Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette nyt diagnosoineet minut moneen otteeseen mielisairaaksi, skitsofrenikoksi, psykopaatiksi, sosiopaatiksi ja vaikka miksi peloittavaksi ja vihaiseksi ihmiseksi.
MitÀ haluaisitte kysyÀ nyt minulta?
Olisi tÀssÀ vÀhÀn aikaa vastailla ajantasaisia asioita.'
-TÀmÀ hlö ei ole OgE.
- Kukaan ei ole
> edellÀmainittuja
diagnosoinut -
vain fanitrÄllukka.
- En ole Keijon
etsimÀ
> 'Ellu Savonlinnasta'.
Nyt menen. YstÀvÀ linjalla.
x
Et mene nyt minnekÀÀn đ
ĂlĂ€ meeeeeeehhh ! Ilman suaaaaaaahh , palstal ei sekooooohh oooooohhh ooooo!
đ
đ
đ
đ
đ
đ
đ
Vierailija kirjoitti:
Miksi hÀiriköit palstaa jonka otsikko on terveisiÀ kaipaamallesi?? Oletko ameeba??
Ei tÀmÀ ole hÀiritsemistÀ. Minulla on aivot. Kiitos kohteliaasta aloituksestasi.
Miks valehtelet? Ei tuo ollut kohtelias aloitus. EtkÀ sanomalla niin siitÀ kohteliasta tee. Miks olet niin kiero? sori oli jo kaks kysymystÀ.
Kukaan ei nyt kysy mitÀÀn mutta minÀpÀ kerron ettÀ kÀvÀisin tÀnÀÀn kaupassa ja tein samalla iloisen ostoksen kotiin sattumalta. Olen fiilistellyt asiaa nyt tÀssÀ tovin ajan. Koti alkaa vain muokkautumaan omemmaksi. Tein ruokaa ja jÀrjestelin tavaroita taas kaapista toiseen, muutokset tuovat tarvetta. Samalla vein myös taas muutamia vanhoja vaatteita ihan suoraan roskikseen. Kaupoissa on ollut hieman huonoa tarjontaa mutta hiljalleen vanhoja saa kuitenkin pois. Lunta tupruttaa ja rapun ovi tahtoo jÀÀdÀ kulkijoiden jÀljiltÀ auki koska lunta pakkautuu tuulen mukana karmeihin, olen kulkiessani putsaillut karmeja ja varmistellut ettÀ ovi painuu lukkoon asti. Kohta keittelen varmaankin kahvia ja selailen hieman somea. Semmottii kuuluu tÀnÀÀn. Saa silti kysyÀ jos jokin askarruttaa mieltÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hÀiriköit palstaa jonka otsikko on terveisiÀ kaipaamallesi?? Oletko ameeba??
Ei tÀmÀ ole hÀiritsemistÀ. Minulla on aivot. Kiitos kohteliaasta aloituksestasi.
Miks valehtelet? Ei tuo ollut kohtelias aloitus. EtkÀ sanomalla niin siitÀ kohteliasta tee. Miks olet niin kiero? sori oli jo kaks kysymystÀ.
En valehdellut. En ole kiero ihminen vaan sellaisen vastakappale, siksi kai kiero itsekin.
Kaipuuta jÀin tÀÀllÀ kaipaamaan.
En halua ystÀvystyÀ psykopaatin tai sosiopaatin kanssa enkÀ muuttaa Ilha da Queimeida Grandelle.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei nyt kysy mitÀÀn mutta minÀpÀ kerron ettÀ kÀvÀisin tÀnÀÀn kaupassa ja tein samalla iloisen ostoksen kotiin sattumalta. Olen fiilistellyt asiaa nyt tÀssÀ tovin ajan. Koti alkaa vain muokkautumaan omemmaksi. Tein ruokaa ja jÀrjestelin tavaroita taas kaapista toiseen, muutokset tuovat tarvetta. Samalla vein myös taas muutamia vanhoja vaatteita ihan suoraan roskikseen. Kaupoissa on ollut hieman huonoa tarjontaa mutta hiljalleen vanhoja saa kuitenkin pois. Lunta tupruttaa ja rapun ovi tahtoo jÀÀdÀ kulkijoiden jÀljiltÀ auki koska lunta pakkautuu tuulen mukana karmeihin, olen kulkiessani putsaillut karmeja ja varmistellut ettÀ ovi painuu lukkoon asti. Kohta keittelen varmaankin kahvia ja selailen hieman somea. Semmottii kuuluu tÀnÀÀn. Saa silti kysyÀ jos jokin askarruttaa mieltÀ.
Kahvi on mielessÀ tÀÀllÀ sivussakin ja pari munkkiakin jÀÀnyt sen kanssa.
Kerron myös ettÀ olen perheeni musta lammas vaikka marttyyri siskoni vÀitti olevansa sellainen. HÀn on kertonut myös olevansa psyko mutta olen nÀköjÀÀn hÀntÀ pahempi ihminen. HÀn on kertonut myös olevansa itse saatana mutta kukaan ei pelkÀÀ hÀntÀ. HÀn vÀitti olevansa toinen aivopuoliskoni ja hovikuljettajani sekÀ turvamieheni mutta maailma vei hÀnet elÀmÀstÀni. Minulla on myös olemassa toinenkin sisko, kaksi veljeÀ ja Àiti. Ja ne kaksi kaunista kakaraa. No semmottii viÀlÀ.
Vierailija kirjoitti:
En halua ystÀvystyÀ psykopaatin tai sosiopaatin kanssa enkÀ muuttaa Ilha da Queimeida Grandelle.
En ole oikeasti sellainen, ketjussa minut on vain diagnosoitu. Minulla ei ole diagnooseja enkÀ kÀytÀ lÀÀkkeitÀ.
ElÀmÀ on harhakuvitelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole oikeasti sellainen, ketjussa minut on vain diagnosoitu. Minulla ei ole diagnooseja enkÀ kÀytÀ lÀÀkkeitÀ.
No ei sillÀ vÀliÀ, enhÀn tiedÀ kuka olet. Mutta nuo diagnoosit ei ole mitÀÀn suosituksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En valehdellut. En ole kiero ihminen vaan sellaisen vastakappale, siksi kai kiero itsekin.
Oot hankala luonne. Kysyin sulta kysymyksen, sanoit et vastailet. Ja nyt kiellÀt asian. Sanoit aivan selvÀsti : kiitos kohteliaasta aloituksesta. Aloitus ei ollut kohtelias, joten miksi valehtelit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvi on mielessÀ tÀÀllÀ sivussakin ja pari munkkiakin jÀÀnyt sen kanssa.
Kahvi munkkien kanssa ja maailman parannusta sitten tiedossa. Mulle nyt vain kahvia ja ehkÀ vÀhÀn musiikkia. Olen odotellut milloin saisi aikaiseksi jatkaa kesken jÀÀnyttÀ piirrustustani ja milloin keksisin mitÀ kirjoittaa someen.
Ei pidÀ suhtautua kehenkÀÀn huonosti kun ei ole kÀvellyt hÀnen kengissÀÀn. Voi olla aivan h*lvetin kamala kÀvely ollut. Joten armoa ja rakkautta muille ihmisille noin yleisesti. Ei mulla muuta tÀhÀn keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VielÀ.
Onko tÀmÀ todellista!!! Oge hÀipyi piinaamasta niin Jonna tuli piinaamaan ? Vai vaihtuiko ogella vaan persoona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei sillÀ vÀliÀ, enhÀn tiedÀ kuka olet. Mutta nuo diagnoosit ei ole mitÀÀn suosituksia.
No ymmÀrrÀn jos tulee tarpeita. Minulla nyt ei ole ollut sellaisia. Jokainen on hyvÀ juuri sellaisena kuin on ja lÀÀkÀrit ovat meitÀ varten.
Se on nÀköjÀÀn vielÀkin tauon paikka.
Jokainen on erilainen mutta kyllÀ varmasti testailevat kaikenlaista hekin.