Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (18744)
Vierailija kirjoitti:
En tiiä miten pitäis reagoida kun nähdään seuraavan kerran.
Kuten keneen tahansa puolituttuun eli tervehtien.
Vierailija kirjoitti:
Totuus kirpaisee
Mikä se totuus on?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki myös huomaa miten kirjoitat muka jonain toisena itsellesi kehuja. Liian läpinäkyvää. Eikä kukaan lähde mukaan sua palvomaan. Ei se sun ihastuskaan usko, että ne on ulkopuolisia. Eikä ne feikkikehut anna sinusta parempaa kuvaa edes sille. Huonomman kuvan vain.
Ketä sä kaipaat? Häntäkö jota haukut? Saitko pakit? Jos sait niin, koita kestää pakit niinkuin aikuisen kuuluukin
Kaipausketju tämä.
Kuningatarta kaivannut tänäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua.
Arvostan ja kunnioitan sinua ihmisenä.
En ole koskaan aiemmin tavannut kaltaistasi.
Olet silmissäni täydellinen kaikkine pikkuvikoinesi, joita itse usein moitit.
Haluaisin vielä joskus kertoa sinulle tämän kaiken.
Kenelle kirjoitat?
Ja tähän väliin opemiehelle terveisiä, niceopelta.
Suukkkonen yöksi, olet ajatuksissani
Nuku hyvin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki myös huomaa miten kirjoitat muka jonain toisena itsellesi kehuja. Liian läpinäkyvää. Eikä kukaan lähde mukaan sua palvomaan. Ei se sun ihastuskaan usko, että ne on ulkopuolisia. Eikä ne feikkikehut anna sinusta parempaa kuvaa edes sille. Huonomman kuvan vain.
Ketä sä kaipaat? Häntäkö jota haukut? Saitko pakit? Jos sait niin, koita kestää pakit niinkuin aikuisen kuuluukin
Kaipausketju tämä.
Sanoppa ogelle nuo samat sanat!!! Se on koko päivän spämminyt itsestään tänne!!! Ei lähetä terveisiä, ei kaipaa, korjailee vaan muiden juttuja!!! Otin ylläpitoon jo yhteyttä. Mulle riitti. Sivusta
Kaipaan ihmistä, joka pitäisi kuin kukkaa kämmenellä. En kaipaa erityiskohtelua vaan kokemusta siitä, että on tärkeä, rakas ja tarpeellinen. Kuten hänkin olisi minulle.
Oon löytäny lukemisesta itselleni rauhan.
Vierailija kirjoitti:
Pakkomielteisesti pelännyt hallinnan menetystä.
Sitten sinun täytyy päästää irti kaipauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka puolituttu?
Minä kaivatulle. Ehkä paremminkin hyvän päivän tuttu.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan ihmistä, joka pitäisi kuin kukkaa kämmenellä. En kaipaa erityiskohtelua vaan kokemusta siitä, että on tärkeä, rakas ja tarpeellinen. Kuten hänkin olisi minulle.
Sama. <3
Vessapaperin säästäminen
näkyy pikkareissa
ruskeita raitoja
pyykkikone keksitty
Problem solvEd
Rauhallista yötä sinne etäälle kaivattu mies x x.
"love at first sight...
her energy shook me to the knees before she even walked into the room. she throttled my eyes bloodshot and shifted everything between us "out of focus" when i finally saw her. she smelled my soul & i tasted her peace. she knew, my.god. she knew. i was the man who would scream her name loud enough into the heavens so everyone in the cosmos knew that the Queen has found her King"
-writing_raw
Vierailija kirjoitti:
En tiiä miten pitäis reagoida kun nähdään seuraavan kerran.
Miten ois Moi.
Sun silmät on kyllä eksoottisen väriset. Kävisitpä siel useemmin vaik vissiin ootki varattu.
Kateltiin pitkään, n>m