Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (19222)
Opemiehelle hyvÀÀ yötÀ. Olet ihana.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi olla ihmisen kanssa jolla ei ole lapsia, aivan perusedellytys. Ihminen jÀÀ monin tavoin vajaaksi ilman.
Aika suppea ajatusmaailma. Jokainen meistÀ on ollut itse joskus lapsi. Ja ollut lasten kanssa tekemisissÀ. Ei kaikkien tarvitse haluta omia lapsia.
Sivusta
KyllÀ. Aivan varmasti, ÀlÀ murehdi.:)
Vierailija kirjoitti:
Itken ja pÀÀstĂ€n irti sinusta kaivattuni. SinĂ€ et minua halua. Nyt sen tiedĂ€n. HyvĂ€sti! đ
Miten niin en? KerĂ€ilen rohkeutta. đ€
IkÀvÀ. Olet rakas. Olisitpa lÀhempÀnÀ.
HyvÀÀ yötÀ, tÀrkeÀ<3
Vierailija kirjoitti:
Me taatusti tavataan vielÀ. Mutta mitÀ silloin tapahtuu?
En enÀÀ usko siihen ettĂ€ haluat tavata. Se selvis juuri Ă€sken. On pÀÀstettĂ€vĂ€ irti. Sattuu đ
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi olla ihmisen kanssa jolla ei ole lapsia, aivan perusedellytys. Ihminen jÀÀ monin tavoin vajaaksi ilman.
Aikas ikÀvÀsti sanottu niitÀ kohtaan, jotka ovat lapsettomia haluamattaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itken ja pÀÀstĂ€n irti sinusta kaivattuni. SinĂ€ et minua halua. Nyt sen tiedĂ€n. HyvĂ€sti! đ
En hĂ€n halua. Selvisi tĂ€nÀÀn ihan irl. En kestĂ€ tĂ€tĂ€. Oon ihan palasina đđ
HyvÀÀ yötĂ€ puhdas karitsa đ
Raamaaraamaa. Lopputulos on , ettÀ teillÀ on liikaa aikaa ja kÀytÀtte sen vÀÀriin asioihin, jotka ei edistÀ yhtikÀs mitÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En hĂ€n halua. Selvisi tĂ€nÀÀn ihan irl. En kestĂ€ tĂ€tĂ€. Oon ihan palasina đđ
Voi surku! đ„ Kauanko ehdit kaipailla?
Rapsuttelisitko minuakin? đ
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötĂ€ puhdas karitsa đ
đ
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan. đđ€
Teletapiaa. đđ
"Ihminen haluaa yhteyttÀ, mutta kun hÀn menee sitÀ kohti, tulee ahdistus.
Psykologi Iida MĂ€kikallio satunnaisesta vahvistamisessa Hesarissa.
Vierailija kirjoitti:
Luin vanhoja viestejÀni sulle, ja meinasin kuolla nauruun! Olin kyllÀ aika sekaisin silloin. Ei sillÀ, etten vielÀkin olisi.
Jos tÀmÀ olisi minulle, niin minuakin nauratti ja kovasti myös ihmetytti silloin. NykyÀÀn en enÀÀ pysty nauramaan niille, valitettavasti. Mutta tuskinpa niitÀ viestejÀ hÀnellÀ on enÀÀ tallessa, ei minullakaan ole kuin viimeisimmÀt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin vanhoja viestejÀni sulle, ja meinasin kuolla nauruun! Olin kyllÀ aika sekaisin silloin. Ei sillÀ, etten vielÀkin olisi.
Jos tÀmÀ olisi minulle, niin minuakin nauratti ja kovasti myös ihmetytti silloin. NykyÀÀn en enÀÀ pysty nauramaan niille, valitettavasti. Mutta tuskinpa niitÀ viestejÀ hÀnellÀ on enÀÀ tallessa, ei minullakaan ole kuin viimeisimmÀt.
SÀhköpostissa ovat kaikki. EihÀn niitÀ kovin monta ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Rapsuttelisitko minuakin? đ
Meinasin juuri lÀhteÀ nukkumaan, voisin kyllÀ joskus rapsutella hipsutella.
*** :)
Kaikenlaista voi tapahtua.
Sivusta