Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
En tiiÀ miten pitÀis reagoida kun nÀhdÀÀn seuraavan kerran.
Kuten keneen tahansa puolituttuun eli tervehtien.
Vierailija kirjoitti:
Totuus kirpaisee
MikÀ se totuus on?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki myös huomaa miten kirjoitat muka jonain toisena itsellesi kehuja. Liian lÀpinÀkyvÀÀ. EikÀ kukaan lÀhde mukaan sua palvomaan. Ei se sun ihastuskaan usko, ettÀ ne on ulkopuolisia. EikÀ ne feikkikehut anna sinusta parempaa kuvaa edes sille. Huonomman kuvan vain.
KetÀ sÀ kaipaat? HÀntÀkö jota haukut? Saitko pakit? Jos sait niin, koita kestÀÀ pakit niinkuin aikuisen kuuluukin
Kaipausketju tÀmÀ.
Kuningatarta kaivannut tÀnÀÀnkin.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua.
Arvostan ja kunnioitan sinua ihmisenÀ.
En ole koskaan aiemmin tavannut kaltaistasi.
Olet silmissÀni tÀydellinen kaikkine pikkuvikoinesi, joita itse usein moitit.
Haluaisin vielÀ joskus kertoa sinulle tÀmÀn kaiken.
Kenelle kirjoitat?
Ja tÀhÀn vÀliin opemiehelle terveisiÀ, niceopelta.
Suukkkonen yöksi, olet ajatuksissani
Nuku hyvin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki myös huomaa miten kirjoitat muka jonain toisena itsellesi kehuja. Liian lÀpinÀkyvÀÀ. EikÀ kukaan lÀhde mukaan sua palvomaan. Ei se sun ihastuskaan usko, ettÀ ne on ulkopuolisia. EikÀ ne feikkikehut anna sinusta parempaa kuvaa edes sille. Huonomman kuvan vain.
KetÀ sÀ kaipaat? HÀntÀkö jota haukut? Saitko pakit? Jos sait niin, koita kestÀÀ pakit niinkuin aikuisen kuuluukin
Kaipausketju tÀmÀ.
Sanoppa ogelle nuo samat sanat!!! Se on koko pÀivÀn spÀmminyt itsestÀÀn tÀnne!!! Ei lÀhetÀ terveisiÀ, ei kaipaa, korjailee vaan muiden juttuja!!! Otin yllÀpitoon jo yhteyttÀ. Mulle riitti. Sivusta
Kaipaan ihmistÀ, joka pitÀisi kuin kukkaa kÀmmenellÀ. En kaipaa erityiskohtelua vaan kokemusta siitÀ, ettÀ on tÀrkeÀ, rakas ja tarpeellinen. Kuten hÀnkin olisi minulle.
Oon löytÀny lukemisesta itselleni rauhan.
Vierailija kirjoitti:
Pakkomielteisesti pelÀnnyt hallinnan menetystÀ.
Sitten sinun tÀytyy pÀÀstÀÀ irti kaipauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka puolituttu?
MinÀ kaivatulle. EhkÀ paremminkin hyvÀn pÀivÀn tuttu.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan ihmistÀ, joka pitÀisi kuin kukkaa kÀmmenellÀ. En kaipaa erityiskohtelua vaan kokemusta siitÀ, ettÀ on tÀrkeÀ, rakas ja tarpeellinen. Kuten hÀnkin olisi minulle.
Sama. <3
Vessapaperin sÀÀstÀminen
nÀkyy pikkareissa
ruskeita raitoja
pyykkikone keksitty
Problem solvEd
Rauhallista yötÀ sinne etÀÀlle kaivattu mies x x.
"love at first sight...
her energy shook me to the knees before she even walked into the room. she throttled my eyes bloodshot and shifted everything between us "out of focus" when i finally saw her. she smelled my soul & i tasted her peace. she knew, my.god. she knew. i was the man who would scream her name loud enough into the heavens so everyone in the cosmos knew that the Queen has found her King"
-writing_raw
Vierailija kirjoitti:
En tiiÀ miten pitÀis reagoida kun nÀhdÀÀn seuraavan kerran.
Miten ois Moi.
Sun silmÀt on kyllÀ eksoottisen vÀriset. KÀvisitpÀ siel useemmin vaik vissiin ootki varattu.
Kateltiin pitkÀÀn, n>m