Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (19312)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeks et jouduit senki kestÀÀn. Toivoin kyllÀ ettei se ois kantautunut sun korviin.
Miksi et halua meille mitÀÀn? Ja miksi et haluais ettÀ tiedÀn? Miksi sitten kirjoitat tÀnne?
Jatkan...sano jo jotain!!!!!! Kaipaat tÀÀllÀ mua mutta irl et halua. YmmÀrrÀn jos et ole vielÀ valmis mutta senkin voi sanoa ÀÀneen ettÀ toinen ymmÀrtÀÀ. Nyt annat itsestÀsi tosi epÀystÀvÀllisen kuvan. SitÀkö haluat? Etkö yhtÀÀn osaa kuvitella miltÀ musta tuntuu? Olisit edes ystÀvÀllinen. Nyt saa riittÀÀ. Jos et halua niin ei sitte!!!!!!!!!!!
Harhat đ„
Vierailija kirjoitti:
En aio tÀnne enÀÀ kirjoitella sulle. YritÀn lopetella lÀhipÀivinÀ. Jos et halua mitÀÀn irl koskaan ei ole jÀrkeÀ tÀnne kirjoitella. YmmÀrrÀn kyllÀ sen jos tarvit aikaa toipua mutta senkin voi kertoa rehellisesti. YmmÀrtÀisin sen kyllÀ ja voisin odottaa niin kauan kuin tarvit aikaa. Mutta tuollainen mykkÀkoulu ja kahdella sanalla vastaaminen (toki olen kiitollinen ettÀ edes vastasit) ei ole kovin ystÀvÀllistÀ ja annat ymmÀrtÀÀ ettei sua kiinnosta pÀtkÀÀkÀÀn. MikÀ sitten oli sun tavoite? Vai onko sulla joku toinen?
MitÀpÀ jos itse ottaisit yhteyttÀ tilanteen vaatimalla tavalla. Vai onko vastuunkanto sulle edelleen mahdotonta?
KetÀÀn muita ei ole ollut, mutta en mÀ sua loputtomiin odottele.
Vierailija kirjoitti:
Se siitÀ jos ei ole edes yhteydenoton arvoinen..
MikÀ on puhelinnumerosi toinen numero?
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on maannut 10 eri miehen kanssa, noiden miesten DNA sÀilyy naisen kehossa jopa vuosia.
EntÀ miehillÀ? Miten kumin kÀyttö ootko kuullut?
En vastaa sivullisille. HÀn kyllÀ ymmÀrtÀÀ jos nÀkee koska tapahtui juuri irl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aio tÀnne enÀÀ kirjoitella sulle. YritÀn lopetella lÀhipÀivinÀ. Jos et halua mitÀÀn irl koskaan ei ole jÀrkeÀ tÀnne kirjoitella. YmmÀrrÀn kyllÀ sen jos tarvit aikaa toipua mutta senkin voi kertoa rehellisesti. YmmÀrtÀisin sen kyllÀ ja voisin odottaa niin kauan kuin tarvit aikaa. Mutta tuollainen mykkÀkoulu ja kahdella sanalla vastaaminen (toki olen kiitollinen ettÀ edes vastasit) ei ole kovin ystÀvÀllistÀ ja annat ymmÀrtÀÀ ettei sua kiinnosta pÀtkÀÀkÀÀn. MikÀ sitten oli sun tavoite? Vai onko sulla joku toinen?
MitÀpÀ jos itse ottaisit yhteyttÀ tilanteen vaatimalla tavalla. Vai onko vastuunkanto sulle edelleen mahdotonta?
KetÀÀn muita ei ole ollut, mutta en mÀ sua loputtomiin odottele.
Ei sinulle. Tapahtui juuri irl.
En haluaisi olla ihmisen kanssa jolla ei ole lapsia, aivan perusedellytys. Ihminen jÀÀ monin tavoin vajaaksi ilman.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on maannut 10 eri miehen kanssa, noiden miesten DNA sÀilyy naisen kehossa jopa vuosia.
EikÀ sÀily. Ota asioista selvÀÀ ennenkuin levitÀt valheellista tietoa eteenpÀin.
Vierailija kirjoitti:
Koskaan ei ole liian myöhÀistÀ saada onnellinen aikuisuus.
EhkÀ tuo on totta. Luin juuri kirjaa jossa nainen löysi onnen ja tasapainon viisikymppisenÀ. Ensin oli pÀÀstÀvÀ eroon vanhasta painolastista.
ElÀmÀ vaan tuntuu menevÀn niin nopeasti ohi. Ei ole aikaa vatulointiin. Toisaalta ei kaikkien elÀmÀ suju saman kaavan mukaan. Kaikki kuollaan lopulta kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ YötĂ€ Rakkaat đ
Iltahan on vasta nuori. Justiin avasin punkkupullon.
Onpa elÀmÀ monimutkaista.
Jos nyt kuitenkin toivotan hyvÀÀ yötÀ yhÀ kaipaamalleni miehelle xx.
Joku muukin kÀytti vatuloida-verbiÀ..
MĂ€ merkkaan aina omani.
'Astraaliportaali' myös muualta.
x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjainleikkisi ovat minulle kuin ilmaa.
Sanasi ovat kuin kÀrpÀsen surinaa korvissani.
Hyvin siteerattu đ
random kaipaaja sivusta
On tÀmÀ mennyt kauheaksi. EhkÀ huomenna tiedÀn enemmÀn, jos silloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
On tÀmÀ mennyt kauheaksi. EhkÀ huomenna tiedÀn enemmÀn, jos silloinkaan.
Tieto lisÀÀ tuskaa.
ĂitĂ€ elĂ€ palellu,koita jaksaa vaikka vĂ€lillĂ€ elĂ€mĂ€ tökkii
JÀin kaipaamaan sitÀ katsetta 2:n bussin ikkunasta.
Ensi viikolla on taas erityisen halukkaat pÀivÀt. Milloinhan kaivatulle tulisi sellaisia pÀiviÀ, ettei meinaa housuissaan pysyÀ?
Mun exÀllÀ oli karvaset kÀdet. Naisella.
P
HyvÀÀ YötĂ€ Rakkaat đ