Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (11899)
Kaipaan sinua, vaikka en enÀÀ uskokaan mihinkÀÀn. Sanat sulostuttavat, mutta kun rakkaus on vain sanoja, niistÀ puuttuu sisÀltö. Kuin hillopurkki, jossa on kaunis kansi nauhoineen ja jossa lukee koukeroisin kirjaimin Rakkautta, mutta purkki on tyhjÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet todellakin nolannut itsesi. Kuinka olet edes kehdannut yrittÀÀ kiilata toisten uskollisen parisuhteen ja rakkauden vÀliin.
MitÀs sinÀ tÀÀllÀ teet? Eikös sinun pitÀisi olla sen puolisosi luona, kun olet niin uskollista sorttia?
Sain tietooni asioita, jotka johtivat tÀnne. Ja tuossa ihan vieressÀ kuule katsoo leffaa, joten en todellakaan ole, enkÀ olisi kaipaamassa tÀÀllÀ ketÀÀn. Kun ei kaipaa ketÀÀn. Kaikki tÀrkeÀ tÀssÀ kÀden ulottuvilla. Heippa.
TÀmÀ on kaipaus palsta lukekaa otsikko!!! Valoja nyt hei herÀÀ
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mun luottoystÀvÀni
ovat sijaintinsa puolesta
etelÀssÀ ja maailmalla.
MÀ en tunne henkilökoht.
tÀltÀ savolaiselta paikkakunnalta
kuin ainoastaan oman
serkkuni. Ei samalla
paikkakunnalla asuminen
tarkoita, ettÀ tunnemme
millÀÀn muotoa sen enempÀÀ,
vaikka samassa marketissa
olisimme törmÀnneet ja
ohimennen tervehtineet.
Onko joku [mt-sairastunut]
paikallinen
kenties kehittÀnyt psykoosiin
perustuvan, paranoidin
'mielikuvitusriidan' pÀÀssÀÀn
minua (tuntematonta) kohtaan?
SiltÀ tÀmÀ nyt alkaa kuulostaa,
sillÀ HgissÀ tai Oulussa tai
missÀÀn muuallakaan maassa
minulla ei ole yhtÀ ainoaa vihamiestÀ/naista.
Naapuritkin olleet
aina todella kivoja minulle.
Eli onko siellÀ ihan vain tÀysin
ventovieras p
JANKUTI JANK JANK Ihan sinun omassa pÀÀssĂ€ on sinun psykoosiriidat ja trollikuvittelut, ihastus kuvitelmat, copyt, identiteettivarkaudet, vainoomiset, hĂ€iriköinti jne đ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđđ€đ€đ€đ„łđ„łđ„łđ€«đ€«đ€«đ·đ·đ·đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KÀytös kertoo kenellÀ on psyykkisiÀ ongelmia.
Totta. On pahimmanlaatuinen psyykkinen sairaus yrittÀÀ viedÀ muiden miehiÀ, hÀpeilemÀttÀ.
Kukaan sun miestÀs halua, miks kukaan toisen jÀmiÀ haluais suoraan sÀnkyynsÀ. Mies ei ole luultavasti pessyt edes kulliaan vaimon jÀljiltÀ, kun tuputtaa itseÀÀn jo muille. Se muutenkaan kenenkÀÀn naisen vika ole, jos miehes on uskotonta sorttia, ja syöttÀÀ nyyhkytarinaa karmeista oltavista kotona, ja joku bimbo lankee hoivaamaan sitÀ.
Tuttua. Mullekin yksi mies kirkkain silmin vÀitti olevansa eronnut puolisostaan ja vonkasi minua luoksensa. Kuinkas ollakaan, kohta nÀin hÀnet yhdessÀ puolisonsa kanssa. No erosivat kyllÀ lopulta. VielÀ heidÀn eronsa jÀlkeenkin vonkasi minua!
Vierailija kirjoitti:
Kysyit miksen pyytÀnyt sulta suosituksia kun olen hakemassa uutta työpaikkaa itselleni. Rehellisesti vaikka joskus kirpaisi ni mÀ oikeasti ajattelen ettÀ sulla on tosi hyvÀ työtehtÀvÀ ja se sopii sulle. Oon iloinen ettÀ löysit sen. MielestÀni se oli mahtava juttu sulle ja harmittaa ettÀ olin siinÀ sotkemassa asiaa epÀilyksillÀni. Tuo on se syy. Ja ettÀ olis vÀÀrin pyytÀÀ sua sepustumaan mulle hyvÀt paperit. Se vaa olis vÀÀrin. TÀllaset ajatukset yksinkertaisesti ilmastuna.
đđđ Työnantajasi sai nyt viestisi đđđđđ kiitos, voit jatkaa elĂ€mÀÀsi đ
Vierailija kirjoitti:
TĂ€ysikuu?
Niin kaunis kuutamo kyllÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyit miksen pyytÀnyt sulta suosituksia kun olen hakemassa uutta työpaikkaa itselleni. Rehellisesti vaikka joskus kirpaisi ni mÀ oikeasti ajattelen ettÀ sulla on tosi hyvÀ työtehtÀvÀ ja se sopii sulle. Oon iloinen ettÀ löysit sen. MielestÀni se oli mahtava juttu sulle ja harmittaa ettÀ olin siinÀ sotkemassa asiaa epÀilyksillÀni. Tuo on se syy. Ja ettÀ olis vÀÀrin pyytÀÀ sua sepustumaan mulle hyvÀt paperit. Se vaa olis vÀÀrin. TÀllaset ajatukset yksinkertaisesti ilmastuna.
đđđ Työnantajasi sai nyt viestisi đđđđđ kiitos, voit jatkaa elĂ€mÀÀsi đ
Jatkan joo pohjattoman surullisena, ja silti iloisena, jos ei vÀlittynyt. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötÀ T, kun sen aika koittaa.
Ei halua sinulta minkÀÀnlaisia toivotuksia. Katso sanakirjasta sana yk-si-puo-li-nen. Katso sitten myös pakkomielteinen - liittyen omaan kÀytökseesi. Toivota jatkossa jollekin muulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet todellakin nolannut itsesi. Kuinka olet edes kehdannut yrittÀÀ kiilata toisten uskollisen parisuhteen ja rakkauden vÀliin.
MitÀs sinÀ tÀÀllÀ teet? Eikös sinun pitÀisi olla sen puolisosi luona, kun olet niin uskollista sorttia?
Sain tietooni asioita, jotka johtivat tÀnne. Ja tuossa ihan vieressÀ kuule katsoo leffaa, joten en todellakaan ole, enkÀ olisi kaipaamassa tÀÀllÀ ketÀÀn. Kun ei kaipaa ketÀÀn. Kaikki tÀrkeÀ tÀssÀ kÀden ulottuvilla. Heippa.
PitÀiskö sun sitten puhua sille joka sun vieressÀsi katsoo leffaa eikÀ rageta tÀÀllÀ?
Aika kova hellyyden ja lÀheisyyden puute. Terkkuja
Aito vilpitön yhteys on mahdollista löytÀÀ vain elÀinten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Puhu sille, jonka tehtÀvÀÀn olet valinnut ja valitset joka pÀivÀ. Ketjusta ei saa kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PitÀiskö sun sitten puhua sille joka sun vieressÀsi katsoo leffaa eikÀ rageta tÀÀllÀ?
En ragea. Voi, se olisi kyllÀ eri meininkiÀ se. MeillÀ on kaikki puhuttu, ei mitÀÀn ongelmaa. Mutta sellainen (ongelma) kyllÀ yritti salakavalasti kieroilla parisuhteeseemme, joten puran sitÀ jonkin aikaa juuri kuten haluan ja missÀ haluan. Miksi? Koska minÀ halveksin sellaisia ihmisiÀ, syvÀsti. Ihan normaali reaktio epÀnormaaliin, epÀsopivaan kÀytökseen.
Ja se mies on siellÀ vilpitön ilman osaa tai arpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu sille, jonka tehtÀvÀÀn olet valinnut ja valitset joka pÀivÀ. Ketjusta ei saa kumpaakaan.
Paikka on avoinna, en ole ketÀÀn valinnut. Ap