Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (17706)
Peiliin katsomisen paikka, jos kokee kaikkien muiden olevan perceestÀ.
Vierailija kirjoitti:
'VielÀ ettÀ vÀliÀkö sillÀ ettÀ keinot on erikoiset jos ne selvÀsti toimii.'
ĂlĂ€ aloita, trolliseni.
Ei enempÀÀ tÀÀltÀ.
E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua mielenvikaisesti, mutta en mielenvikaisena. EihÀn se lÀmmitÀ talvipÀivÀnÀ, mutta tulinpahan toteamaan tÀmÀn tÀmÀnhetkisen mielentilani.
MÀ oon aina ollut sen tyyppinen ihminen joka hautaa sisÀÀnsÀ ihan miten vaan rÀjÀhtÀvÀnkin tunteen. Ulkoisesta rauhasta ei sovi kohdallani pÀÀtellÀ liikoja...
TÀllaisena talvipÀivÀnÀ itseÀ lÀmmittÀnyt ajatus siitÀ miten paljon positiivisuutta ja hyvinvoivuutta pinnan alla on tÀysin nÀkyvissÀ. Vaikuttaa raskasrakenteiselta mistÀ on huolellisesti eliminoitu sortumat. Aitoa ja vahvaa. LÀmmittÀÀ enemmÀn kun osaan kertoa koska auttaa myös uskomaan ihmisyyteen. VielÀ toivoisin ettÀ uni löytyisi.
PÀÀstÀ höyryjÀ ulos vÀlillÀ, niin elÀt pidempÀÀn.
En kaipaa mielenvikaisesti enkÀ ole mitenkÀÀn mielenvikainen
Mullekin kaivattuni aina kertoo ettÀ olen perceestÀ ja muita syitÀ miksi en saisi edes kirjoitella kaipausviestejÀ hÀnelle mutta sellasta se elÀmÀ. TiedÀn ettÀ kaipaukseni hÀiritsee ja sen hÀn on noin sata kertaa mulle ilmaissut ettÀ olen persona non-grata ja toivotut henkilöt ovat elÀmÀssÀÀn irl.
Hieno tapa tuo höyryjen pÀÀstely huomaan, muttei itsellÀ luonnistu helposti. Tarvin tunteen ettÀ tÀssÀ joko kuollaa tai pimahdetaan ja vasta silloi tulee kaikki höyryt kerralla kun ei oo enÀÀ mitÀÀn vÀliÀ millÀÀn. Muttei se haittaa oon oppinut alkemisoimaan ne. Muuttuu vedeksi ja soljuu eteenpÀin. Ja sÀÀstyypÀ sitten höyryt tosipaikkoja varten myös. Mut iloinen siitÀ ettÀ jokainen löytÀÀ tapansa.
TiedÀtkö mitÀ kaipaan kaikista eniten.
Vierailija kirjoitti:
EttÀ olisit todellinen.
Samoin. Olen ÀÀrimmÀisen vÀsynyt tÀhÀn, kuten varmasti sinÀkin.
Vierailija kirjoitti:
LÀmmin hali pakkaspÀivÀÀn
Sinua,
minÀ
Samoin sinne lÀmmittÀviÀ ajatuksia.
Toivoisin osaavani tehdÀ jotain niin ettÀ saisin elÀmÀniloani takaisin.
-joku vaan.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi. PyydĂ€n anteeksi, Ogelta. Vilpitön anteeksipyyntö đ Laitoin eilen babylon -viestin tĂ€nne. TĂ€nĂ€ aamuna iski kuin salama kirkkaalta taivaalta, kuinka loukkaava ja ruma se oli. Olin Ă€rsyyntynyt viesteihisi, mutta oli kohtuutonta kirjoittaa se. En myöskÀÀn muistanut, ettĂ€ sinulla on asberger. (?) Minulla on kiire nyt, mutta tulin varta vasten tĂ€mĂ€n anteeksipyynnön tĂ€nne kirjoittamaan, kun asia tuli mieleen. Anteeksi.
Oli syytÀkin pyytÀÀ. (!!)En ole mauttomampaa alapÀÀtyyliÀ tÀÀllÀ nÀhnyt koskaan. Otin kuvan muistoksi.
/sivu
Vierailija kirjoitti:
EttÀ olisit todellinen.
On tÀmÀ etÀsuhde kuluttavaa, vaikka siinÀ tutustuukin toisen ajatuksiin, jopa luonteeseen. Suorassa suhteessa nÀmÀ voivat jÀÀdÀ piiloon.
Onko meillÀ jokin tehtÀvÀ joka pitÀisi ratkaista yhdessÀ.
Vierailija kirjoitti:
MenkÀÀ muualle kusettamaan.
Koiria vai.
Kun viimein oli mahdollisuus nÀhdÀ kahdestaan, mutta elÀmÀ oli juuri vetÀnyt jyrÀllÀ yli. Olisin halunnut vaalia hetkeÀ enemmÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi. PyydĂ€n anteeksi, Ogelta. Vilpitön anteeksipyyntö đ Laitoin eilen babylon -viestin tĂ€nne. TĂ€nĂ€ aamuna iski kuin salama kirkkaalta taivaalta, kuinka loukkaava ja ruma se oli. Olin Ă€rsyyntynyt viesteihisi, mutta oli kohtuutonta kirjoittaa se. En myöskÀÀn muistanut, ettĂ€ sinulla on asberger. (?) Minulla on kiire nyt, mutta tulin varta vasten tĂ€mĂ€n anteeksipyynnön tĂ€nne kirjoittamaan, kun asia tuli mieleen. Anteeksi.
Oli syytÀkin pyytÀÀ. (!!)En ole mauttomampaa alapÀÀtyyliÀ tÀÀllÀ nÀhnyt koskaan. Otin kuvan muistoksi.
/sivu
Ilmeisesti ihmiset ei tÀÀllĂ€ ymmĂ€rrĂ€ miten anteeksipyyntöön reagoidaan. Oge mukaan lukien, se ei edes osaa pyytÀÀ eilistĂ€ tuubaansa anteeksi, oge se tĂ€ssĂ€ anteeksipyynnön olis myös velkaa KAIKILLE eikĂ€ AINOASTAAN joku joka hermostui hĂ€nen viesteihin đ€Ł ihan turhaan ap pyytÀÀ anteeks, oge ei osaa antaa anteeks, sillĂ€ ei ole kĂ€ytöstapoja, jos olisi olisi jo vastannut ettĂ€ saat anteeks sivusta
Vierailija kirjoitti:
Onko meillÀ jokin tehtÀvÀ joka pitÀisi ratkaista yhdessÀ.
EhkÀ ensin meidÀn pitÀÀ laatia se tehtÀvÀ.
TÀnne kirjoitellut yksityishenkilöihin kohdistuvat törkytekstit kertovat kyllÀ kaiken kirjoittajistaan. SiinÀ ei enÀÀ kyllÀ palstalle kirjoitellut anteeksi pyynnöt auta.