Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (18672)
SÀ teet just niinku mÀ haluan;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tÀhÀn vÀliin opemiehelle terveisiÀ, niceopelta.
HesestÀ kÀsinkö nÀitÀ kirjoittelet?
-miesope kivalle (nice) opelle.
En ol siÀl pÀinkkÀ. Siis Hesel.
Eiks Hese ol Turkkuses?
Se o Naantalist alkuperin.
Oot soma kuin tĂ€plĂ€tupsukas đ
Vierailija kirjoitti:
No mitÀ haluat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen on vaikea tunnistaa oikeaa ja vÀÀrÀÀ.
Siksi Lapinlahden linnut ovat tehneet ohjaavan laulun.
Uneliaat Nukkujat
Vierailija kirjoitti:
NiinhÀn sÀ luulet ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki myös huomaa miten kirjoitat muka jonain toisena itsellesi kehuja. Liian lÀpinÀkyvÀÀ. EikÀ kukaan lÀhde mukaan sua palvomaan. Ei se sun ihastuskaan usko, ettÀ ne on ulkopuolisia. EikÀ ne feikkikehut anna sinusta parempaa kuvaa edes sille. Huonomman kuvan vain.
KetÀ sÀ kaipaat? HÀntÀkö jota haukut? Saitko pakit? Jos sait niin, koita kestÀÀ pakit niinkuin aikuisen kuuluukin
Kaipausketju tÀmÀ.
Sanoppa ogelle nuo samat sanat!!! Se on koko pÀivÀn spÀmminyt itsestÀÀn tÀnne!!! Ei lÀhetÀ terveisiÀ, ei kaipaa, korjailee vaan muiden juttuja!!! Otin yllÀpitoon jo yhteyttÀ. Mulle riitti. Sivusta
Tuo alkuperÀinen viestikin oli nimenomaan tÀlle spÀmmÀÀjÀlle ja itsensÀ kehujalle
-ap
YstÀvÀ hyvÀ, en ole ajatustesi lukija. Voin nÀhdÀ ilmeestÀsi, ettÀ jotakin sillÀ haluat viestittÀÀ mutta en voi tietÀÀ tarkalleen ettÀ mitÀ eikÀ minun tarvitsekaan. Opettele puhumaan suoraan.
Vierailija kirjoitti:
YstÀvÀ hyvÀ, en ole ajatustesi lukija. Voin nÀhdÀ ilmeestÀsi, ettÀ jotakin sillÀ haluat viestittÀÀ mutta en voi tietÀÀ tarkalleen ettÀ mitÀ eikÀ minun tarvitsekaan. Opettele puhumaan suoraan.
Jep, jos ei osaa kohteliaasti puhua suoraan, ei kannata suuttua siitÀ ettÀ jÀÀ huomiotta tai tulee vÀÀrinymmÀrretyksi.
HyvÀÀ yötĂ€, kauniita unia. đ€đ§Ą
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun silmÀt on kyllÀ eksoottisen vÀriset. KÀvisitpÀ siel useemmin vaik vissiin ootki varattu.
Millai eksoottinen? - eriltÀ
Ei oo muilla sellasia. EikÀ sen vÀrisiÀ vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki myös huomaa miten kirjoitat muka jonain toisena itsellesi kehuja. Liian lÀpinÀkyvÀÀ. EikÀ kukaan lÀhde mukaan sua palvomaan. Ei se sun ihastuskaan usko, ettÀ ne on ulkopuolisia. EikÀ ne feikkikehut anna sinusta parempaa kuvaa edes sille. Huonomman kuvan vain.
KetÀ sÀ kaipaat? HÀntÀkö jota haukut? Saitko pakit? Jos sait niin, koita kestÀÀ pakit niinkuin aikuisen kuuluukin
Kaipausketju tÀmÀ.
Sanoppa ogelle nuo samat sanat!!! Se on koko pÀivÀn spÀmminyt itsestÀÀn tÀnne!!! Ei lÀhetÀ terveisiÀ, ei kaipaa, korjailee vaan muiden juttuja!!! Otin yllÀpitoon jo yhteyttÀ. Mulle riitti. Sivusta
Tuo alkuperÀinen viestikin oli nimenomaan tÀlle spÀmmÀÀjÀlle ja itsensÀ kehujalle
-ap
Joo, anteeks sekoitin pakkaa, tuo mun viesti oli tuolle edelliselle joka ennÀtti ogea puolustelemaan, liekö taas itse oge, vÀittÀÀ tÀtÀ kaipausketjuks ja joka vastas sun aloitukseen. Sivusta
Mun exÀllÀ oli isot jalat. Naisella.
P
Kun pesee hiuksia pÀÀ alaspÀin ja veri alkaa maistua nenÀssÀ. Jotenkin siitÀ singahtaa ajatuksissa uimarannalle.
Vierailija kirjoitti:
Kun pesee hiuksia pÀÀ alaspÀin ja veri alkaa maistua nenÀssÀ. Jotenkin siitÀ singahtaa ajatuksissa uimarannalle.
Ootko sÀ mökillÀ vai miksi sulla ei ole suihkua?
Vierailija kirjoitti:
Mun exÀllÀ oli isot jalat. Naisella.
P
Nyt sekoitat asioita,rinnat oli isot, karvat alapÀÀssÀ ja jÀrki ylÀpÀÀssÀ.
ĂÀÀ mĂ€ haluun jyystÀÀ sua haluun tuottaa mielihyvÀÀ ÀÀÀ
Miks ei se vois olla Hopeinen noutaja.
Eiks Hese ol Turkkuses?