Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Nyt tulee telkkarist Risto RÀppÀÀjÀ ja liukas Lennartti!!!
Pakkasesta huolimatta se jokin lĂ€mmittÀÀ sisintĂ€, eikĂ€ tarvitse kaapeleita đ kĂ€ynnistĂ€miseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan rakkautta, lÀmpöÀ ja lÀheisyyttÀ. TÀtÀkö on loppuelÀmÀ, pelkkÀÀ kaipuuta?
SitÀ se on kun ei saa sitÀ jota haluaa.
Eri asia, kun ei ole yhtikÀs ketÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
KiitÀn seurastanne/
poistun.
Mieluisaa tammikuun
ensimmÀistÀ
iltaa.
Ei yhtÀÀn kommenttia
OgElasta enÀÀ tÀnÀÀn.
En mÀ tÀnne tule
(narkkijorinoita) lukemaan,
kiinnostus nolla.
mÀ silmÀilen ja korjaan
>>> pahimmat
feikki_eet/handut +
zoomaan josko
Komeusjumalani
olisi kÀynyt hoodeilla
kaipaamassa.
E
Taas haukut ITSE ihmisiÀ ja silti aina penÀÀt itsellesi asiallista kohtelua! Oletko vttu sekaisin! Oletko nisti itse, vÀhÀn luulen ettÀ olet. NÀytin erÀÀlle nÀitÀ viestejÀ jo viime viikolla, sanoi heti ettÀ narkki kyseessÀ. Ammattiansa en tÀhÀn pistÀ. Ja vÀhÀn ristiin menee, hoet KOKOAJAN ettet tule tÀnne lukemaan ja seuraavassa lauseessa kumoat sen. SinÀ s*atana et mahda itselles mitÀÀn, ja tulet satavarmasti myös kommentoimaan, niin pakko-oireinen olet.
Vierailija kirjoitti:
MinĂ€kin alan puhuu itsestĂ€ni tÀÀllĂ€ toisena henkilönĂ€. Ootas vaan. Kehumaan itseĂ€ni đ€Łđ€Łđ€Ł
TÀmÀ minulta
OgE
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuutko huomenna mies sinne ? Olisin menossa kĂ€ymÀÀn siellĂ€, olis kiva jos oltais samaan aikaan siellĂ€ đđ
Olet ..... aikaa sitten paljastunut.
Paljastunut mistÀ ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuutko huomenna mies sinne ? Olisin menossa kĂ€ymÀÀn siellĂ€, olis kiva jos oltais samaan aikaan siellĂ€ đđ
Paljastunut mistÀ ?
SiitÀ, mitÀ olet jo kauan yrittÀnyt tehdÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljastunut mistÀ ?
SiitÀ, mitÀ olet jo kauan yrittÀnyt tehdÀ.
Noh, mitÀ olen yrittÀnyt kauan tehdÀ ? Valotatko vÀhÀn ?
Vierailija kirjoitti:
Se oli sellainen neutraali aloite. Kunhan tulet vastaan, avaan sydÀmeni kokonaan. Takana on kipeitÀ kaipausvuosia. Olisiko tuleva vuosi meidÀn?
Miten kÀytÀnnössÀ tulen vastaan, mitÀ toivot?
Voi hitto tĂ€tĂ€ ketjua tĂ€nÀÀn. đ
Trolli on ee-kiimassa, minkĂ€s tuolle mahtaa. Tyttöihastus ilmassa? đ Tosin yksipuolinen, kun O on kuitenkin hetero. Pakko jotain olla, kun noin voimakkaan tunteen puskee pÀÀlle? Lopeta hyvĂ€ ihminen OgE-nimen kĂ€yttö, sĂ€ varastat törkeĂ€sti toisen henkilön identiteetin. Himmaa myös sen pvpn kanssa hiukan? Töihin et tietenkÀÀn oo menossa, mutta eikös juhlat menny jo...
MennÀÀnkö naimisiin, voisin tulla vastaan. đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli sellainen neutraali aloite. Kunhan tulet vastaan, avaan sydÀmeni kokonaan. Takana on kipeitÀ kaipausvuosia. Olisiko tuleva vuosi meidÀn?
Miten kÀytÀnnössÀ tulen vastaan, mitÀ toivot?
Et ole hÀn koska hÀn tietÀis mitÀ tarkoitan. Ihan vaan lopettais hiljaisuuden ja laittais sen viestin irl. Ja miehelle oli
Vierailija kirjoitti:
2026 onnea sinulle
Kiitos, samoin sulle đ„°
EhkÀ olen nolannut itseni ja et pidÀ minusta sillÀ tavalla. Sinulla on ollut keino tavata minua rauhassa etkÀ ole halunnut kÀyttÀÀ sitÀ. Kiitos ettÀ olet ollut hienotunteinen, minÀ tÀstÀ katoan omille teilleni.
Vierailija kirjoitti:
Trolli on ee-kiimassa, minkĂ€s tuolle mahtaa. Tyttöihastus ilmassa? đ Tosin yksipuolinen, kun O on kuitenkin hetero. Pakko jotain olla, kun noin voimakkaan tunteen puskee pÀÀlle? Lopeta hyvĂ€ ihminen OgE-nimen kĂ€yttö, sĂ€ varastat törkeĂ€sti toisen henkilön identiteetin. Himmaa myös sen pvpn kanssa hiukan? Töihin et tietenkÀÀn oo menossa, mutta eikös juhlat menny jo...
VÀitÀtkö ettÀ oge nimeÀ ei saa kukaan kÀyttÀÀ ? Nimiin ei ole mitÀÀn yksinoikeutta! Otan vaikka lempinimeks Martta jos haluan, tai oge! Ja toiseks se EI ole mikÀÀn identiteetti varkaus jos jollain on sama nimi! PitÀÀkö suomen kielikin kirjoittaa jatkossa ilman e kirjaimia ? Turpa kiinni. Itke.
Me uskotaan jo, ettÀ sÀ osaat trollata ja tehdÀ nÀppÀrÀt ylÀnuolet omiin heittoihis.
Ei vaadi Einstein lukemia moinen nÀppÀryys.
Mutta voisithan sÀ pikkuhiljaa muitakin taitoja alkaa kehittÀÀ kuin pÀivÀt pitkÀt kadehtimisen, identiteettivarkaudet ja ihailemasi henkilön mustamaalaamisen.
Vai mitÀ?
đ€ Jaxuhalit! đ
Huomaatteko miten paljon paremmalta tÀmÀ vuosi tuntuu?
En tule.