Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (19589)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ĂlĂ€ ala vÀÀntĂ€mÀÀn kanssani, en jaksa enÀÀ antaa sinulle. En myöskÀÀn kiihotu minkÀÀnlaisesta kiusaamisesta.
Anna itsestÀsi jotakin ÀlykÀstÀ ja saatan kiinnostua keskustelemaan kanssasi.
Kiitos.
Jotain tunnisteita kenelle?
No tuohon mitÀÀn tunnisteita kaivata, omii viestejĂ€ tÀÀllĂ€ ja kuvittelee niiden olleen hĂ€neltĂ€/kaivatultaan đ€Łđ€Šđ» Onneks en ole tĂ€nÀÀn ollut tÀÀllĂ€ paikalla! Sivusta
SinÀ yhdistit minut johonkin toiseen henkilöön. En koskaan omi mitÀÀn ketjusta. Pakko korjata, aiheutit minulle valtavaa hÀpeÀÀ kommentillasi.
SyyttĂ€jĂ€ ÀÀnessĂ€ taas đ vai valtavaa hĂ€peÀÀ đ anna mun kaikki kuulla!
``Kuulut sÀ aikaan kaikkein parhaimpaan, sun kanssas riensin onnen kultapilviin. Ei saavu takaisin se minkÀ menetin, sain silti hetken sua mÀ rakastaa....``
Vierailija kirjoitti:
Jos tuulelta saisin siivet, tietÀisin minne suunnistaa. Viittoilisitko sitten sieltÀ, mihin pudota, vai antaisitko lentÀÀ ohitse?
KyllÀ sinÀ tiedÀt, missÀ olen. Jos et, laittaisin merkiksi sydÀmen muotoisen valon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luvannut en ruusutarhaa.
Lupasit kullia.
EtköhÀn sinÀkin sitÀ löydÀ vaikka mistÀ tahansa.
KyllÀ mutta kun ei nyt ihan kenen vaan kelpaa.
Joko saa kaipaa kenenkÀÀn siihen puuttumatta ja ÀrhentelemÀttÀ?
Eli et halua tutustua. Ollaan molemmat eronneet ja kirjoitellaan tÀÀllÀ mutta et silti halua. SelvÀ! Lopetan nyt tÀnne kirjoittelun ja hyvÀÀ jatkoa! Sulla on sitten joku toinen
Ei olla erottu eikÀ karattu minnekÀÀn. EikÀ olla tÀÀllÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuulelta saisin siivet, tietÀisin minne suunnistaa. Viittoilisitko sitten sieltÀ, mihin pudota, vai antaisitko lentÀÀ ohitse?
KyllÀ sinÀ tiedÀt, missÀ olen. Jos et, laittaisin merkiksi sydÀmen muotoisen valon.
KyllÀ tiedÀn ainakin suurin piirtein, jos tarkempi pudotuspaikka vaan nÀkyisi paremmin. SydÀmen muotoinen valo auttaisi varmasti perille, ja kai siellÀ olisi lÀmmitys/sauna valmiina. Odottelen vain suotuisia tuulia tÀÀllÀ talven vankina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ enemmÀn tunnistan tÀÀltÀ sitÀ vÀhemmÀn haluan ottaa yhteyttÀ irl.
-m>n.
Sama!
-n>m
Eli trollaus mahdollisesti toimis palstalta poistumiseenkin ?
Voi trollata sit takas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ tiedÀn ainakin suurin piirtein, jos tarkempi pudotuspaikka vaan nÀkyisi paremmin. SydÀmen muotoinen valo auttaisi varmasti perille, ja kai siellÀ olisi lÀmmitys/sauna valmiina. Odottelen vain suotuisia tuulia tÀÀllÀ talven vankina.
Sauna lĂ€mpiÀÀ! đ€
Vierailija kirjoitti:
Eli et halua tutustua. Ollaan molemmat eronneet ja kirjoitellaan tÀÀllÀ mutta et silti halua. SelvÀ! Lopetan nyt tÀnne kirjoittelun ja hyvÀÀ jatkoa! Sulla on sitten joku toinen
Menikö naiselle?
'SyyttĂ€jĂ€ ÀÀnessĂ€ taas đ vai valtavaa hĂ€peÀÀ đ anna mun kaikki kuulla!'
'Saa syyttÀÀ aiheesta. Tuolla kommentilla oli tarkoitus nolata minua ja antaa ymmÀrtÀÀ minusta valheellisia asioita. Minullakin on oikeus tunteisiini vaikka et ymmÀrtÀisikÀÀn tÀrkeyteni pÀÀlle tuon taivaallista. VÀhÀttelevÀt ihmiset ovat alhaista pohjasakkaa joka tÀytyy tumpata sinne minne kuuluukin.
Lopeta se riidanhaastaminen, kukaan ei sanonut mitÀÀn mistÀ pitÀis hÀvetÀ. Ja vielÀ vÀhemmÀn vÀhÀtteli"tÀrkeyttÀs" <-- tuo kertookin kuka ÀÀnessÀbtaas riitaa haastaa. Tuleeko kohta neljÀ sivua tekstiÀ siitÀ kuinka tÀrkeÀ olet.Sivu'
Ei Savosta ensinkÀÀn nÀmÀ.
MinÀ vaan lowkey askeesielÀmÀtÀ
hilijoo raahassa..
đ„žđ
Vierailija kirjoitti:
Laitapas sitten ero vireille uuden vuoden kunniaksi.
Olen laittanut sen juurikin uuden vuoden kunniaksi. Olisin kertonut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SyyttĂ€jĂ€ ÀÀnessĂ€ taas đ vai valtavaa hĂ€peÀÀ đ anna mun kaikki kuulla!
Saa syyttÀÀ aiheesta. Tuolla kommentilla oli tarkoitus nolata minua ja antaa ymmÀrtÀÀ minusta valheellisia asioita. Minullakin on oikeus tunteisiini vaikka et ymmÀrtÀisikÀÀn tÀrkeyteni pÀÀlle tuon taivaallista. VÀhÀttelevÀt ihmiset ovat alhaista pohjasakkaa joka tÀytyy tumpata sinne minne kuuluukin.
Lopeta se riidanhaastaminen, kukaan ei sanonut mitÀÀn mistÀ pitÀis hÀvetÀ. Ja vielÀ vÀhemmÀn vÀhÀtteli"tÀrkeyttÀs" <-- tuo kertookin kuka ÀÀnessÀbtaas riitaa haastaa. Tuleeko kohta neljÀ sivua tekstiÀ siitÀ kuinka tÀrkeÀ olet.Sivu
Lopeta sinÀ tuo valehtelu ja mene hakemaan apua itsellesi.
MinĂ€ en ole se joka tÀÀllĂ€ kuvittelee asioita đ joten đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menikö naiselle?
Miehelle
Kyl sĂ€ pelaat ihan ihme peliĂ€ đą