Onnellisin suomalainen täällä moi
Heippa vaan kaikille!
En mitenkään halua hieroa tätä kenenkään naamaan, mutta mä olen ehkäpä se maailman onnellisin ihminen. Kerron miksi, jos teillä on kärsivällisyyttä lukea. Jos ei ole, eipä muuta kuin ilmoitatte asiattomaksi, ja tämä varmaan häviää aika nopeasti. Se ei oikeastaan häiritse minua.
Syyt miksi olen onnellinen: Olen nainen. Olen kokenut kaiken tarpeellisen, kuten puihin kiipeämisen lapsena, rauhallisen lapsuuden normaalien vanhempien kanssa, kiinnostavan aineen opiskelun yliopistossa, hyvän työn järkevien kollegoiden parissa, taloudellisen varmuuden, lyhyet suhteet miesten kanssa ja niistä nopeasti irrottautumisen, syvät ystävyyssuhteet naisten kanssa, maaseudun rauhan, puiden kaatamisen, rakentamisen, varallisuuden kartuttamisen, johtajuuden, itsevarmuuden.
Olen tyyni, luottavainen, tiedän että pärjään vaikka tulisi mitä. En pelkää mitään, en edes kipua tai kuolemaa, koska hyväksyn sen mitä ikinä tapahtuukin.
Tällä hetkellä minulla on kaikki mitä kukaan voi haluta:terveyttä, hyvä kunto, mielenrauhaa, taloudellinen turva, ystäviä, itseluottamusta.
En tiedä mitään, mitä enää voisin tämän lisäksi haluta.
t, N50
Kommentit (13)
Mulla ei ole mitään noista, mutta silti aamukahvia juodessa tunsin olevani onnellinen. 8)
Hienoa ap
Mäkin olen kelpo onnellinen, osaan iloita niin pienistä kuin isommistakin asioista: saunan jälkeen puhtaat lakanat, pehmoinen tyyny, lämmin peitto. Nätit verhot, kiva matto. Hyvä ruoka herkkuja unohtamatta... ystävät, sisarukset. Terveys. Luonto. Reissut. Onnistumiset, kiva marjasaalis tai pilkillä kalat. Soutelu. Kesä. Kevät, syksy, talvi. Puhdas lumi. Auringonpaiste, syreenin tuoksu, pihasauna, metsämansikat, kurjenkello... jne
Vierailija kirjoitti:
Entä mies ja lapset??
Höm. Mulla oli mies ja hän osoittautui huonoksi valinnaksi, joten poistin hänet elämästäni. Lapsiperheen elämää taas en ole koskaan halunnut.
Tiedäthän, että nainen ei tarvitse miestä ja lapsia ollakseen onnellinen? Itse asiassa, moni lapsellisista ystävistäni on onneton ja stressaantunut.
ap
Vierailija kirjoitti:
Hienoa ap
Mäkin olen kelpo onnellinen, osaan iloita niin pienistä kuin isommistakin asioista: saunan jälkeen puhtaat lakanat, pehmoinen tyyny, lämmin peitto. Nätit verhot, kiva matto. Hyvä ruoka herkkuja unohtamatta... ystävät, sisarukset. Terveys. Luonto. Reissut. Onnistumiset, kiva marjasaalis tai pilkillä kalat. Soutelu. Kesä. Kevät, syksy, talvi. Puhdas lumi. Auringonpaiste, syreenin tuoksu, pihasauna, metsämansikat, kurjenkello... jne
Vau, kuulostaa loistavalta! Arkisten asioiden arvostaminen on avain onneen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Entä mies ja lapset??
Niitä ei kukaan halua riesakseen.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Sinä 🤗 nauti elämästäsi 💕💃.
Kiitos, ihana vastaus!
Toivon samaa sinulle.
ap
Ap kymmenen pistettä sulle jee jatka iloista elämää,ei haittaa meikäläistä jos juna jätti ,minä kävelen.
Vierailija kirjoitti:
Syöpä iskee tai aivoinfarkti. Mutta ei hätää niitä osataan suomessa hoitaa JOS pääset lääkäriin
Njoo, nuo on tietty mahdollisia. Olen tehnyt sekä hoitotahdon että testamentin sekä elinluovutustestamentin. Toivottavasti kuollessani saan olla avuksi muille.
Jos en pääse lääkäriin ja tilanne on paha... No, meillä täällä maalla on totuttu lopettamaan elinkelvottomat. Omistan aseen.
Uskon kuitenkin toistaiseksi meidän järjestelmään että se pitää huolta ainakin jos vika on fyysinen. Psyykkiset ongelmat ei ehkä tule niin hyvin hoidetuiksi, mutta niitä mulle tuskin tulee.
ap
Syöpä iskee tai aivoinfarkti. Mutta ei hätää niitä osataan suomessa hoitaa JOS pääset lääkäriin