Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka ok kunnossa, mutta eivät lähtisi juoksemaan?

Vierailija
25.09.2026 |

Itse käyn kyllä salilla, mutta en edes nuoruuden huippukunnossa pitänyt lenkkeilystä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tykännyt juoksemisesta, joskus nuorena kävin kesäisin kun harrastin hiihtoa. Minusta juokseminen on myös epäterveellinen harrastus, himojuoksijoille yleensä joudutaan leikkaamaan polvet jossain vaiheessa.

Vierailija
2/8 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on kiva kävellä kovaa vauhtia. Pääsee melko helposti ns hölkkääjien ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksu on iskutuslaji. Ei sovi kaikille. 

Toisaalta juoksijat on oma ryhmänsä, vain juoksija tietää miltä juoksijasta tuntuu. 

Vierailija
4/8 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kiinnosta juokseminen ja juoksukuntokaan siis tuskin on kovin hyvä. Treenaan painoilla 3x viikossa, teen hikijumpan 3x viikossa ja kävelen joka päivä ulkona. Eiköhän tämä jo riitä.

Vierailija
5/8 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokseminen on aivan helvetin tylsää hommaa. Sali, pyöräily, hiihto, ne on mun juttuja.

Vierailija
6/8 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että mun kunto on aika paska mutta tykkään juosta😄 Siinä mielessä paska kunto etten ole lihaksikas enkä treenaa lihaksia mitenkään. Juosta jaksan ihan helposti 10km lenkkejä ja se on kivaa. 

Vierailija
7/8 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee kyllä kansasta , että kävelyä ja juoksua karsastetaan, ja paljon.

Vierailija
8/8 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole polvet kestäneet vuosikausiin. Ja pyöräily on ollut minusta aina hauskempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi