Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (28822)

Vierailija
11441/28822 |
31.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Okei, pyyhitÀÀn edelliset sonnat pois.

TerveisiĂ€ kaikille ihanille kaipustelijoille. SydĂ€n on tĂ€ynnĂ€ rakkautta jaettavaksi. 

Olette kaikki söpöjĂ€ ja valloittavia persoonia. 💛

Vierailija
11442/28822 |
31.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HyvÀÀ ja parempaa uutta vuotta ihana.. rakastan sinua.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11443/28822 |
31.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sekin on mahdollista, ettÀ oma puoliso on parasta mahdollista seuraa. En muistanut sellaista. Ai niin, mutta eihÀn mulla ole enÀÀ puolisoa ehkÀ koskaan.

Vierailija
11444/28822 |
31.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

VÀlillÀ tuntuu, ettÀ olen nÀhnyt jo tarpeeksi ja kylliksi saanut tÀstÀ elÀmÀstÀ.

Vierailija
11445/28822 |
31.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VÀlillÀ tuntuu, ettÀ olen nÀhnyt jo tarpeeksi ja kylliksi saanut tÀstÀ elÀmÀstÀ.

Olet masentunut?

Vierailija
11446/28822 |
31.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kunpa et olisi satuttanut minua sillĂ€ tavalla. Et tule koskaan ymmĂ€rtĂ€mÀÀn miten paljon vahinkoa aiheutit. Oli aika ennen ja on aika jĂ€lkeen. Olen muuttunut iĂ€ksi. Kaipaan sinua sellaisena, jonka luulin sinun olevan. Kaipaan siis roolihahmoa, jota ei ole olemassa. Miten kummallinen tunne. Hahmo, jolla on sinun fyysinen ulkomuotosi. Sama hahmo puhui valheilla, joita sinĂ€ kerroit. Valheesi paljastuivat ja katosit kuin tuhka tuuleen. JĂ€in yksin raunioille selvittĂ€mÀÀn, mitĂ€ oikein tapahtui ja kuka olit. SelitystĂ€ kai kaipaan. EikĂ€ sitĂ€ koskaan saavu. Vuoteen 2026 en raahaa enÀÀ mitÀÀn sinusta, enkĂ€ luomastasi hahmosta. Kaipuu saa hĂ€vitĂ€ tuuleen, niin kuin sinĂ€kin. 

Vierailija
11447/28822 |
31.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet masentunut?

En, vaan toipunut siitÀ juuri. VÀlillÀ vain tulee olo, ettÀ voisin antaa vuoron seuraaville pilata tÀtÀ palloa.

Vierailija
11448/28822 |
31.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa et olisi satuttanut minua sillĂ€ tavalla. Et tule koskaan ymmĂ€rtĂ€mÀÀn miten paljon vahinkoa aiheutit. Oli aika ennen ja on aika jĂ€lkeen. Olen muuttunut iĂ€ksi. Kaipaan sinua sellaisena, jonka luulin sinun olevan. Kaipaan siis roolihahmoa, jota ei ole olemassa. Miten kummallinen tunne. Hahmo, jolla on sinun fyysinen ulkomuotosi. Sama hahmo puhui valheilla, joita sinĂ€ kerroit. Valheesi paljastuivat ja katosit kuin tuhka tuuleen. JĂ€in yksin raunioille selvittĂ€mÀÀn, mitĂ€ oikein tapahtui ja kuka olit. SelitystĂ€ kai kaipaan. EikĂ€ sitĂ€ koskaan saavu. Vuoteen 2026 en raahaa enÀÀ mitÀÀn sinusta, enkĂ€ luomastasi hahmosta. Kaipuu saa hĂ€vitĂ€ tuuleen, niin kuin sinĂ€kin. 

Kenelle nÀmÀ hyvÀstit?

Vierailija
11449/28822 |
31.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vuodesta toiseen

Sinua,

minÀ

Vierailija
11450/28822 |
31.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HyvÀÀ Uutta Vuotta..-Anneli đŸ„‚đŸ˜˜

Vierailija
11451/28822 |
31.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MistÀ nÀitÀ naamiosankareita riittÀÀ?

Vierailija
11452/28822 |
31.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet masentunut?

Ei vÀlttÀmÀttÀ tarvi olla. MÀkÀÀn en ole, mutta tunnen itseni vÀlillÀ 1000 vuotta vanhaksi ja olen ihan helvetin kyllÀstynyt maailman menoon. Ja nykyaikaan.

Sivusta 

Vierailija
11453/28822 |
31.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua huomata, ettÀ nelikymppiset kaipaa/heitÀ kaivataan. Uskaltaakohan nuoret aikuiset rohkeammin olla yhteydessÀ tai onkohan heillÀ vaan eri sivustot?

On tÀÀllÀ ikÀerokaipaajiakin.

Vierailija
11454/28822 |
31.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuodesta toiseen

Sinua,

minÀ

Sama tÀÀllÀ.

Vierailija
11455/28822 |
31.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ÖitĂ€,kauniita unia! đŸ§ĄđŸ€—

Vierailija
11456/28822 |
31.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle nÀmÀ hyvÀstit?

EsiintymistiheytensÀ puolesta hyvÀstit on ehkÀ vÀhÀn vahva sana. :P

Vierailija
11457/28822 |
31.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hermo lepÀÀ kun silkkiuikku lipuu tyynellÀ jÀrvellÀ.

Vierailija
11458/28822 |
31.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei kiihota minuakaan tĂ€mĂ€ maailma. Loppu. 

đŸ–€ 🌍🌏🌎

Vierailija
11459/28822 |
31.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hanipöölle hyvÀÀ uutta vuotta ja kauniita unia. 💕

Unihaleja ja pusuja sinulle. đŸ€—đŸ˜š

Voisinpa antaa sinulle uuden vuoden suukon. đŸ„°

Mulla menee uusi vuosi levitessĂ€ kun oon vielĂ€ vĂ€hĂ€n kipeĂ€nĂ€. Jaksoin raahautua jopa kauppaan tĂ€nÀÀn. 👍

-M.K.K

Vierailija
11460/28822 |
31.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HyvÀÀ yötĂ€  kaivatulleni !

Ketju on lukittu.