Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (18969)
Women are like cheeseburger: i m crying when i eat it but dry when i heat it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua ystÀvystyÀ psykopaatin tai sosiopaatin kanssa enkÀ muuttaa Ilha da Queimeida Grandelle.
En ole oikeasti sellainen, ketjussa minut on vain diagnosoitu. Minulla ei ole diagnooseja enkÀ kÀytÀ lÀÀkkeitÀ.
VielÀ.
PsyykettÀ ei ainakaan tarvitse epÀillÀ jatkossakaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko tÀmÀ todellista!!! Oge hÀipyi piinaamasta niin Jonna tuli piinaamaan ? Vai vaihtuiko ogella vaan persoona.
Jonna se tÀÀllÀ yrittÀÀ keskustella ja vastailla kysymyksiin. Olisi mukava saada jÀrkeviÀ kysymyksiÀ, onneksi tulit paikalle, tilanne ehkÀ korjaantuu.
Jonna ja oge ei koskaan muuten ole samaan aikaan tÀÀllĂ€ olleet ? Oge ei koskaan ole kommentounut jonnan kirjoituksista mitÀÀn ? đ€ TĂ€ydellistĂ€! Tosiaan voi olla ogen toinen persoona!
Vierailija kirjoitti:
Jonna ja oge ei koskaan muuten ole samaan aikaan tÀÀllĂ€ olleet ? Oge ei koskaan ole kommentounut jonnan kirjoituksista mitÀÀn ? đ€ TĂ€ydellistĂ€! Tosiaan voi olla ogen toinen persoona!
Olemme eri henkilöt. En tunne hÀntÀ. Jonna
Vierailija kirjoitti:
ElÀmÀ on harhakuvitelmaa.
It s improvising like a Jazz. First you have to read the manuals at the game and play your games better like anyone else. It s simple like that.
'En halua ystÀvystyÀ psykopaatin tai sosiopaatin kanssa enkÀ muuttaa Ilha da Queimeida Grandelle.'
'En ole oikeasti sellainen, ketjussa minut on vain diagnosoitu. Minulla ei ole diagnooseja enkÀ kÀytÀ lÀÀkkeitÀ.'
'No ei sillÀ vÀliÀ, enhÀn tiedÀ kuka olet. Mutta nuo diagnoosit ei ole mitÀÀn suosituksia.'
Ei minulta. Ei koske minua. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hÀiriköit palstaa jonka otsikko on terveisiÀ kaipaamallesi?? Oletko ameeba??
Ei tÀmÀ ole hÀiritsemistÀ. Minulla on aivot. Kiitos kohteliaasta aloituksestasi.
Miks valehtelet? Ei tuo ollut kohtelias aloitus. EtkÀ sanomalla niin siitÀ kohteliasta tee. Miks olet niin kiero? sori oli jo kaks kysymystÀ.
En valehdellut. En ole kiero ihminen vaan sellaisen vastakappale, siksi kai kiero itsekin.
Oot hankala luonne. Kysyin sulta kysymyksen, sanoit et vastailet. Ja nyt kiellÀt asian. Sanoit aivan selvÀsti : kiitos kohteliaasta aloituksesta. Aloitus ei ollut kohtelias, joten miksi valehtelit.
Oletpa epÀkohtelias. Ei se ollut v
No niin, sarkasmia sitten. Miksi penÀÀt hyvÀÀ kohtelua, tÀÀllÀ aina, jos itse olet sarkastinen ? Olisit voinut vaihtoehtoisesti vaan ohittaa töykeÀn kommentin, etkÀ antaa mitalla takaisin. Et taidakaan olla niin hyvÀ ihminen kuin aina hoet.
Okei, selvÀ. Ette halua kysyÀ mitÀÀn jÀrkevÀÀ eikÀ minulla kyllÀ ole mitÀÀn uutta kerrottavaakaan. TÀssÀ se kaikki nyt sitten on.
IkÀÀ tulee taas tÀnÀ vuonna lisÀÀ ja itken jo valmiiksi. TÀytÀn 39 enkÀ tykkÀÀ asiasta yhtÀÀn mutta nÀinhÀn se asia kuitenkin on.
Laitan vielÀ lopuksi kappaleen josta pidin kovasti sen ilmestyessÀ ja olin niin rakastunut myös artistin kauniiseen ÀÀneen.
Hauskaa iltaa kaikille. đ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
It s improvising like a Jazz. First you have to read the manuals at the game and play your games better like anyone else. It s simple like that.
Of ja than unohtui
No niin, sarkasmia sitten. Miksi penÀÀt hyvÀÀ kohtelua, tÀÀllÀ aina, jos itse olet sarkastinen ? Olisit voinut vaihtoehtoisesti vaan ohittaa töykeÀn kommentin, etkÀ antaa mitalla takaisin. Et taidakaan olla niin hyvÀ ihminen kuin aina hoet.
Kaikkia ei voi miellyttÀÀ. Kivaa iltaa sinullekin.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko joku savolainen, joka
kostona talon kompleksisista
tapahtumista koettaa saada
minut nÀyttÀmÀÀn ikÀvÀltÀ ihmiseltÀ,
jopa sosiopaatilta. Kun ei minulla ole
minkÀÀnlaisia riitavÀlejÀ Ouluun tai
Hkiin kehenkÀÀn. Ei naapureissa, ei
kollegoissa, exien kanssa nÀtit,
sopuisat erot. Mutta sitten tÀÀllÀ nÀmÀ
ovelleni luvatta tulot tuntemattomien
toimesta..
En muuten ole 'Jonna'.
ĂlkÀÀ meitĂ€ sekoittako. E
Olet oikeassa, kirjoitin itsekin jo aiemmin ettÀ olemme eri henkilöt. Kivaa iltaa sinullekin E. Jonna
MinÀ hÀivyn. Oge ja jonnan enkelit ja demonit on tÀÀllÀ valmistelemassa tulisia oltavia. Kohta alkaa Jonnan "oppaat puhumaan". Kiitos hei hei. Ps muistakaa nÀpytellÀ sanat---> Jeesuksen veri , nÀytölle sitten kun "oppaat alkaa puhelee".
Pupuliini, laittaisin sinulle kipollisen raastetta. đ
En ihmettelisi, vaikka alapeukut
tulisi parin kolmen ilkeÀn savolaisen koneilta,
jotka yhdessÀ sopivat kiusaamisesta.
En varmaksi vÀitÀ, mutta hyvinkin voisi
nÀin olla.
Absolutistin elÀmÀntyylini ÀrsyttÀÀ?
Ei ole helppoa s#ksiÀ tÀÀltÀ herunut. EhkÀ
tÀmÀkin kiukuttaa. Mene ja tiedÀ. E
Istuuko tÀmÀ yksi tÀÀllÀ aamusta iltaan spÀmmÀÀmÀssÀ tuubaansa.. Retorinen kysymys.
Onhan pörheÀ ja lÀmmin olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Of ja than unohtui
Myös with, then ja 2kpl as-sanaa đ
Vierailija kirjoitti:
MinÀ hÀivyn. Oge ja jonnan enkelit ja demonit on tÀÀllÀ valmistelemassa tulisia oltavia. Kohta alkaa Jonnan "oppaat puhumaan". Kiitos hei hei. Ps muistakaa nÀpytellÀ sanat---> Jeesuksen veri , nÀytölle sitten kun "oppaat alkaa puhelee".
Ne puhelevat minulle kyllÀ mutta eivÀt hÀiritse teitÀ enempÀÀ.
Kaikki eivÀt usko enkeleihin tai oppaisiin muutenkaan ja se on tÀysin ok mutta olisi mukavaa jos ette yrittÀisi mustamaalata minua. Jonna
Oletpa epÀkohtelias. Ei se ollut valehtelua vaan sarkasmia. En ole lainkaan hankala luonne muutoin kuin hankalien luonteiden mielestÀ.