Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (17706)
Tervehdin, jos tulet tervehtimisetÀisyydelle.
Vierailija kirjoitti:
TÀnne kirjoitellut yksityishenkilöihin kohdistuvat törkytekstit kertovat kyllÀ kaiken kirjoittajistaan. SiinÀ ei enÀÀ kyllÀ palstalle kirjoitellut anteeksi pyynnöt auta.
Nimimerkki ei ole yksityishenkilö anonyymi palstalla ymmÀrrÀ jo! Ei kohdistu identiteettiin
Terkut kaivatulleni Espanjaan!
MinÀ nÀin E naiselta vain asiallisia eilen. En yhtÀÀn loukkaavaa tai seksuaalisesti vihjaavaa. Ainoa mikÀ saattaisi jotakuta ÀrsyttÀÀ olisi rivivÀlien kÀyttö. HÀn on kohtelias ja huomaavainen kommentoija. MistÀ ihmeen viesteistÀ puhutte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀnne kirjoitellut yksityishenkilöihin kohdistuvat törkytekstit kertovat kyllÀ kaiken kirjoittajistaan. SiinÀ ei enÀÀ kyllÀ palstalle kirjoitellut anteeksi pyynnöt auta.
Nimimerkki ei ole yksityishenkilö anonyymi palstalla ymmÀrrÀ jo! Ei kohdistu identiteettiin
KyllÀ, yksityishenkilö/ identiteetti = etunimi+sukunimi. Nimimerkki e tai oge ei ole yksityishenkilö, eikÀ myöskÀÀn anonyymipalstalta kukaan voi yhdistÀÀ viestiÀ irl elÀmÀÀn tiettyyn henkilöön, ilman etu ja sukunimeÀ. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koitahan sinÀ myös lapsonen ymmÀrtÀÀ, mistÀ tÀssÀ oikein puhutaan laajemmin. Ihan sama puhutaanko ja tarkastellaanko nimimerkkejÀ tai anonyymiyttÀ. Niin törky on törkyÀ ja se kirjoitettu törky kertoo kirjoittajistaan enemmÀn kuin mikÀÀn tulee ikinÀ kertomaan. SillÀ se mitÀ sanot, ei unohdu eikÀ pyyhiydy anteeksi pyynnöillÀ. Siksi kuten jo sanottu, katsokaa mitÀ kirjoitatte.
Oge puhuu muista trollaajina, vaikka itse on pahin trollaaja. Trolli ottaa viestejĂ€ hampaisiinsa ja trollaa niillĂ€ tavalla tai toisella = ogen viestien sisĂ€ltö AINA đ€Ł
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oma on valintasi, jos et tule vastaan. SyytÀ itseÀsi. MinÀ en toista kertaa mene leijonan luolaan.
Jos rakkaus tuntuu leijonan luolaan menolta niin varmaan onkin viisaampaa unohtaa koko juttu.
EntÀs kun se toinen on toiminut sillÀ tavalla, ettÀ on aihetta tuntea noin? Ja entÀs jos se toinen myöhemmin kÀyttÀytyy ikÀÀn kuin minua ei olisi olemassakaan? Ihmisen voi mitÀtöidÀ teoillaan tai tekemÀttÀ jÀttÀmisillÀÀn. PitÀÀkö nuolla maata jalkojen alla sellaisen jÀlkeen vai voisiko tÀmÀ mitÀtöijÀ kenties korjata kÀytöstÀÀn?
Kannattaisikohan tuollainen ihminen vain unohtaa. Ei selvÀstikÀÀn ole kiinnostunut sinusta.
Kaivatullani on roosa huppari ja roosa pipo đ
KÀvelylle EtelÀ-Helsingin rannoilla ja lÀmmin kaakao?
Vierailija kirjoitti:
VielÀ ettÀ vÀliÀkö sillÀ ettÀ keinot on erikoiset jos ne selvÀsti toimii.
Eikös vanha sanontakin ole, ettÀ kun keinot loppuu, niin konstit alkaa.
Ogehan on viime aikoina pelkÀstÀÀn tullut korjaamaan EenÀ tai Ogena tai kÀtenÀ allekirjoitetut trollaukset todeten rauhan hengessÀ simppelisti "ei minulta" ilman takaisin nimittelyÀ tai minkÀÀnlaista pahaa sanaa. On lukemattomia kertoja pyytÀnyt lopettamaan hÀnenÀ esiintymisen. Mutta trolli on vain jatkanut ja jatkanut kuukausi kuukaudelta tÀtÀ hÀpÀisemistÀÀn ja kohteen pelleksi saattamista.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin osaavani tehdÀ jotain niin ettÀ saisin elÀmÀniloani takaisin.
-joku vaan.
Painostava olokin katosi, kun sytytin viimeisen joulukynttilÀn, kepeÀÀ irlantilaista musiikkia soimaan ja kuppi teetÀ eteen. EipÀ tarvitse lÀhteÀ mihinkÀÀn pakkaseen. Illalla sitten jotain hemmottelevaa itseÀ varten.
olla vahvasti taikauskoinen ja uskoa esimerkiksi selvÀnÀköön tai muuhun maagiseen ajatteluun.
TÀtÀ voi olla kenellÀ tahansa eikÀ tÀtÀ voi yhdistÀÀ sairauksiin. Uskon asiat eivÀt saa olla herjan kohteena myöskÀÀn.
Ei mitÀÀn jÀrkeÀ tÀssÀ ketjussa, tuskin kaivattukaan jaksaa tÀllaisia viestejÀ metritolkulla selata. Aika lÀhteÀ tekemÀÀn jotain irl. Moi.
Vierailija kirjoitti:
Ogehan on viime aikoina pelkÀstÀÀn tullut korjaamaan EenÀ tai Ogena tai kÀtenÀ allekirjoitetut trollaukset todeten rauhan hengessÀ simppelisti "ei minulta" ilman takaisin nimittelyÀ tai minkÀÀnlaista pahaa sanaa. On lukemattomia kertoja pyytÀnyt lopettamaan hÀnenÀ esiintymisen. Mutta trolli on vain jatkanut ja jatkanut kuukausi kuukaudelta tÀtÀ hÀpÀisemistÀÀn ja kohteen pelleksi saattamista.
Korjailee muiden viestejÀ kokoajan. Ottaa ihan normaalit hyvÀssÀ hengessÀ esim Pertille laitetut viestit ja alkaa jauhaa/trollaa niistÀ. Een trollailu ei lopu ennen kuin E itse lopettaa trollailunsa.
MiltÀ minÀ kuulostan?
Olen lopen kyllÀstynyt siihen ettÀ minusta halutaan saada psyykkisesti sairas ihminen vain siksi ettÀ kuulen puhetta pÀÀssÀni jonka olen kertonut tulevan henkimaailmasta.
Kun minÀ kysyn suoraan mikÀ on homman nimi, kaikki pakenevat.
Kun olen lÀhtenyt, sama ilmiö vain toistuu kerta toisensa jÀlkeen.
TiedÀn myöskin ettÀ minÀ en ole samanlainen kuin psyykkisesti sairaat ihmiset. TÀmÀn faktan toteaminen ei kuitenkaan tarkoita sitÀ ettÀ vÀheksyisin heitÀ vaan kerron vain asian rehellisesti.
Olen optimistinen, positiivinen, iloinen, puhelias, ymmÀrtÀvÀinen, kohtelias, ystÀvÀllinen, suvaitsevainen, rohkea, sanavalmis, ulospÀinsuuntautunut elÀmÀnmyönteinen ihminen joka ei kiusaa ketÀÀn ja on auttavainen ja palvelualtis.
Minulla on kaikki asiat kunnossa enkÀ ole koskaan tarvinnut arjessani apua.
MikÀ tÀssÀ yhtÀlössÀ siis menee pieleen?
Pa-da-da-dam.... -yksi 80-luvun miesten laulama kaunis kappale on soinut mielessÀni koko pÀivÀn. SiinÀ oli hyvÀt sanatkin. Kuka muistaa sen esittÀjÀt?
Vierailija kirjoitti:
Pa-da-da-dam.... -yksi 80-luvun miesten laulama kaunis kappale on soinut mielessÀni koko pÀivÀn. SiinÀ oli hyvÀt sanatkin. Kuka muistaa sen esittÀjÀt?
Se oli Hyi Kattinen.
Tulevais-uus.