Vierailija
13082/17706 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Peiliin katsomisen paikka, jos kokee kaikkien muiden olevan perceestÀ.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13083/17706 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'VielÀ ettÀ vÀliÀkö sillÀ ettÀ keinot on erikoiset jos ne selvÀsti toimii.'

ÄlĂ€ aloita, trolliseni.

Ei enempÀÀ tÀÀltÀ.

E

Vierailija
13084/17706 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sua mielenvikaisesti, mutta en mielenvikaisena. EihÀn se lÀmmitÀ talvipÀivÀnÀ, mutta tulinpahan toteamaan tÀmÀn tÀmÀnhetkisen mielentilani.

MÀ oon aina ollut sen tyyppinen ihminen joka hautaa sisÀÀnsÀ ihan miten vaan rÀjÀhtÀvÀnkin tunteen. Ulkoisesta rauhasta ei sovi kohdallani pÀÀtellÀ liikoja...

TĂ€llaisena talvipĂ€ivĂ€nĂ€ itseĂ€ lĂ€mmittĂ€nyt ajatus siitĂ€ miten paljon positiivisuutta ja hyvinvoivuutta pinnan alla on tĂ€ysin nĂ€kyvissĂ€. Vaikuttaa raskasrakenteiselta mistĂ€ on huolellisesti eliminoitu sortumat. Aitoa ja vahvaa. LĂ€mmittÀÀ enemmĂ€n kun osaan kertoa koska auttaa myös uskomaan ihmisyyteen. VielĂ€ toivoisin ettĂ€ uni löytyisi. 

PÀÀstĂ€ höyryjĂ€ ulos vĂ€lillĂ€, niin elĂ€t pidempÀÀn. 

En kaipaa mielenvikaisesti enkÀ ole mitenkÀÀn mielenvikainen

Mullekin kaivattuni aina kertoo ettÀ olen perceestÀ ja muita syitÀ miksi en saisi edes kirjoitella kaipausviestejÀ hÀnelle mutta sellasta se elÀmÀ. TiedÀn ettÀ kaipaukseni hÀiritsee ja sen hÀn on noin sata kertaa mulle ilmaissut ettÀ olen persona non-grata ja toivotut henkilöt ovat elÀmÀssÀÀn irl.

Hieno tapa tuo höyryjen pÀÀstely huomaan, muttei itsellÀ luonnistu helposti. Tarvin tunteen ettÀ tÀssÀ joko kuollaa tai pimahdetaan ja vasta silloi tulee kaikki höyryt kerralla kun ei oo enÀÀ mitÀÀn vÀliÀ millÀÀn. Muttei se haittaa oon oppinut alkemisoimaan ne. Muuttuu vedeksi ja soljuu eteenpÀin. Ja sÀÀstyypÀ sitten höyryt tosipaikkoja varten myös. Mut iloinen siitÀ ettÀ jokainen löytÀÀ tapansa.

Vierailija
13085/17706 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TiedĂ€tkö mitĂ€ kaipaan kaikista eniten. 

Vierailija
13086/17706 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

EttĂ€ olisit todellinen. 

Vierailija
13087/17706 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EttĂ€ olisit todellinen. 

Samoin. Olen ÀÀrimmÀisen vÀsynyt tÀhÀn, kuten varmasti sinÀkin.

Vierailija
13088/17706 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LÀmmin hali pakkaspÀivÀÀn

Sinua,

minÀ

Samoin sinne lÀmmittÀviÀ ajatuksia.

Vierailija
13089/17706 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Toivoisin osaavani tehdÀ jotain niin ettÀ saisin elÀmÀniloani takaisin.

-joku vaan.

Vierailija
13090/17706 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi. PyydĂ€n anteeksi, Ogelta. Vilpitön anteeksipyyntö 🙏 Laitoin eilen babylon -viestin tĂ€nne. TĂ€nĂ€ aamuna iski kuin salama kirkkaalta taivaalta, kuinka loukkaava ja ruma se oli. Olin Ă€rsyyntynyt viesteihisi, mutta oli kohtuutonta kirjoittaa se. En myöskÀÀn muistanut, ettĂ€ sinulla on asberger. (?) Minulla on kiire nyt, mutta tulin varta vasten tĂ€mĂ€n anteeksipyynnön tĂ€nne kirjoittamaan, kun asia tuli mieleen. Anteeksi. 

Oli syytÀkin pyytÀÀ. (!!)En ole mauttomampaa alapÀÀtyyliÀ tÀÀllÀ nÀhnyt koskaan. Otin kuvan muistoksi.

/sivu

Vierailija
13091/17706 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EttĂ€ olisit todellinen. 

On tÀmÀ etÀsuhde kuluttavaa, vaikka siinÀ tutustuukin toisen ajatuksiin, jopa luonteeseen. Suorassa suhteessa nÀmÀ voivat jÀÀdÀ piiloon.

Vierailija
13092/17706 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onko meillĂ€ jokin tehtĂ€vĂ€ joka pitĂ€isi ratkaista yhdessĂ€. 

Vierailija
13093/17706 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

💕

Vierailija
13094/17706 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ok know..

Vierailija
13095/17706 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MenkÀÀ muualle kusettamaan.

Koiria vai. 

Vierailija
13096/17706 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kun viimein oli mahdollisuus nÀhdÀ kahdestaan, mutta elÀmÀ oli juuri vetÀnyt jyrÀllÀ yli. Olisin halunnut vaalia hetkeÀ enemmÀn.

Vierailija
13097/17706 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Black mambaa ;)

Vierailija
13098/17706 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi. PyydĂ€n anteeksi, Ogelta. Vilpitön anteeksipyyntö 🙏 Laitoin eilen babylon -viestin tĂ€nne. TĂ€nĂ€ aamuna iski kuin salama kirkkaalta taivaalta, kuinka loukkaava ja ruma se oli. Olin Ă€rsyyntynyt viesteihisi, mutta oli kohtuutonta kirjoittaa se. En myöskÀÀn muistanut, ettĂ€ sinulla on asberger. (?) Minulla on kiire nyt, mutta tulin varta vasten tĂ€mĂ€n anteeksipyynnön tĂ€nne kirjoittamaan, kun asia tuli mieleen. Anteeksi. 

Oli syytÀkin pyytÀÀ. (!!)En ole mauttomampaa alapÀÀtyyliÀ tÀÀllÀ nÀhnyt koskaan. Otin kuvan muistoksi.

/sivu

Ilmeisesti ihmiset ei tÀÀllĂ€ ymmĂ€rrĂ€ miten anteeksipyyntöön reagoidaan. Oge mukaan lukien, se ei edes osaa pyytÀÀ eilistĂ€ tuubaansa anteeksi, oge se tĂ€ssĂ€ anteeksipyynnön olis myös velkaa KAIKILLE eikĂ€ AINOASTAAN joku joka hermostui hĂ€nen viesteihin đŸ€Ł ihan turhaan ap pyytÀÀ anteeks, oge ei osaa antaa anteeks, sillĂ€ ei ole kĂ€ytöstapoja, jos olisi olisi jo vastannut ettĂ€ saat anteeks sivusta

Vierailija
13099/17706 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko meillĂ€ jokin tehtĂ€vĂ€ joka pitĂ€isi ratkaista yhdessĂ€. 

EhkÀ ensin meidÀn pitÀÀ laatia se tehtÀvÀ.

Vierailija
13100/17706 |
04.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀnne kirjoitellut yksityishenkilöihin kohdistuvat törkytekstit kertovat kyllÀ kaiken kirjoittajistaan. SiinÀ ei enÀÀ kyllÀ palstalle kirjoitellut anteeksi pyynnöt auta.