Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (12008)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VÀlillÀ tuntuu, ettÀ olen nÀhnyt jo tarpeeksi ja kylliksi saanut tÀstÀ elÀmÀstÀ.
Olet masentunut?
Ei vÀlttÀmÀttÀ tarvi olla. MÀkÀÀn en ole, mutta tunnen itseni vÀlillÀ 1000 vuotta vanhaksi ja olen ihan helvetin kyllÀstynyt maailman menoon. Ja nykyaikaan.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Hassua huomata, ettÀ nelikymppiset kaipaa/heitÀ kaivataan. Uskaltaakohan nuoret aikuiset rohkeammin olla yhteydessÀ tai onkohan heillÀ vaan eri sivustot?
On tÀÀllÀ ikÀerokaipaajiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vuodesta toiseen
Sinua,
minÀ
Sama tÀÀllÀ.
ĂitĂ€,kauniita unia! đ§Ąđ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa et olisi satuttanut minua sillÀ tavalla. Et tule koskaan ymmÀrtÀmÀÀn miten paljon vahinkoa aiheutit. Oli aika ennen ja on aika jÀlkeen. Olen muuttunut iÀksi. Kaipaan sinua sellaisena, jonka luulin sinun olevan. Kaipaan siis roolihahmoa, jota ei ole olemassa. Miten kummallinen tunne. Hahmo, jolla on sinun fyysinen ulkomuotosi. Sama hahmo puhui valheilla, joita sinÀ kerroit. Valheesi paljastuivat ja katosit kuin tuhka tuuleen. JÀin yksin raunioille selvittÀmÀÀn, mitÀ oikein tapahtui ja kuka olit. SelitystÀ kai kaipaan. EikÀ sitÀ koskaan saavu. Vuoteen 2026 en raahaa enÀÀ mitÀÀn sinusta, enkÀ luomastasi hahmosta. Kaipuu saa hÀvitÀ tuuleen, niin kuin sinÀkin.
Kenelle nÀmÀ hyvÀstit?
EsiintymistiheytensÀ puolesta hyvÀstit on ehkÀ vÀhÀn vahva sana. :P
Hermo lepÀÀ kun silkkiuikku lipuu tyynellÀ jÀrvellÀ.
Ei kiihota minuakaan tÀmÀ maailma. Loppu.
đ€ đđđ
Hanipöölle hyvÀÀ uutta vuotta ja kauniita unia. đ
Unihaleja ja pusuja sinulle. đ€đ
Voisinpa antaa sinulle uuden vuoden suukon. đ„°
Mulla menee uusi vuosi levitessĂ€ kun oon vielĂ€ vĂ€hĂ€n kipeĂ€nĂ€. Jaksoin raahautua jopa kauppaan tĂ€nÀÀn. đ
-M.K.K
HyvÀÀ yötÀ kaivatulleni !
Joskus vÀsyttÀÀ tÀllainen operetti..!
Vierailija kirjoitti:
Ei kiihota minuakaan tÀmÀ maailma. Loppu.
đ€ đđđ
Parannetaan se yhdessĂ€ đ€
Vierailija kirjoitti:
Silloin tÀytyy olla kesÀ.
Ei. TÀmÀn tÀytyy olla jokin erittÀin paha vÀÀrinkÀsitys. Ei voi olla, ettÀ se nainen on tÀÀllÀ muka vakiokaipaaja. Suomessa on niin paljon ihmisiÀ.
Vierailija kirjoitti:
Joskus vÀsyttÀÀ tÀllainen operetti..!
Ja miua myös zarzuela.
Vierailija kirjoitti:
Ei. TÀmÀn tÀytyy olla jokin erittÀin paha vÀÀrinkÀsitys. Ei voi olla, ettÀ se nainen on tÀÀllÀ muka vakiokaipaaja. Suomessa on niin paljon ihmisiÀ.
En ole. HyvÀÀ yötĂ€ đ€«
MitÀs aattelit ens vuonna? Jatkatko samaa peliÀ?
Vierailija kirjoitti:
TÀydellisyyden hetki, jos sellaista ylipÀÀnsÀ voi kokea?
HyvÀÀ yötĂ€ kesĂ€heinĂ€, ikĂ€vĂ€..đ
MistÀ nÀitÀ naamiosankareita riittÀÀ?