Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (18826)
TÀhÀn vÀliin opemiehelle pusu.
Vierailija kirjoitti:
Okei, selvÀ. Ette halua kysyÀ mitÀÀn jÀrkevÀÀ eikÀ minulla kyllÀ ole mitÀÀn uutta kerrottavaakaan. TÀssÀ se kaikki nyt sitten on.
IkÀÀ tulee taas tÀnÀ vuonna lisÀÀ ja itken jo valmiiksi. TÀytÀn 39 enkÀ tykkÀÀ asiasta yhtÀÀn mutta nÀinhÀn se asia kuitenkin on.
Laitan vielÀ lopuksi kappaleen josta pidin kovasti sen ilmestyessÀ ja olin niin rakastunut myös artistin kauniiseen ÀÀneen.
Hauskaa iltaa kaikille. đ€
HyvÀ kun Jonna lopetat tÀltÀ pÀivÀÀ. Sinun ja erÀiden muiden ohis tukkii ketjun ja tekee siitÀ lukukelvottoman. Miksi et kykene sisÀistÀmÀÀn sitÀ?
Miten jollain voikin olla taito kÀÀntÀÀ kaikki negatiiviset kommentitkin osoitukseksi omasta ylivertaisuudesta. Kaikki on muka vain joko kateellisia tai rakastuneita.
Mamma teki eilen liian kovilla painoilla treeniĂ€ ja niska venĂ€hti. Sattuu đđ€Šđ» TyhmĂ€stĂ€ pÀÀstĂ€ kĂ€rsii koko ruumis!
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa iltaa kaivatulleni !
Myös sinnekin, tÀÀllÀ kaipaillen.
Vierailija kirjoitti:
Miten jollain voikin olla taito kÀÀntÀÀ kaikki negatiiviset kommentitkin osoitukseksi omasta ylivertaisuudesta. Kaikki on muka vain joko kateellisia tai rakastuneita.
Miksi sÀ tÀÀllÀ haastat riitaa? Kaipaatko ketÀÀn vai miksi olet ketjussa?
Vierailija kirjoitti:
MinĂ€kin ihmettelin samaa. Ja nĂ€in nĂ€tisti sanottuna, en olis uskonut et jonkun seksikortin vetÀÀ vielĂ€ tĂ€hĂ€n kaiken pÀÀlle đ€ź
Vierailija kirjoitti:
VielÀkö olen estossa?
Olet estossa loppuelÀmÀsi. MietipÀ sitÀ. Miten meni noin niinkun omasta mielestÀ?
Vierailija kirjoitti:
Kuka sun kusista vttua haluaa s*aatanan itserakas ÀÀliö.
YmmÀrretÀÀn, ettÀ olet saanut pakit. Koita kestÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, selvÀ. Ette halua kysyÀ mitÀÀn jÀrkevÀÀ eikÀ minulla kyllÀ ole mitÀÀn uutta kerrottavaakaan. TÀssÀ se kaikki nyt sitten on.
IkÀÀ tulee taas tÀnÀ vuonna lisÀÀ ja itken jo valmiiksi. TÀytÀn 39 enkÀ tykkÀÀ asiasta yhtÀÀn mutta nÀinhÀn se asia kuitenkin on.
Laitan vielÀ lopuksi kappaleen josta pidin kovasti sen ilmestyessÀ ja olin niin rakastunut myös artistin kauniiseen ÀÀneen.
Hauskaa iltaa kaikille. đ€
HyvÀ kun Jonna lopetat tÀltÀ pÀivÀÀ. Sinun ja erÀiden muiden ohis tukkii ketjun ja tekee siitÀ lukukelvottoman. Miksi et kykene sisÀistÀmÀÀn sitÀ?
Pari viestiÀ ei ole mitÀÀn. KÀvÀisin kylÀssÀ. Jatkossakin pidÀtÀn itsemÀÀrÀÀmisoikeuteni.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sun kusista vttua haluaa s*aatanan itserakas ÀÀliö.
TÀmÀ on kaipausketju, ei mikÀÀn kallion sivukuja. MenkÀÀhÀn toisaalle rÀyhÀÀmÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VielÀkö olen estossa?
Olet estossa loppuelÀmÀsi. MietipÀ sitÀ. Miten meni noin niinkun omasta mielestÀ?
Miten niin? MitÀ olen tehnyt ansaitakseni tuon? TÀnÀÀn en ole kirjoittanut ketjussa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulehan rakas nainen syliin. MÀ voisin suudella sun kaulaa ja huulia ja hitaasti oikealla paineella hyvÀillÀ sun klittaa.
đ€
Tv. MyötÀhÀpeÀ
Mua taas ei hÀvettÀnyt tÀÀ yhtÀÀn! Tosi kiva viesti. Menikö naiselta naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulehan rakas nainen syliin. MÀ voisin suudella sun kaulaa ja huulia ja hitaasti oikealla paineella hyvÀillÀ sun klittaa.
đ€
Tv. MyötÀhÀpeÀ
Mustakin tuo kuulosti kivalta ja haluaisin tilanteeseen. Sivusta
Mukavaa illanjatkoa erÀÀlle S....lle. Toivottavasti vuosi vaihtui hyvissÀ merkeissÀ lÀheistesi kanssa. Jotakin tuntevaa vielÀ mutta tuntemuksia on nykyÀÀn vaikea pukea kirjaimiksi kun kaikki on vuosien etÀrakkauden aikana jo kirjoitettu. MieheltÀ, etÀÀltÀ. Omasta puolestani odotan nÀkemistÀsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
đ€
Tv. MyötÀhÀpeÀ
Mustakin tuo kuulosti kivalta ja haluaisin tilanteeseen. Sivusta
Jos saisin tuollaisen viestin irl, niin se tuntuis samalta kuin munakuva eli pistÀisin tyypin estoon
Sivu
Ai niin, kirjoitin kyllÀ vastauksen siihen pelottavuuskysymykseen. Perun siis sanani, olen kirjoittanut tÀnÀÀn ketjuun. Olen keskittynyt niin tiiviisti muihin juttuihin, etten muistanut.