Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (18826)

Vierailija
12801/18826 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija
12802/18826 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀhÀn vÀliin opemiehelle pusu.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12803/18826 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, selvĂ€. Ette halua kysyĂ€ mitÀÀn jĂ€rkevÀÀ eikĂ€ minulla kyllĂ€ ole mitÀÀn uutta kerrottavaakaan. TĂ€ssĂ€ se kaikki nyt sitten on. 

IkÀÀ tulee taas tÀnÀ vuonna lisÀÀ ja itken jo valmiiksi. TÀytÀn 39 enkÀ tykkÀÀ asiasta yhtÀÀn mutta nÀinhÀn se asia kuitenkin on.

Laitan vielÀ lopuksi kappaleen josta pidin kovasti sen ilmestyessÀ ja olin niin rakastunut myös artistin kauniiseen ÀÀneen.

Hauskaa iltaa kaikille. đŸ–€

HyvÀ kun Jonna lopetat tÀltÀ pÀivÀÀ. Sinun ja erÀiden muiden ohis tukkii ketjun ja tekee siitÀ lukukelvottoman. Miksi et kykene sisÀistÀmÀÀn sitÀ?

Vierailija
12804/18826 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija
12805/18826 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miten jollain voikin olla taito kÀÀntÀÀ kaikki negatiiviset kommentitkin osoitukseksi omasta ylivertaisuudesta. Kaikki on muka vain joko kateellisia tai rakastuneita.

Vierailija
12806/18826 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mamma teki eilen liian kovilla painoilla treeniĂ€ ja niska venĂ€hti. Sattuu đŸ˜­đŸ€ŠđŸ» TyhmĂ€stĂ€ pÀÀstĂ€ kĂ€rsii koko ruumis!

Vierailija
12807/18826 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa iltaa kaivatulleni !

Myös sinnekin, tÀÀllÀ kaipaillen.

Vierailija
12808/18826 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten jollain voikin olla taito kÀÀntÀÀ kaikki negatiiviset kommentitkin osoitukseksi omasta ylivertaisuudesta. Kaikki on muka vain joko kateellisia tai rakastuneita.

Miksi sÀ tÀÀllÀ haastat riitaa? Kaipaatko ketÀÀn vai miksi olet ketjussa?

Vierailija
12809/18826 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MinĂ€kin ihmettelin samaa. Ja nĂ€in nĂ€tisti sanottuna, en olis uskonut et jonkun seksikortin vetÀÀ vielĂ€ tĂ€hĂ€n kaiken pÀÀlle đŸ€ź

Vierailija
12810/18826 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VielÀkö olen estossa?

Olet estossa loppuelÀmÀsi. MietipÀ sitÀ. Miten meni noin niinkun omasta mielestÀ?

Vierailija
12811/18826 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sun kusista vttua haluaa s*aatanan itserakas ÀÀliö.

YmmÀrretÀÀn, ettÀ olet saanut pakit. Koita kestÀÀ.

Vierailija
12812/18826 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, selvĂ€. Ette halua kysyĂ€ mitÀÀn jĂ€rkevÀÀ eikĂ€ minulla kyllĂ€ ole mitÀÀn uutta kerrottavaakaan. TĂ€ssĂ€ se kaikki nyt sitten on. 

IkÀÀ tulee taas tÀnÀ vuonna lisÀÀ ja itken jo valmiiksi. TÀytÀn 39 enkÀ tykkÀÀ asiasta yhtÀÀn mutta nÀinhÀn se asia kuitenkin on.

Laitan vielÀ lopuksi kappaleen josta pidin kovasti sen ilmestyessÀ ja olin niin rakastunut myös artistin kauniiseen ÀÀneen.

Hauskaa iltaa kaikille. đŸ–€

HyvÀ kun Jonna lopetat tÀltÀ pÀivÀÀ. Sinun ja erÀiden muiden ohis tukkii ketjun ja tekee siitÀ lukukelvottoman. Miksi et kykene sisÀistÀmÀÀn sitÀ?

Pari viestiĂ€ ei ole mitÀÀn. KĂ€vĂ€isin kylĂ€ssĂ€. Jatkossakin pidĂ€tĂ€n itsemÀÀrÀÀmisoikeuteni. 

Vierailija
12813/18826 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sun kusista vttua haluaa s*aatanan itserakas ÀÀliö.

TÀmÀ on kaipausketju, ei mikÀÀn kallion sivukuja. MenkÀÀhÀn toisaalle rÀyhÀÀmÀÀn.

Vierailija
12814/18826 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VielÀkö olen estossa?

Olet estossa loppuelÀmÀsi. MietipÀ sitÀ. Miten meni noin niinkun omasta mielestÀ?

Miten niin? MitÀ olen tehnyt ansaitakseni tuon? TÀnÀÀn en ole kirjoittanut ketjussa ollenkaan.

Vierailija
12815/18826 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulehan rakas nainen syliin. MÀ voisin suudella sun kaulaa ja huulia ja hitaasti oikealla paineella hyvÀillÀ sun klittaa.

đŸ€­

Tv. MyötÀhÀpeÀ

Mua taas ei hĂ€vettĂ€nyt tÀÀ yhtÀÀn! Tosi kiva viesti. Menikö naiselta naiselle? 

Vierailija
12816/18826 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

`` Paha vaanii..``

Vierailija
12817/18826 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulehan rakas nainen syliin. MÀ voisin suudella sun kaulaa ja huulia ja hitaasti oikealla paineella hyvÀillÀ sun klittaa.

đŸ€­

Tv. MyötÀhÀpeÀ

Mua taas ei hĂ€vettĂ€nyt tÀÀ yhtÀÀn! Tosi kiva viesti. Menikö naiselta naiselle? 

Mustakin tuo kuulosti kivalta ja haluaisin tilanteeseen. Sivusta

Vierailija
12818/18826 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mukavaa illanjatkoa erÀÀlle S....lle. Toivottavasti vuosi vaihtui hyvissĂ€ merkeissĂ€ lĂ€heistesi kanssa. Jotakin tuntevaa vielĂ€ mutta tuntemuksia on nykyÀÀn vaikea pukea kirjaimiksi kun kaikki on vuosien etĂ€rakkauden aikana jo kirjoitettu. MieheltĂ€, etÀÀltĂ€. Omasta puolestani odotan nĂ€kemistĂ€si. 

Vierailija
12819/18826 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

đŸ€­

Tv. MyötÀhÀpeÀ

Mustakin tuo kuulosti kivalta ja haluaisin tilanteeseen. Sivusta

Jos saisin tuollaisen viestin irl, niin se tuntuis samalta kuin munakuva eli pistÀisin tyypin estoon

Sivu

Vierailija
12820/18826 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ai niin, kirjoitin kyllÀ vastauksen siihen pelottavuuskysymykseen. Perun siis sanani, olen kirjoittanut tÀnÀÀn ketjuun. Olen keskittynyt niin tiiviisti muihin juttuihin, etten muistanut.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kahdeksan seitsemÀn yksi