Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Hassua huomata, ettÀ nelikymppiset kaipaa/heitÀ kaivataan. Uskaltaakohan nuoret aikuiset rohkeammin olla yhteydessÀ tai onkohan heillÀ vaan eri sivustot?
En uskalla, ÀlÀ murehdi. :)
Kuin merkiksi kirjan vÀliin tai polulle pudotettuun muruseen, ei suotta, hyvÀÀ uutta vuotta!
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ uutta vuotta kaikille paitsi trolleille.
Minulta hyvÀÀ uutta vuotta trolleille!
HyvÀÀ yötĂ€, kauniita unia. đ€đ§Ą
Vierailija kirjoitti:
Mun nimellÀ löytyi aika paljon profiileja Facebookista. Kaikissa sama etunimi ja sukunimi kuin minulla mutta kaikissa vielÀ jokin nimikyhÀelmÀ etunimen edessÀ. Jollakin on ollut ilmeisen hauskaa. En usko ettÀ nimikaimoja on kymmeniÀ Suomessa enkÀ varsinkaan usko ettÀ jokaisen nimikaiman ensimmÀinen nimi on jokin ulkolainen nimi. Hauskaa, hahhah.
Liittyy kaipausketjuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun nimellÀ löytyi aika paljon profiileja Facebookista. Kaikissa sama etunimi ja sukunimi kuin minulla mutta kaikissa vielÀ jokin nimikyhÀelmÀ etunimen edessÀ. Jollakin on ollut ilmeisen hauskaa. En usko ettÀ nimikaimoja on kymmeniÀ Suomessa enkÀ varsinkaan usko ettÀ jokaisen nimikaiman ensimmÀinen nimi on jokin ulkolainen nimi. Hauskaa, hahhah.
Hah hah hah vaikka sattuukin ytimeen jolle Saara saa nauraa.
On ilo olla avuksi ihmisille. Kaikessa olemisessakin on puolensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyy kaipausketjuun?
Kuuluu sulle?
Niin, enkeliyhteys tyssÀsi. Ilmeisesti nÀin on tarkoitus. Yksin on siis parasta verkostoitua.
HyvÀÀ uutta vuotta ihan kaikille, myös trolleille! Toivottavasti tuleva vuosi on kaikinpuolin parempi kaikille. Tulisi hyviĂ€ vuosia nyt vuorostaan. Ei niitĂ€ ruttoja ja sotia. Iloa, valoa hs varallisuutt mielummin đ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GALLUP uv:n kunniaksi.
Mihin ihastuit/kiinnitit ensimmÀisenÀ huomion kaivatussasi?
Hymy ja katse đ
Samoin n>m
Loput ovat laittaneet minut mustalle listalle. VÀri ainakin sopii minulle. Mittelöt olivat siinÀ.
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ uutta vuotta ihan kaikille, myös trolleille! Toivottavasti tuleva vuosi on kaikinpuolin parempi kaikille. Tulisi hyviĂ€ vuosia nyt vuorostaan. Ei niitĂ€ ruttoja ja sotia. Iloa, valoa hs varallisuutt mielummin đ€
HyvÀÀ uutta vuotta sinullekin. MitÀ parasta tulevaa vuotta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyy kaipausketjuun?
ĂĂ€liöhĂ€irikkö sotkee ketjua tahallaan kaikella sonnallađ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyy kaipausketjuun?
Kuuluu sulle?
Lue otsikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyy kaipausketjuun?
ĂĂ€liöhĂ€irikkö sotkee ketjua tahallaan kaikella sonnallađ
En ole mitÀÀn tuota ja kirjoitan aina asiaa, sonta ei kuulu toimenkuvaani. KÀytöstapoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyy kaipausketjuun?
Kuuluu sulle?
Lue otsikko.
VÀhÀt vÀlitin ja sovin joukkoonkin.
Katja mielessÀni vuoden vaihtuessa. HyvÀÀ uutta!
Maailman parhaINTA on olla vihdoin rauhassa!
HyvÀÀ uutta vuotta!
T.H
Vierailija kirjoitti:
Hassua huomata, ettÀ nelikymppiset kaipaa/heitÀ kaivataan. Uskaltaakohan nuoret aikuiset rohkeammin olla yhteydessÀ tai onkohan heillÀ vaan eri sivustot?
40+ uusi teini-ikÀ
On. Jos minÀkin oisin rohkea, niin kaipaamani saisi wappiinsa viestejÀ, 𧥠sellaisia.