Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (11898)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MennÀÀnkö naimisiin, voisin tulla vastaan. đ
Ihan oikeasti! TÀÀllÀkö kosit?
MeillÀ on ketjurakkaus, missÀ muuallakaan?
Joo tÀÀ ei multa
Vierailija kirjoitti:
Opelta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KÀytös kertoo kenellÀ on psyykkisiÀ ongelmia.
Totta. On pahimmanlaatuinen psyykkinen sairaus yrittÀÀ viedÀ muiden miehiÀ, hÀpeilemÀttÀ.
Miekkonen varmaan saa suunsa auki ja kertoo ettei ole kiinnostunut jos nÀin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opelta?
Ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tÀÀ ei multa
Ei multakaan. Sivullisilta. Viittas ilmeisesti mun viestiin jossa toivoin miehen tulevan vastaan. TÀÀllÀ kaikki sekoittuu. Siksi haluaisin jo puhua oikeassa elÀmÀssÀ johon annoin jo mahdollisuuden. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opelta?
Nyt sitte Rehtorin puhutteluun kaikki mukaan lukien opet, annan kolme varoitusta mikÀli ei tehoa, niin sitten ei tehoa, voitte jatkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tÀÀ ei multa
Ei multakaan. Sivullisilta. Viittas ilmeisesti mun viestiin jossa toivoin miehen tulevan vastaan. TÀÀllÀ kaikki sekoittuu. Siksi haluaisin jo puhua oikeassa elÀmÀssÀ johon annoin jo mahdollisuuden. Sivu
En viitannut kenenkÀÀn viestiin, muuten olisin lainannut sitÀ. Miksi mut nimettiin sivulliseksi, kun tehÀn ketjuun tulitte sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. On pahimmanlaatuinen psyykkinen sairaus yrittÀÀ viedÀ muiden miehiÀ, hÀpeilemÀttÀ.
Kukaan sun miestÀs halua, miks kukaan toisen jÀmiÀ haluais suoraan sÀnkyynsÀ. Mies ei ole luultavasti pessyt edes kulliaan vaimon jÀljiltÀ, kun tuputtaa itseÀÀn jo muille. Se muutenkaan kenenkÀÀn naisen vika ole, jos miehes on uskotonta sorttia, ja syöttÀÀ nyyhkytarinaa karmeista oltavista kotona, ja joku bimbo lankee hoivaamaan sitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀÀ on kivaa, kun kysyy kaivatulta, et onko sulla aikaa, niin heti kolme vastaa, ettĂ€ kyllĂ€. Kuinkahan moni tÀÀllĂ€ mun lisĂ€kseni kuvittelee keskustelevansa kaivattunsa kanssa? đ
Mullakin oli vaihe, jolloin uskoin kirjoittelevani kaivatun kanssa, mutta myöhemmin tajusin, ettÀ harhaa se oli.
Mullakin jopa niin ettÀ otin oikeassa elÀmÀssÀ yhteyttÀ. Tavallaan hyvÀkin koska sain sitten lopulta työkyvyttömyyselÀkkeen psykoosin vuoksi. Toki nyt olen sitten etÀÀntynyt kaikista ihmisistÀ ja vÀlttelen jopa ruokakaupassakÀyntiÀ. Sivusta.
Psykoosi on prseestÀ. On tullut itsekin törppöiltyÀ psykooseissa.
Millaista se on? Oletan, ettÀ siinÀ on kuitenkin myös selviÀ hetkiÀ, jos skarppaa. Siis jos ei ole ihan syvimmÀssÀ vaiheessa.
Yritettiin joskus naapuria suostutella hoitoon. Oli vÀhÀn vaarallinen itselleen (Ja myös muille) varmasti ihan kauhea tilanne. MÀ ainakin olisin varmaan ihan peloissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miekkonen varmaan saa suunsa auki ja kertoo ettei ole kiinnostunut jos nÀin on.
Tietenkin saa. EikÀ mikÀÀn jos, vaan KUN ei ole kiinnostunut. Miten ei joku vaan tajua... Ala-arvoista on paitsi varattujen yrittÀminen, myös oman kumppanin vedÀttÀminen, vai mikÀ lie kulissi sitten onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olet todellakin nolannut itsesi. Kuinka olet edes kehdannut yrittÀÀ kiilata toisten uskollisen parisuhteen ja rakkauden vÀliin.
MitÀs sinÀ tÀÀllÀ teet? Eikös sinun pitÀisi olla sen puolisosi luona, kun olet niin uskollista sorttia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan sun miestÀs halua, miks kukaan toisen jÀmiÀ haluais suoraan sÀnkyynsÀ. Mies ei ole luultavasti pessyt edes kulliaan vaimon jÀljiltÀ, kun tuputtaa itseÀÀn jo muille. Se muutenkaan kenenkÀÀn naisen vika ole, jos miehes on uskotonta sorttia, ja syöttÀÀ nyyhkytarinaa karmeista oltavista kotona, ja joku bimbo lankee hoivaamaan sitÀ.
pesee kyllÀ lavuaarissa
HyvÀÀ yötÀ T, kun sen aika koittaa.
Nyt putosin jo kÀrryiltÀ, missÀ tÀÀllÀ mennÀÀn tai mitÀ tekeillÀ.
Niin. Mun luottoystÀvÀni
ovat sijaintinsa puolesta
etelÀssÀ ja maailmalla.
MÀ en tunne henkilökoht.
tÀltÀ savolaiselta paikkakunnalta
kuin ainoastaan oman
serkkuni. Ei samalla
paikkakunnalla asuminen
tarkoita, ettÀ tunnemme
millÀÀn muotoa sen enempÀÀ,
vaikka samassa marketissa
olisimme törmÀnneet ja
ohimennen tervehtineet.
Onko joku [mt-sairastunut]
paikallinen
kenties kehittÀnyt psykoosiin
perustuvan, paranoidin
'mielikuvitusriidan' pÀÀssÀÀn
minua (tuntematonta) kohtaan?
SiltÀ tÀmÀ nyt alkaa kuulostaa,
sillÀ HgissÀ tai Oulussa tai
missÀÀn muuallakaan maassa
minulla ei ole yhtÀ ainoaa vihamiestÀ/naista.
Naapuritkin olleet
aina todella kivoja minulle.
Eli onko siellÀ ihan vain tÀysin
ventovieras palstatrollukka
minua jekuttamassa?
E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot samanlainen logiikaltas, kuin mies joka r*iskaa puolisonsa, ja sanoo tykkÀsit siitÀ kuitenkin. KÀÀnnÀt muiden vastenmieliset kokemukset sinusta, itsellesi positiiviseksi asiaksi. Joo todellakin, kaikki on ihastuneita sinuun. Sulla todellakin on s*iras(tunut) itsetunto.
TÀmÀ on kaipausketju. Lue otsikko.
Se oli ogelle. En osaa lukea, kuten ei hÀnkÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pesee kyllÀ lavuaarissa
đ€Ł HyvÀÀ huumoria sulla. Sulla oli se mies joka kuuraa kulliaan töiden jĂ€lkeen. Kysy suoraan siltĂ€, oliko hyvĂ€ pano đ