Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (11899)

Vierailija
11781/11899 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kysyit miksen pyytÀnyt sulta suosituksia kun olen hakemassa uutta työpaikkaa itselleni. Rehellisesti vaikka joskus kirpaisi ni mÀ oikeasti ajattelen ettÀ sulla on tosi hyvÀ työtehtÀvÀ ja se sopii sulle. Oon iloinen ettÀ löysit sen. MielestÀni se oli mahtava juttu sulle ja harmittaa ettÀ olin siinÀ sotkemassa asiaa epÀilyksillÀni. Tuo on se syy. Ja ettÀ olis vÀÀrin pyytÀÀ sua sepustumaan mulle hyvÀt paperit. Se vaa olis vÀÀrin. TÀllaset ajatukset yksinkertaisesti ilmastuna.

Vierailija
11782/11899 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua, vaikka en enÀÀ uskokaan mihinkÀÀn. Sanat sulostuttavat, mutta kun rakkaus on vain sanoja, niistÀ puuttuu sisÀltö. Kuin hillopurkki, jossa on kaunis kansi nauhoineen ja jossa lukee koukeroisin kirjaimin Rakkautta, mutta purkki on tyhjÀ.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11783/11899 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet todellakin nolannut itsesi. Kuinka olet edes kehdannut yrittÀÀ kiilata toisten uskollisen parisuhteen ja rakkauden vÀliin.

MitÀs sinÀ tÀÀllÀ teet? Eikös sinun pitÀisi olla sen puolisosi luona, kun olet niin uskollista sorttia?

Sain tietooni asioita, jotka johtivat tÀnne. Ja tuossa ihan vieressÀ kuule katsoo leffaa, joten en todellakaan ole, enkÀ olisi kaipaamassa tÀÀllÀ ketÀÀn. Kun ei kaipaa ketÀÀn. Kaikki tÀrkeÀ tÀssÀ kÀden ulottuvilla. Heippa.

Vierailija
11784/11899 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀmÀ on kaipaus palsta lukekaa otsikko!!! Valoja nyt hei herÀÀ

Vierailija
11785/11899 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Mun luottoystĂ€vĂ€ni 

ovat sijaintinsa puolesta 

etelÀssÀ ja maailmalla.

MÀ en tunne henkilökoht.

tĂ€ltĂ€ savolaiselta paikkakunnalta 

kuin ainoastaan oman

serkkuni. Ei samalla 

paikkakunnalla asuminen

tarkoita, ettÀ tunnemme

millÀÀn muotoa sen enempÀÀ,

vaikka samassa marketissa 

olisimme törmÀnneet ja

ohimennen tervehtineet.

Onko joku [mt-sairastunut]

paikallinen 

kenties kehittĂ€nyt psykoosiin 

perustuvan, paranoidin

'mielikuvitusriidan' pÀÀssÀÀn 

minua (tuntematonta) kohtaan? 

SiltÀ tÀmÀ nyt alkaa kuulostaa,

sillĂ€ HgissĂ€ tai Oulussa tai 

missÀÀn muuallakaan maassa

minulla ei ole yhtÀ ainoaa vihamiestÀ/naista.

Naapuritkin olleet

aina todella kivoja minulle.

Eli onko siellĂ€ ihan vain tĂ€ysin 

ventovieras p

JANKUTI JANK JANK Ihan sinun omassa pÀÀssĂ€ on sinun psykoosiriidat ja trollikuvittelut, ihastus kuvitelmat, copyt, identiteettivarkaudet, vainoomiset, hĂ€iriköinti jne đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€ŁđŸ™ŠđŸ€“đŸ€“đŸ€“đŸ„łđŸ„łđŸ„łđŸ€«đŸ€«đŸ€«đŸ·đŸ·đŸ·đŸ–

Vierailija
11786/11899 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TĂ€ysikuu?

Vierailija
11787/11899 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KÀytös kertoo kenellÀ on psyykkisiÀ ongelmia.

Totta. On pahimmanlaatuinen psyykkinen sairaus yrittÀÀ viedÀ muiden miehiÀ, hÀpeilemÀttÀ.

Kukaan sun miestĂ€s halua, miks kukaan toisen jĂ€miĂ€ haluais suoraan sĂ€nkyynsĂ€. Mies ei ole luultavasti pessyt edes kulliaan vaimon jĂ€ljiltĂ€, kun tuputtaa itseÀÀn jo muille. Se muutenkaan kenenkÀÀn naisen vika ole, jos miehes on uskotonta sorttia, ja syöttÀÀ nyyhkytarinaa karmeista oltavista kotona, ja joku bimbo lankee hoivaamaan sitĂ€. 

Tuttua. Mullekin yksi mies kirkkain silmin vÀitti olevansa eronnut puolisostaan ja vonkasi minua luoksensa. Kuinkas ollakaan, kohta nÀin hÀnet yhdessÀ puolisonsa kanssa. No erosivat kyllÀ lopulta. VielÀ heidÀn eronsa jÀlkeenkin vonkasi minua!

Vierailija
11788/11899 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyit miksen pyytÀnyt sulta suosituksia kun olen hakemassa uutta työpaikkaa itselleni. Rehellisesti vaikka joskus kirpaisi ni mÀ oikeasti ajattelen ettÀ sulla on tosi hyvÀ työtehtÀvÀ ja se sopii sulle. Oon iloinen ettÀ löysit sen. MielestÀni se oli mahtava juttu sulle ja harmittaa ettÀ olin siinÀ sotkemassa asiaa epÀilyksillÀni. Tuo on se syy. Ja ettÀ olis vÀÀrin pyytÀÀ sua sepustumaan mulle hyvÀt paperit. Se vaa olis vÀÀrin. TÀllaset ajatukset yksinkertaisesti ilmastuna.

👍👍👍 Työnantajasi sai nyt viestisi 👍👍👍👍🙊 kiitos, voit jatkaa elĂ€mÀÀsi 👍

Vierailija
11789/11899 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TĂ€ysikuu?

Niin kaunis kuutamo kyllÀ.

Vierailija
11790/11899 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

👍👍👍 Työnantajasi sai nyt viestisi 👍👍👍👍🙊 kiitos, voit jatkaa elĂ€mÀÀsi 👍

Jatkan joo pohjattoman surullisena, ja silti iloisena, jos ei vÀlittynyt. Sivusta

Vierailija
11791/11899 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HyvÀÀ yötÀ T, kun sen aika koittaa.

Ei halua sinulta minkÀÀnlaisia toivotuksia. Katso sanakirjasta sana yk-si-puo-li-nen. Katso sitten myös pakkomielteinen - liittyen omaan kÀytökseesi. Toivota jatkossa jollekin muulle.

Vierailija
11792/11899 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet todellakin nolannut itsesi. Kuinka olet edes kehdannut yrittÀÀ kiilata toisten uskollisen parisuhteen ja rakkauden vÀliin.

MitÀs sinÀ tÀÀllÀ teet? Eikös sinun pitÀisi olla sen puolisosi luona, kun olet niin uskollista sorttia?

Sain tietooni asioita, jotka johtivat tÀnne. Ja tuossa ihan vieressÀ kuule katsoo leffaa, joten en todellakaan ole, enkÀ olisi kaipaamassa tÀÀllÀ ketÀÀn. Kun ei kaipaa ketÀÀn. Kaikki tÀrkeÀ tÀssÀ kÀden ulottuvilla. Heippa.

PitÀiskö sun sitten puhua sille joka sun vieressÀsi katsoo leffaa eikÀ rageta tÀÀllÀ?

Vierailija
11793/11899 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

*g* on narsisti

Vierailija
11794/11899 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aika kova hellyyden ja lÀheisyyden puute. Terkkuja

Vierailija
11795/11899 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aito vilpitön yhteys on mahdollista löytÀÀ vain elĂ€inten kanssa. 

Vierailija
11796/11899 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhu sille, jonka tehtÀvÀÀn olet valinnut ja valitset joka pÀivÀ. Ketjusta ei saa kumpaakaan.

Vierailija
11797/11899 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PitÀiskö sun sitten puhua sille joka sun vieressÀsi katsoo leffaa eikÀ rageta tÀÀllÀ?

En ragea. Voi, se olisi kyllÀ eri meininkiÀ se. MeillÀ on kaikki puhuttu, ei mitÀÀn ongelmaa. Mutta sellainen (ongelma) kyllÀ yritti salakavalasti kieroilla parisuhteeseemme, joten puran sitÀ jonkin aikaa juuri kuten haluan ja missÀ haluan. Miksi? Koska minÀ halveksin sellaisia ihmisiÀ, syvÀsti. Ihan normaali reaktio epÀnormaaliin, epÀsopivaan kÀytökseen.

Vierailija
11798/11899 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei puutetta mistÀÀn 👋

Vierailija
11799/11899 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ja se mies on siellÀ vilpitön ilman osaa tai arpaa.

Vierailija
11800/11899 |
01.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu sille, jonka tehtÀvÀÀn olet valinnut ja valitset joka pÀivÀ. Ketjusta ei saa kumpaakaan.

Paikka on avoinna, en ole ketÀÀn valinnut. Ap

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kuusi kuusi seitsemÀn