Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (28822)

Vierailija
11421/28822 |
31.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua huomata, ettÀ nelikymppiset kaipaa/heitÀ kaivataan. Uskaltaakohan nuoret aikuiset rohkeammin olla yhteydessÀ tai onkohan heillÀ vaan eri sivustot?

Rohkeus on hyvÀ asia.

On. Jos minĂ€kin oisin rohkea, niin kaipaamani saisi wappiinsa viestejĂ€, 🧡 sellaisia.

Vierailija
11422/28822 |
31.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua huomata, ettÀ nelikymppiset kaipaa/heitÀ kaivataan. Uskaltaakohan nuoret aikuiset rohkeammin olla yhteydessÀ tai onkohan heillÀ vaan eri sivustot?

En uskalla, ÀlÀ murehdi. :)

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11423/28822 |
31.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kuin merkiksi kirjan vÀliin tai polulle pudotettuun muruseen, ei suotta, hyvÀÀ uutta vuotta!

Vierailija
11424/28822 |
31.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HyvÀÀ uutta vuotta kaikille paitsi trolleille.

Minulta hyvÀÀ uutta vuotta trolleille!

Vierailija
11425/28822 |
31.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HyvÀÀ yötĂ€, kauniita unia. đŸ€—đŸ§Ą

Vierailija
11426/28822 |
31.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun nimellÀ löytyi aika paljon profiileja Facebookista. Kaikissa sama etunimi ja sukunimi kuin minulla mutta kaikissa vielÀ jokin nimikyhÀelmÀ etunimen edessÀ. Jollakin on ollut ilmeisen hauskaa. En usko ettÀ nimikaimoja on kymmeniÀ Suomessa enkÀ varsinkaan usko ettÀ jokaisen nimikaiman ensimmÀinen nimi on jokin ulkolainen nimi. Hauskaa, hahhah.

Liittyy kaipausketjuun?

Vierailija
11427/28822 |
31.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun nimellÀ löytyi aika paljon profiileja Facebookista. Kaikissa sama etunimi ja sukunimi kuin minulla mutta kaikissa vielÀ jokin nimikyhÀelmÀ etunimen edessÀ. Jollakin on ollut ilmeisen hauskaa. En usko ettÀ nimikaimoja on kymmeniÀ Suomessa enkÀ varsinkaan usko ettÀ jokaisen nimikaiman ensimmÀinen nimi on jokin ulkolainen nimi. Hauskaa, hahhah.

Hah hah hah vaikka sattuukin ytimeen jolle Saara saa nauraa. 

On ilo olla avuksi ihmisille. Kaikessa olemisessakin on puolensa. 

Vierailija
11428/28822 |
31.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyy kaipausketjuun?

Kuuluu sulle?

Vierailija
11429/28822 |
31.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Niin, enkeliyhteys tyssÀsi. Ilmeisesti nÀin on tarkoitus. Yksin on siis parasta verkostoitua.

Vierailija
11430/28822 |
31.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HyvÀÀ uutta vuotta ihan kaikille, myös trolleille! Toivottavasti tuleva vuosi on kaikinpuolin parempi kaikille. Tulisi hyviĂ€ vuosia nyt vuorostaan. Ei niitĂ€ ruttoja ja sotia. Iloa, valoa hs varallisuutt  mielummin đŸ€

Vierailija
11431/28822 |
31.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

GALLUP uv:n kunniaksi.

Mihin ihastuit/kiinnitit ensimmĂ€isenĂ€ huomion kaivatussasi? 

Hymy ja katse 😍

Samoin n>m

Vierailija
11432/28822 |
31.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Loput ovat laittaneet minut mustalle listalle. VÀri ainakin sopii minulle. Mittelöt olivat siinÀ.

Vierailija
11433/28822 |
31.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HyvÀÀ uutta vuotta ihan kaikille, myös trolleille! Toivottavasti tuleva vuosi on kaikinpuolin parempi kaikille. Tulisi hyviĂ€ vuosia nyt vuorostaan. Ei niitĂ€ ruttoja ja sotia. Iloa, valoa hs varallisuutt  mielummin đŸ€

HyvÀÀ uutta vuotta sinullekin. MitÀ parasta tulevaa vuotta!

Vierailija
11434/28822 |
31.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyy kaipausketjuun?

ÄÀliöhĂ€irikkö sotkee ketjua tahallaan kaikella sonnalla👋

Vierailija
11435/28822 |
31.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyy kaipausketjuun?

Kuuluu sulle?

Lue otsikko.

Vierailija
11436/28822 |
31.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyy kaipausketjuun?

ÄÀliöhĂ€irikkö sotkee ketjua tahallaan kaikella sonnalla👋

En ole mitÀÀn tuota ja kirjoitan aina asiaa, sonta ei kuulu toimenkuvaani. KÀytöstapoja.

Vierailija
11437/28822 |
31.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyy kaipausketjuun?

Kuuluu sulle?

Lue otsikko.

VÀhÀt vÀlitin ja sovin joukkoonkin.

Vierailija
11438/28822 |
31.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Katja mielessÀni vuoden vaihtuessa. HyvÀÀ uutta!

Vierailija
11439/28822 |
31.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Maailman parhaINTA on olla vihdoin rauhassa!

HyvÀÀ uutta vuotta! 

T.H

Vierailija
11440/28822 |
31.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40+ uusi teini-ikÀ

Ketju on lukittu.