Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Tervehdin, jos tulet tervehtimisetäisyydelle.
Vierailija kirjoitti:
Tänne kirjoitellut yksityishenkilöihin kohdistuvat törkytekstit kertovat kyllä kaiken kirjoittajistaan. Siinä ei enää kyllä palstalle kirjoitellut anteeksi pyynnöt auta.
Nimimerkki ei ole yksityishenkilö anonyymi palstalla ymmärrä jo! Ei kohdistu identiteettiin
Terkut kaivatulleni Espanjaan!
Minä näin E naiselta vain asiallisia eilen. En yhtään loukkaavaa tai seksuaalisesti vihjaavaa. Ainoa mikä saattaisi jotakuta ärsyttää olisi rivivälien käyttö. Hän on kohtelias ja huomaavainen kommentoija. Mistä ihmeen viesteistä puhutte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänne kirjoitellut yksityishenkilöihin kohdistuvat törkytekstit kertovat kyllä kaiken kirjoittajistaan. Siinä ei enää kyllä palstalle kirjoitellut anteeksi pyynnöt auta.
Nimimerkki ei ole yksityishenkilö anonyymi palstalla ymmärrä jo! Ei kohdistu identiteettiin
Kyllä, yksityishenkilö/ identiteetti = etunimi+sukunimi. Nimimerkki e tai oge ei ole yksityishenkilö, eikä myöskään anonyymipalstalta kukaan voi yhdistää viestiä irl elämään tiettyyn henkilöön, ilman etu ja sukunimeä. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koitahan sinä myös lapsonen ymmärtää, mistä tässä oikein puhutaan laajemmin. Ihan sama puhutaanko ja tarkastellaanko nimimerkkejä tai anonyymiyttä. Niin törky on törkyä ja se kirjoitettu törky kertoo kirjoittajistaan enemmän kuin mikään tulee ikinä kertomaan. Sillä se mitä sanot, ei unohdu eikä pyyhiydy anteeksi pyynnöillä. Siksi kuten jo sanottu, katsokaa mitä kirjoitatte.
Oge puhuu muista trollaajina, vaikka itse on pahin trollaaja. Trolli ottaa viestejä hampaisiinsa ja trollaa niillä tavalla tai toisella = ogen viestien sisältö AINA 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oma on valintasi, jos et tule vastaan. Syytä itseäsi. Minä en toista kertaa mene leijonan luolaan.
Jos rakkaus tuntuu leijonan luolaan menolta niin varmaan onkin viisaampaa unohtaa koko juttu.
Entäs kun se toinen on toiminut sillä tavalla, että on aihetta tuntea noin? Ja entäs jos se toinen myöhemmin käyttäytyy ikään kuin minua ei olisi olemassakaan? Ihmisen voi mitätöidä teoillaan tai tekemättä jättämisillään. Pitääkö nuolla maata jalkojen alla sellaisen jälkeen vai voisiko tämä mitätöijä kenties korjata käytöstään?
Kannattaisikohan tuollainen ihminen vain unohtaa. Ei selvästikään ole kiinnostunut sinusta.
Kaivatullani on roosa huppari ja roosa pipo đź’ž
Kävelylle Etelä-Helsingin rannoilla ja lämmin kaakao?
Vierailija kirjoitti:
Vielä että väliäkö sillä että keinot on erikoiset jos ne selvästi toimii.
Eikös vanha sanontakin ole, että kun keinot loppuu, niin konstit alkaa.
Ogehan on viime aikoina pelkästään tullut korjaamaan Eenä tai Ogena tai kätenä allekirjoitetut trollaukset todeten rauhan hengessä simppelisti "ei minulta" ilman takaisin nimittelyä tai minkäänlaista pahaa sanaa. On lukemattomia kertoja pyytänyt lopettamaan hänenä esiintymisen. Mutta trolli on vain jatkanut ja jatkanut kuukausi kuukaudelta tätä häpäisemistään ja kohteen pelleksi saattamista.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin osaavani tehdä jotain niin että saisin elämäniloani takaisin.
-joku vaan.
Painostava olokin katosi, kun sytytin viimeisen joulukynttilän, kepeää irlantilaista musiikkia soimaan ja kuppi teetä eteen. Eipä tarvitse lähteä mihinkään pakkaseen. Illalla sitten jotain hemmottelevaa itseä varten.
olla vahvasti taikauskoinen ja uskoa esimerkiksi selvänäköön tai muuhun maagiseen ajatteluun.
Tätä voi olla kenellä tahansa eikä tätä voi yhdistää sairauksiin. Uskon asiat eivät saa olla herjan kohteena myöskään.
Ei mitään järkeä tässä ketjussa, tuskin kaivattukaan jaksaa tällaisia viestejä metritolkulla selata. Aika lähteä tekemään jotain irl. Moi.
Vierailija kirjoitti:
Ogehan on viime aikoina pelkästään tullut korjaamaan Eenä tai Ogena tai kätenä allekirjoitetut trollaukset todeten rauhan hengessä simppelisti "ei minulta" ilman takaisin nimittelyä tai minkäänlaista pahaa sanaa. On lukemattomia kertoja pyytänyt lopettamaan hänenä esiintymisen. Mutta trolli on vain jatkanut ja jatkanut kuukausi kuukaudelta tätä häpäisemistään ja kohteen pelleksi saattamista.
Korjailee muiden viestejä kokoajan. Ottaa ihan normaalit hyvässä hengessä esim Pertille laitetut viestit ja alkaa jauhaa/trollaa niistä. Een trollailu ei lopu ennen kuin E itse lopettaa trollailunsa.
Miltä minä kuulostan?
Olen lopen kyllästynyt siihen että minusta halutaan saada psyykkisesti sairas ihminen vain siksi että kuulen puhetta päässäni jonka olen kertonut tulevan henkimaailmasta.
Kun minä kysyn suoraan mikä on homman nimi, kaikki pakenevat.
Kun olen lähtenyt, sama ilmiö vain toistuu kerta toisensa jälkeen.
Tiedän myöskin että minä en ole samanlainen kuin psyykkisesti sairaat ihmiset. Tämän faktan toteaminen ei kuitenkaan tarkoita sitä että väheksyisin heitä vaan kerron vain asian rehellisesti.
Olen optimistinen, positiivinen, iloinen, puhelias, ymmärtäväinen, kohtelias, ystävällinen, suvaitsevainen, rohkea, sanavalmis, ulospäinsuuntautunut elämänmyönteinen ihminen joka ei kiusaa ketään ja on auttavainen ja palvelualtis.
Minulla on kaikki asiat kunnossa enkä ole koskaan tarvinnut arjessani apua.
Mikä tässä yhtälössä siis menee pieleen?
Pa-da-da-dam.... -yksi 80-luvun miesten laulama kaunis kappale on soinut mielessäni koko päivän. Siinä oli hyvät sanatkin. Kuka muistaa sen esittäjät?
Vierailija kirjoitti:
Pa-da-da-dam.... -yksi 80-luvun miesten laulama kaunis kappale on soinut mielessäni koko päivän. Siinä oli hyvät sanatkin. Kuka muistaa sen esittäjät?
Se oli Hyi Kattinen.
Tulevais-uus.