Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (11815)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamulla psykoottinen trolli vÀitti kivenkovaa tiettyÀ musiikkikappaletta hÀnen (E) ja mieskaivatun yhteiseksi kappaleeksi ja muka aivan varmana tietona tÀmÀ biisi hÀnellÀ sivulta. E kiisti, trolli kiivastui ja alkoi osoittaa hÀntÀ sormella kuin yleinen syyttÀjÀ valmiina k..ristamaannkohteensa. Psykoottinen r..ivo suorastaan kipinöi trollin kommentista.
KilipÀistÀ sakkia kun hyökÀtÀÀn just sen ehkÀ sivun tÀysijÀrkisimmÀn ja rauhallisimman pÀÀlle.
SitĂ€ se alpha PvP teettÀÀ đ
KilipÀistÀ ei ole muu kuin sinÀ E :n puolustelija ja E, olet itse E. Ihan samanlaista tekstiÀ omakehuineen tuuttaat mut ilman rivivÀlejÀ.
MinĂ€kin alan puhuu itsestĂ€ni tÀÀllĂ€ toisena henkilönĂ€. Ootas vaan. Kehumaan itseĂ€ni đ€Łđ€Łđ€Ł
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan rakkautta, lÀmpöÀ ja lÀheisyyttÀ. TÀtÀkö on loppuelÀmÀ, pelkkÀÀ kaipuuta?
SitÀ se on kun ei saa sitÀ jota haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen olisi riittÀnyt.
MikÀ sitten on kenenkin tavallinen.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sÀkin miettinyt jo vaikka kuinka monta kertaa miten siistÀ olis kÀvellÀ yhdessÀ ulkona, ei vÀlttÀmÀttÀ kaupungin keskustassa, mut mÀ oon miettinyt, talvella kevÀÀllÀ ja kesÀllÀ ja syksyllÀ et ehkÀ pÀÀsen sen kokemaan viel
Olen. Ja sÀ et ole ehdottanut kertaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen olisi riittÀnyt.
MikÀ sitten on kenenkin tavallinen.
Ei multa
KiitÀn seurastanne/
poistun.
Mieluisaa tammikuun
ensimmÀistÀ
iltaa.
Ei yhtÀÀn kommenttia
OgElasta enÀÀ tÀnÀÀn.
En mÀ tÀnne tule
(narkkijorinoita) lukemaan,
kiinnostus nolla.
mÀ silmÀilen ja korjaan
>>> pahimmat
feikki_eet/handut +
zoomaan josko
Komeusjumalani
olisi kÀynyt hoodeilla
kaipaamassa.
E
Tuutko huomenna mies sinne ? Olisin menossa kĂ€ymÀÀn siellĂ€, olis kiva jos oltais samaan aikaan siellĂ€ đđ
Vierailija kirjoitti:
'En ole sekoboltsiđ'
Miksi sinÀ heti taas
aloitat kiusaamisen/
tr0llihanduttelun,
kun minÀ tulen fiksusti
kommentoimaan? đ€š E
Sinun kommenteista on fiksuja ehkÀ yksi sadasta. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Tuutko huomenna mies sinne ? Olisin menossa kĂ€ymÀÀn siellĂ€, olis kiva jos oltais samaan aikaan siellĂ€ đđ
Olet ..... aikaa sitten paljastunut.
Vierailija kirjoitti:
En tule.
Nyt tulee telkkarist Risto RÀppÀÀjÀ ja liukas Lennartti!!!
Pakkasesta huolimatta se jokin lĂ€mmittÀÀ sisintĂ€, eikĂ€ tarvitse kaapeleita đ kĂ€ynnistĂ€miseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan rakkautta, lÀmpöÀ ja lÀheisyyttÀ. TÀtÀkö on loppuelÀmÀ, pelkkÀÀ kaipuuta?
SitÀ se on kun ei saa sitÀ jota haluaa.
Eri asia, kun ei ole yhtikÀs ketÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
KiitÀn seurastanne/
poistun.
Mieluisaa tammikuun
ensimmÀistÀ
iltaa.
Ei yhtÀÀn kommenttia
OgElasta enÀÀ tÀnÀÀn.
En mÀ tÀnne tule
(narkkijorinoita) lukemaan,
kiinnostus nolla.
mÀ silmÀilen ja korjaan
>>> pahimmat
feikki_eet/handut +
zoomaan josko
Komeusjumalani
olisi kÀynyt hoodeilla
kaipaamassa.
E
Taas haukut ITSE ihmisiÀ ja silti aina penÀÀt itsellesi asiallista kohtelua! Oletko vttu sekaisin! Oletko nisti itse, vÀhÀn luulen ettÀ olet. NÀytin erÀÀlle nÀitÀ viestejÀ jo viime viikolla, sanoi heti ettÀ narkki kyseessÀ. Ammattiansa en tÀhÀn pistÀ. Ja vÀhÀn ristiin menee, hoet KOKOAJAN ettet tule tÀnne lukemaan ja seuraavassa lauseessa kumoat sen. SinÀ s*atana et mahda itselles mitÀÀn, ja tulet satavarmasti myös kommentoimaan, niin pakko-oireinen olet.
Vierailija kirjoitti:
MinĂ€kin alan puhuu itsestĂ€ni tÀÀllĂ€ toisena henkilönĂ€. Ootas vaan. Kehumaan itseĂ€ni đ€Łđ€Łđ€Ł
TÀmÀ minulta
OgE
Ei OgE
'Syö jo pÀÀs s*atanan sika.'
Syytön mÀ sun
addiktioosi ja surkeaan
rappiotilaasi
olen, tiedÀthÀn
ja ymmÀrrÀthÀn
sinÀ sen?
Ota vastuu itsestÀsi.
ĂlĂ€ kiukkua
tuntemattomalle.
Aikuinen olet. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ..... aikaa sitten paljastunut.
Paljastunut mistÀ ?
??? MitÀ ajattelet ?