Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (19180)
Taidat elÀÀ nyt masennuskautta?
HÀiriköistÀ/kiusaajista, sekÀ toimintakyvyttömÀstÀ yllÀpidosta laitettu nettivinkki poliisille. E
En lukisi vanhoja viestejÀ mistÀÀn hinnasta, edes huumorista. Mennyt on mennyttÀ.
Vierailija kirjoitti:
Ei sovittu yksiin.
MistÀs siihen nyt pÀÀdyit??
Usko ketÀ uskot.
Olen heittÀmÀllÀ fiksumpi ja asiantuntevampi. Olette oppineet minulta paljon. Arvostusta kannattaa antaa hyville ihmisille tai jÀÀ pian itse ilman. Niin se elÀmÀ sitten opettaa.
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ Uutta Vuotta! Eksyin vilkuilemaan musalistaasi ja siellÀhÀn olikin ihan hyviÀ uusia, mutta myös jokunen hyvin surullinen kappale. Taas mietin samaa kysymystÀ kuin ennenkin: minulle vai jollekulle muulle? Miksi asioista pitÀÀ tehdÀ niin vaikeita?
mitÀs surullisia kappaleita siellÀ oli?
"Muut ovat taitavia ja osaavat elÀÀ monimutkaista elÀmÀÀ, hÀn sitÀ vastoin vÀsyy helposti, eikÀ selviÀ kovinkaan paljosta" .
Tuo kohta kirjasta kuvaa myös minua. En jaksa oikein mitÀÀn.
HyvÀÀ yötÀ, rakas. Suudelma ja pitkÀ halaus.
Nuku hyvin rakas. Onneks nÀÀn sua ees unissa. IkÀvÀ on.
HyvÀÀ yötĂ€ ihana ruotsinkielinen keski-ikĂ€inen rouva erityisopettaja HelsingistĂ€ đ
Halauksia sinulle đ€
HyvÀÀ yötÀ, rakas. NÀhdÀÀn ja kuullaan.
Mun koko elÀmÀ on masennuskautta. Oon se luuseri, jonka yli aina kÀvellÀÀn, niin masentaahan se. Nytkin veli puolisoineen on keksinyt, ettÀ kaikki perintö kuuluu hÀnelle ja niin se myös sen saa. Olen surrut sitÀ jo viikkokausia. Olen aina ollut lapsuudenperheessÀ sellainen arvoton p*skalÀjÀ, koska olen tyttö. Vaikka yritÀn olla mieleen ja auttavainen, niin se ei auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me taatusti tavataan vielÀ. Mutta mitÀ silloin tapahtuu?
En enÀÀ usko siihen ettĂ€ haluat tavata. Se selvis juuri Ă€sken. On pÀÀstettĂ€vĂ€ irti. Sattuu đ
Toivottavasti, ollaan lĂ€hekkĂ€inđ kauniita unia
Rasittavimpia ovat ihmiset, jotka opettavat, vaikka eivÀt asiasta mitÀÀn tiedÀ. Kannattaa perehtyÀ temparamenttiteorioihin. Saattaa ymmÀrrys ihmisyydestÀ avartua. Kaikilla ei toki avaudu, vaikka kuinka pÀnttÀisi.
EtkÀ oo. En halua toista samanlaista kuin minÀ.