Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (18969)

Vierailija
12761/18969 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hÀiriköit palstaa jonka otsikko on terveisiÀ kaipaamallesi?? Oletko ameeba??

Ei tÀmÀ ole hÀiritsemistÀ. Minulla on aivot. Kiitos kohteliaasta aloituksestasi.

Miks valehtelet? Ei tuo ollut kohtelias aloitus. EtkÀ sanomalla niin siitÀ kohteliasta tee. Miks olet niin kiero? sori oli jo kaks kysymystÀ.

En valehdellut. En ole kiero ihminen vaan sellaisen vastakappale, siksi kai kiero itsekin.

Oot hankala luonne. Kysyin sulta kysymyksen, sanoit et vastailet. Ja nyt kiellĂ€t asian. Sanoit aivan selvĂ€sti : kiitos kohteliaasta aloituksesta. Aloitus ei ollut kohtelias, joten miksi valehtelit. 

Oletpa epĂ€kohtelias. Ei se ollut valehtelua vaan sarkasmia. En ole lainkaan hankala luonne muutoin kuin hankalien luonteiden mielestĂ€. 

Vierailija
12762/18969 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Women are like cheeseburger: i m crying when i eat it but dry when i heat it.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12763/18969 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua ystÀvystyÀ psykopaatin tai sosiopaatin kanssa enkÀ muuttaa Ilha da Queimeida Grandelle.

En ole oikeasti sellainen, ketjussa minut on vain diagnosoitu. Minulla ei ole diagnooseja enkÀ kÀytÀ lÀÀkkeitÀ.

VielÀ.

PsyykettÀ ei ainakaan tarvitse epÀillÀ jatkossakaan.

Vierailija
12764/18969 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tĂ€mĂ€ todellista!!!  Oge hĂ€ipyi piinaamasta niin Jonna tuli piinaamaan ? Vai vaihtuiko ogella vaan persoona.

Jonna se tÀÀllÀ yrittÀÀ keskustella ja vastailla kysymyksiin. Olisi mukava saada jÀrkeviÀ kysymyksiÀ, onneksi tulit paikalle, tilanne ehkÀ korjaantuu.

Vierailija
12765/18969 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jonna ja oge ei koskaan muuten ole samaan aikaan tÀÀllĂ€ olleet ? Oge ei koskaan ole kommentounut jonnan kirjoituksista mitÀÀn ? đŸ€” TĂ€ydellistĂ€! Tosiaan voi olla ogen toinen persoona!

Vierailija
12766/18969 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonna ja oge ei koskaan muuten ole samaan aikaan tÀÀllĂ€ olleet ? Oge ei koskaan ole kommentounut jonnan kirjoituksista mitÀÀn ? đŸ€” TĂ€ydellistĂ€! Tosiaan voi olla ogen toinen persoona!

Olemme eri henkilöt. En tunne hĂ€ntĂ€. Jonna 

Vierailija
12767/18969 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ElĂ€mĂ€ on harhakuvitelmaa. 

It s improvising like a Jazz. First you have to read the manuals at the game and play your games better like anyone else. It s simple like that.

Vierailija
12768/18969 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

'En halua ystÀvystyÀ psykopaatin tai sosiopaatin kanssa enkÀ muuttaa Ilha da Queimeida Grandelle.'

'En ole oikeasti sellainen, ketjussa minut on vain diagnosoitu. Minulla ei ole diagnooseja enkÀ kÀytÀ lÀÀkkeitÀ.'

'No ei sillÀ vÀliÀ, enhÀn tiedÀ kuka olet. Mutta nuo diagnoosit ei ole mitÀÀn suosituksia.'

Ei minulta. Ei koske minua. E

Vierailija
12769/18969 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hÀiriköit palstaa jonka otsikko on terveisiÀ kaipaamallesi?? Oletko ameeba??

Ei tÀmÀ ole hÀiritsemistÀ. Minulla on aivot. Kiitos kohteliaasta aloituksestasi.

Miks valehtelet? Ei tuo ollut kohtelias aloitus. EtkÀ sanomalla niin siitÀ kohteliasta tee. Miks olet niin kiero? sori oli jo kaks kysymystÀ.

En valehdellut. En ole kiero ihminen vaan sellaisen vastakappale, siksi kai kiero itsekin.

Oot hankala luonne. Kysyin sulta kysymyksen, sanoit et vastailet. Ja nyt kiellĂ€t asian. Sanoit aivan selvĂ€sti : kiitos kohteliaasta aloituksesta. Aloitus ei ollut kohtelias, joten miksi valehtelit. 

Oletpa epÀkohtelias. Ei se ollut v

No niin, sarkasmia sitten. Miksi penÀÀt hyvÀÀ kohtelua, tÀÀllÀ aina, jos itse olet sarkastinen ? Olisit voinut vaihtoehtoisesti vaan ohittaa töykeÀn kommentin, etkÀ antaa mitalla takaisin. Et taidakaan olla niin hyvÀ ihminen kuin aina hoet.

Vierailija
12770/18969 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Okei, selvĂ€. Ette halua kysyĂ€ mitÀÀn jĂ€rkevÀÀ eikĂ€ minulla kyllĂ€ ole mitÀÀn uutta kerrottavaakaan. TĂ€ssĂ€ se kaikki nyt sitten on. 

IkÀÀ tulee taas tÀnÀ vuonna lisÀÀ ja itken jo valmiiksi. TÀytÀn 39 enkÀ tykkÀÀ asiasta yhtÀÀn mutta nÀinhÀn se asia kuitenkin on.

Laitan vielÀ lopuksi kappaleen josta pidin kovasti sen ilmestyessÀ ja olin niin rakastunut myös artistin kauniiseen ÀÀneen.

Hauskaa iltaa kaikille. đŸ–€

Vierailija
12771/18969 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

It s improvising like a Jazz. First you have to read the manuals at the game and play your games better like anyone else. It s simple like that.

Of ja than unohtui

Vierailija
12772/18969 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No niin, sarkasmia sitten. Miksi penÀÀt hyvÀÀ kohtelua, tÀÀllÀ aina, jos itse olet sarkastinen ? Olisit voinut vaihtoehtoisesti vaan ohittaa töykeÀn kommentin, etkÀ antaa mitalla takaisin. Et taidakaan olla niin hyvÀ ihminen kuin aina hoet.

Kaikkia ei voi miellyttÀÀ. Kivaa iltaa sinullekin.

Vierailija
12773/18969 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko joku savolainen, joka

kostona talon kompleksisista

tapahtumista koettaa saada

minut nÀyttÀmÀÀn ikÀvÀltÀ ihmiseltÀ,

jopa sosiopaatilta. Kun ei minulla ole

minkÀÀnlaisia riitavÀlejÀ Ouluun tai

Hkiin kehenkÀÀn. Ei naapureissa, ei 

kollegoissa, exien kanssa nĂ€tit, 

sopuisat erot. Mutta sitten tÀÀllÀ nÀmÀ

ovelleni luvatta tulot tuntemattomien

toimesta.. 

En muuten ole 'Jonna'.

ÄlkÀÀ meitĂ€ sekoittako. E

Olet oikeassa, kirjoitin itsekin jo aiemmin ettÀ olemme eri henkilöt. Kivaa iltaa sinullekin E. Jonna

Vierailija
12774/18969 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MinĂ€ hĂ€ivyn. Oge ja jonnan enkelit ja demonit on tÀÀllĂ€ valmistelemassa tulisia oltavia. Kohta alkaa Jonnan "oppaat puhumaan". Kiitos hei hei. Ps muistakaa nĂ€pytellĂ€ sanat--->  Jeesuksen veri , nĂ€ytölle sitten kun "oppaat alkaa puhelee". 

Vierailija
12775/18969 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Pupuliini, laittaisin sinulle kipollisen raastetta. 😙

Vierailija
12776/18969 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En ihmettelisi, vaikka alapeukut 

tulisi parin kolmen ilkeÀn savolaisen koneilta,

jotka yhdessÀ sopivat kiusaamisesta.

En varmaksi vÀitÀ, mutta hyvinkin voisi

nĂ€in olla. 

Absolutistin elÀmÀntyylini ÀrsyttÀÀ?

Ei ole helppoa s#ksiÀ tÀÀltÀ herunut. EhkÀ

tÀmÀkin kiukuttaa. Mene ja tiedÀ. E

Vierailija
12777/18969 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Istuuko tĂ€mĂ€ yksi tÀÀllĂ€ aamusta iltaan spĂ€mmÀÀmĂ€ssĂ€ tuubaansa.. Retorinen kysymys. 

Vierailija
12778/18969 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onhan pörheÀ ja lÀmmin olla?

Vierailija
12779/18969 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Of ja than unohtui

Myös with, then ja 2kpl as-sanaa 🌟

Vierailija
12780/18969 |
03.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MinĂ€ hĂ€ivyn. Oge ja jonnan enkelit ja demonit on tÀÀllĂ€ valmistelemassa tulisia oltavia. Kohta alkaa Jonnan "oppaat puhumaan". Kiitos hei hei. Ps muistakaa nĂ€pytellĂ€ sanat--->  Jeesuksen veri , nĂ€ytölle sitten kun "oppaat alkaa puhelee". 

Ne puhelevat minulle kyllĂ€ mutta eivĂ€t hĂ€iritse teitĂ€ enempÀÀ. 

Kaikki eivÀt usko enkeleihin tai oppaisiin muutenkaan ja se on tÀysin ok mutta olisi mukavaa jos ette yrittÀisi mustamaalata minua. Jonna

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: viisi kolme kaksi