Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (17721)
HyvÀt yöt mammoille. Muistakaa se iltarukous.
IkÀvÀ sinua. Joko nÀkisin? Liian kauan edelliskerrasta.
Opemiehelle lempeitÀ unia. Olet rakas.
MÀ saan itseni kiinni jatkuvasti erilaisten asioiden suhteen kiinni sellasesta ajatuksesta, kuinka me sit yhdessÀ. Niin paljon asioita, joita haluisin tehdÀ sun kanssa. Nuku hyvin rakas.
Mulla se on vasta ollutkin tehotonta. Oon selannut someja koko pÀivÀn. VielÀ ensin peiton alla puoli pÀivÀÀ, kun oli niin kylmÀ. Sitten keitin teetÀ ja jÀÀhdytin vahingossa sen. Kuumensin sen ja siitÀ tuli liian kuumaa ja sitten jÀtin se jÀÀhtymÀÀn ja se unohtui taas ja oli taas liian kylmÀÀ ja sitten kuumensin sen taas ennen kuin sain juotua.
Halein suukoin hyvÀÀ yötÀ naiselle 30km taa.
Vierailija kirjoitti:
Miekkonen, et ole antanut kuulua itsestÀsi hetkeen. MikÀ meininki?
Toivoton.
Vierailija kirjoitti:
Ois kyllÀ varmaan aika outo kohtaaminen, jos nÀhtÀis niin ettÀ joku muu ois paikalla. Sitten tulis ehkÀ puheeksi, ettÀ ollaan puolituttuja ja nÀhty viimeksi vuosikaudet sitten. Mutta kÀyttÀydyttÀis varmaan jotenkin omituisesti puolitutuiksi, ehkÀ.
Oltaisiin tavattaessa kuin entiset työkaverit , jotka ilahtuvat toistensa nÀkemisestÀ. Ei kai se olisi outoa.
Raikkaan pakkasaamun hyvÀn huomenen toivotukset kaivatulleni !
MeneeköhÀn tÀÀ nyt niin kierosti, ettÀ kaipaan itse yhtÀ, jona ei tÀÀllÀ ole tai kaipaa vain kumppaniaan, ja ne kaksi mua kaipaavaa ovat ihan eri tyypit. Harmittaa, kun en tiedÀ, keitÀ he ovat, kun eivÀt anna tuntomerkkejÀ. Jos toinen olisikin kaivattuni, niin tilanne vasta kumma olisikin. TÀÀllÀ me toisiamme, ja tuolla emme tietÀvinÀmme. Hukkaan valunut tunteiden virta, laimennettu valtamerellÀ.
Vierailija kirjoitti:
MeneeköhÀn tÀÀ nyt niin kierosti, ettÀ kaipaan itse yhtÀ, jona ei tÀÀllÀ ole tai kaipaa vain kumppaniaan, ja ne kaksi mua kaipaavaa ovat ihan eri tyypit. Harmittaa, kun en tiedÀ, keitÀ he ovat, kun eivÀt anna tuntomerkkejÀ. Jos toinen olisikin kaivattuni, niin tilanne vasta kumma olisikin. TÀÀllÀ me toisiamme, ja tuolla emme tietÀvinÀmme. Hukkaan valunut tunteiden virta, laimennettu valtamerellÀ.
Viikon harhainen olikin tĂ€ssĂ€ - onnea! đ€Šđ€Š
Huomenta rouva erityisopettaja đ
Olet đ§Ą
Vierailija kirjoitti:
Raikkaan pakkasaamun hyvÀn huomenen toivotukset kaivatulleni !
HyvÀt huomenet sinnekin ja miellyttÀvÀÀ pÀivÀn jatkoa.
Rakkaudessa on muutakin kuin seksi.