Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (19573)
Vierailija kirjoitti:
"maahanmuuttajat vei tipuniđč"
tÀmÀ kaivatultani siis hehe
Vierailija kirjoitti:
Eli et halua tutustua. Ollaan molemmat eronneet ja kirjoitellaan tÀÀllÀ mutta et silti halua. SelvÀ! Lopetan nyt tÀnne kirjoittelun ja hyvÀÀ jatkoa! Sulla on sitten joku toinen
Oletko ehdottanut tutustumista IRL? Tai yrittÀnyt lÀhestyÀ tutustumistarkoituksessa? Niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PienipĂ€iselle ja suurisuiselle naiselle đ
Mulla on suuri pÀÀ ja suuri suu.
Mulla on pieni pÀÀ ja normaali suu.
Aww. Oon muuten tosi slim.
Kuikelo?
Hiukan leveillÀ olkapÀillÀ. Muuten aika tikku nainen juu. Suuri pÀÀ. LeveÀksi aukeava suu. Pusuhuulet. MetsÀnvÀriset silmÀt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et halua tutustua. Ollaan molemmat eronneet ja kirjoitellaan tÀÀllÀ mutta et silti halua. SelvÀ! Lopetan nyt tÀnne kirjoittelun ja hyvÀÀ jatkoa! Sulla on sitten joku toinen
Oletko ehdottanut tutustumista IRL? Tai yrittÀnyt lÀhestyÀ tutustumistarkoituksessa? Niin.
Olen juuri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"maahanmuuttajat vei tipuniđč"
tÀmÀ kaivatultani siis hehe
Tai sitte se oli mulle
Anteeks et jouduit senki kestÀÀn. Toivoin kyllÀ ettei se ois kantautunut sun korviin.
NÀhdÀÀnköhÀn huomenna. Se piristÀisi kyllÀ.
Parempaa tÀtÀ vuotta onni olkoon kanssasi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PienipĂ€iselle ja suurisuiselle naiselle đ
Mulla on suuri pÀÀ ja suuri suu.
Mulla on pieni pÀÀ ja normaali suu.
Aww. Oon muuten tosi slim.
Kuikelo?
Hiukan leveillÀ olkapÀillÀ. Muuten aika tikku nainen juu. Suuri pÀÀ. LeveÀksi aukeava suu. Pusuhuulet. MetsÀnvÀriset silmÀt.
Unohdin mainita tÀrkeimmÀn, ettÀ rakastan naisia. EhkÀ joskus saan tehdÀ vielÀ jonkun naisen onnelliseksi.
Laittaisin sinut teddy-vuoriseen koppaan sekÀ rusetin.
Vierailija kirjoitti:
Parempaa tÀtÀ vuotta onni olkoon kanssasi!
Suoraan maagista?
Vierailija kirjoitti:
Anteeks et jouduit senki kestÀÀn. Toivoin kyllÀ ettei se ois kantautunut sun korviin.
Miksi et halua meille mitÀÀn? Ja miksi et haluais ettÀ tiedÀn? Miksi sitten kirjoitat tÀnne?
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin sinut teddy-vuoriseen koppaan sekÀ rusetin.
Kaipaat omaa lasta? đ„ș
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei ehdi, siirretÀÀn kevÀÀseen?
KyllÀ mun kestÀminen alkaa loppua. Nyt tiedÀn ettÀ et halua mua. Tuli juuri siihen varmistus irl. Sulla on varmaan joku toinen kiikarissa. Olishan mun pitÀny se arvata. HyvÀÀ jatkoa nyt sitten vain! Itken seuraavan vuoden
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En odottele kevÀÀseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sÀ aio nÀhdÀ koskaan! En usko enÀÀ. SiirrÀt vain koko ajan eteenpÀin ja jatkat tuota jurottamista. Nainen sivusta
Jos on kiinnostunut ja haluaa tavata, silloin ei todellakaan odotella kevÀisiin! Jos sellaista ehdottaa, ei halua tavata ollenkaan. -sivu
Olisitte jatkaneet siellÀ suoli24 lla harhaista hölötystÀnne!
Eri
Hv!