Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (19410)
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin ettei kaivatulla ole koiria eikÀ lapsia.
Samaa toivon tai jos on lapsia niin jo isoja.
Minullakin on jo tÀysi-ikÀinen lapsi ja fiksu alakoululainen joka asuu isÀnsÀ kanssa. MeillÀ vanhemmilla on hyvÀ yhteistyö ja rauha joka ei siedÀ draamaa.
Tulen toimeen muidenkin lasten kanssa mutta en halua ottaa kasvatusvastuuta enkÀ halua oikuttelevia lapsia elÀmÀÀni.
Mutta oikeasti en halua kyllÀ edes parisuhdetta joten kaikki lienee kunnossa kaiken suhteen.
YstÀville olen avoin sukupuolesta riippumatta. YstÀvyys on tÀrkeÀ aihe joka ei suvaitse mitÀÀn epÀaitoa.
Olen onneksi sosiaalinen ja viihdyn yksinkin joten en koe olevani yksinÀinen.
En koske ma muumeihin enÀÀ tikullakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on rakastunut, ei odotuta toista vaan haluaa nÀhdÀ nyt tai heti.
Olet nÀhnyt oman kaivattusi juuri Àsken?
Eri
Ei, vaan jos toinen ehdottaa nÀkemistÀ, olisi absurdia sanoa, ettÀ nyt ei kerkeÀ, jos kevÀÀllÀ sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitte jatkaneet siellÀ suoli24 lla harhaista hölötystÀnne!
Eri
KyllÀ kaivatun perÀsuoli kiinnostaa tÀÀllÀkin
-joku muu
KyllÀ tÀnÀ pÀivÀnÀ voi olla hi***i ihan vapaasti. Kovasti on pr kaipaajia. Kait heille omat sivut löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Olen vauvautunut
Varautunut?
Vierailija kirjoitti:
joku kanssani sinut jakaa..
Kaivattuja on kaksi. MyönnÀn. Kumpaankaan ei irl-yhteyttÀ. Toinen ehkÀ vihaa minua. En ole varma. Ketjuilua vaikeampi lopettaa. Kun yhdestÀ kuvittelee pÀÀsseensÀ, toinen tulee mieleen.
Olen vain rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan yksin vaikka frendejÀ on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vauvautunut
Varautunut?
Ei. Olen vain vauvautunut. KĂ€perryn pieneen peittokolooni ja haaveilen kaivatun antamasta huomiosta.
Minulla ei lapsia minkÀÀnikÀisiÀ.
0 synnytystÀ. Ei koiria, ei kissoja.
(Tulen kyllÀ hyvin toimeen
naperoiden kanssa. đ)
En ole missÀÀn kohtaa
luvannut kaivatulle
tapaamista ennen uudelle
paikkakunnalle asettumista
ja kodinlaittoa tip top. Otan
rakkausasiat harkitulla otteella.
Olin tÀllainen jo teininÀ.
En ryntÀÀ suunapÀÀnÀ.
Am such a meticulous thinker. đ
En kirjoita koskaan s24.fi
enkÀ vatuloi/jaagaile suhdeasioitani
julkisesti ylipÀÀtÀÀn.
x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa mennÀ pahasti harhailuksi tiedÀn ettÀ hÀn on varattu.
SehÀn ei ole este vaan hidaste.
Olisi vÀÀrin.
Vierailija kirjoitti:
Eri
Sinne kun eksyy, niin sitten vasta harhautuukin ja tulee mahdottomia vÀÀrinkÀsityksiÀ, jotka siirtyvÀt tÀnnekin. En mene toiste.
En aio tÀnne enÀÀ kirjoitella sulle. YritÀn lopetella lÀhipÀivinÀ. Jos et halua mitÀÀn irl koskaan ei ole jÀrkeÀ tÀnne kirjoitella. YmmÀrrÀn kyllÀ sen jos tarvit aikaa toipua mutta senkin voi kertoa rehellisesti. YmmÀrtÀisin sen kyllÀ ja voisin odottaa niin kauan kuin tarvit aikaa. Mutta tuollainen mykkÀkoulu ja kahdella sanalla vastaaminen (toki olen kiitollinen ettÀ edes vastasit) ei ole kovin ystÀvÀllistÀ ja annat ymmÀrtÀÀ ettei sua kiinnosta pÀtkÀÀkÀÀn. MikÀ sitten oli sun tavoite? Vai onko sulla joku toinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Sinne kun eksyy, niin sitten vasta harhautuukin ja tulee mahdottomia vÀÀrinkÀsityksiÀ, jotka siirtyvÀt tÀnnekin. En mene toiste.
Joo siellÀ oli ihan hulluja juttuja, rutkasti vihapuhetta ja todella osuvia sattumia. Sivusta
Pysyn pois tÀÀltÀ nyt. EhkÀ peiton alla on astraali portaali.
Vierailija kirjoitti:
En aio tÀnne enÀÀ kirjoitella sulle. YritÀn lopetella lÀhipÀivinÀ. Jos et halua mitÀÀn irl koskaan ei ole jÀrkeÀ tÀnne kirjoitella. YmmÀrrÀn kyllÀ sen jos tarvit aikaa toipua mutta senkin voi kertoa rehellisesti. YmmÀrtÀisin sen kyllÀ ja voisin odottaa niin kauan kuin tarvit aikaa. Mutta tuollainen mykkÀkoulu ja kahdella sanalla vastaaminen (toki olen kiitollinen ettÀ edes vastasit) ei ole kovin ystÀvÀllistÀ ja annat ymmÀrtÀÀ ettei sua kiinnosta pÀtkÀÀkÀÀn. MikÀ sitten oli sun tavoite? Vai onko sulla joku toinen?
KeneltÀ odotat vastausta?
Vierailija kirjoitti:
Pysyn pois tÀÀltÀ nyt. EhkÀ peiton alla on astraali portaali.
Artsan portaali?
Se siitÀ jos ei ole edes yhteydenoton arvoinen..