Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
HyvÀÀ yötÀ halein suukoin naiselle kuntarajain taa. Huomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajusin yhestÀ jutusta ettÀ oot eronnut. Se antoi rohkeutta. Eikö me voitais nÀhdÀ?
Oletko itse varattu vai sinkku?
Sinkku.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla tÀssÀ ei ole kyse periaatteesta vaan siitÀ, ettÀ en uskalla uhmata sanojasi. Jos uskaltaisin, edessÀ voisi olla paljon iloa ja onnea. EdellyttÀÀ, ettÀ kaikki on totta. Mutta jos uskaltaisin ja kaikki olisi vain harhaa, joutuisin erittÀin suuriin vaikeuksiin, koska en olisi noudattanut sanojasi. Isoja vaikeuksia on nyt muutoinkin riittÀmiin. Toivon, ettÀ ymmÀrtÀisit asian kannaltani.
YmmÀrrÀn hyvin. Muistatkos omat sanasi? MÀkÀÀn en uskalla uhmata niitÀ.. Jumissa ollaan..
MitÀhÀn olen sanonut? Kerropas vaikka sanasta sanaan. En tietÀÀkseni mitÀÀn, joka estÀisi normaalin vuorovaikutuksen.
Sanoit, ettei tÀhÀn aiheeseen sovi palata. SitÀ noudatan.
Huomenta mammoille. Ylös ulos ja lenkille.
Mukavaa vuoden viimeistÀ aamua kaivatulleni !
TerveisiĂ€ terveysfanaatikoille, Purra on kertonut haastattelussa olevansa kiinnostunut terveydestĂ€. Niin olen minĂ€kin! Ja aika moni muukin palstalaisista, nĂ€in olen ymmĂ€rtĂ€nyt. Olisikohan aika levittÀÀ tietoa terveydestĂ€ ja hyvinvoinnista? PistetÀÀnpĂ€s korvan taakse. Palstalla ollaan jo ainakin asiassa viisaampia. Terveys ennen kaikkea muuta. đ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta, vaikken pidÀkÀÀn itseÀni vielÀ mammana. Huushollin matot ulkona ja siivous alkakoon. Ei nyt sentÀÀn meininki ihan kaikkia taskunpohjia putsata. TÀmÀ kÀy kyllÀ lenkistÀ.
SiinÀpÀ mukava poikkeus ketjun mammoista, jotka vaan nukkuu onnensa ohi.
Turhaa lÀssytystÀ, vaari!
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa vuoden viimeistÀ aamua kaivatulleni !
Kiitos samoin, ja mahdollisimman mukavia aamuja jatkossakin.
Se ois sit vika työpÀivÀ tÀnÀÀn. Vitsit mÀ toivon sun takii ettet sano mitÀÀ mistÀ pomo vetÀÀ raivarin. TiiÀn sut ja sÀ tiiÀt mut. Sillee se on vaikkei olla samal työpisteel. -H****s
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla tÀssÀ ei ole kyse periaatteesta vaan siitÀ, ettÀ en uskalla uhmata sanojasi. Jos uskaltaisin, edessÀ voisi olla paljon iloa ja onnea. EdellyttÀÀ, ettÀ kaikki on totta. Mutta jos uskaltaisin ja kaikki olisi vain harhaa, joutuisin erittÀin suuriin vaikeuksiin, koska en olisi noudattanut sanojasi. Isoja vaikeuksia on nyt muutoinkin riittÀmiin. Toivon, ettÀ ymmÀrtÀisit asian kannaltani.
YmmÀrrÀn hyvin. Muistatkos omat sanasi? MÀkÀÀn en uskalla uhmata niitÀ.. Jumissa ollaan..
MitÀhÀn olen sanonut? Kerropas vaikka sanasta sanaan. En tietÀÀkseni mitÀÀn, joka estÀisi normaalin vuorovaikutuksen.
Sanoit, ettei tÀhÀn aiheeseen sovi palata. SitÀ noudatan.
MillÀ sanoilla?
Vierailija kirjoitti:
Ihan saatanallinen keli, ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
TerveisiĂ€ terveysfanaatikoille, Purra on kertonut haastattelussa olevansa kiinnostunut terveydestĂ€. Niin olen minĂ€kin! Ja aika moni muukin palstalaisista, nĂ€in olen ymmĂ€rtĂ€nyt. Olisikohan aika levittÀÀ tietoa terveydestĂ€ ja hyvinvoinnista? PistetÀÀnpĂ€s korvan taakse. Palstalla ollaan jo ainakin asiassa viisaampia. Terveys ennen kaikkea muuta. đ€
TÀmÀn myötÀ haluan toivottaa jokaiselle hyvÀÀ uutta vuotta. Minulla on tÀnÀÀn pientÀ miesseuraa joten en ole paikalla palstalla. Tiedoksi vain jos joku tÀtÀ toivoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivoni kÀrÀhtivÀt nÀhdessÀni sun seisovan lantio kenossa paino toisella jalalla. Muoto oli tÀydellinen. Pasmani sekosivat ja unohdin asiat. <3
Milloin ja missÀ tÀmÀ?
Illalla, paikka oli sali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EipÀ kiroilla. Antaa huonon kuvan mammsta.
Pyssyt paukkui tÀÀllÀ yöllÀ, olisikohan joku aloittanut jo suden metsÀstyksen.
Ensi yönÀ sitten lisÀÀ kunnon jytinöitÀ uuden vuoden kunniaksi.
Black mambaa messangerissÀ ;)
TykkÀisin, jos puhuisit mulle rivoja. NappisilmÀnaiselle.
Huomenta ihana ruotsinkielinen rouva erityisopettaja HelsingistĂ€ đ
Odotan viestiĂ€si đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EipÀ kiroilla. Antaa huonon kuvan mammsta.
Ei kyllÀ kerro mitÀÀn ihmisestÀ satunnainen kiroilu, ja itse asiassa monesti ne ulkokultaiset lÀssyttÀjÀt on niitÀ kieroimpia ja pahantahtoisimpia ihmisiÀ.
Muistan sut hyvin kevÀÀltÀ, ku tavattiin. Sul maski ja hanskat ja hieman juteltiin. Olisinpa voinut sanoa enempi...tÀtÀ kadun. NÀin ohimennen sut tÀnÀ vuonna.
HyvÀÀ vuodenvaihdetta! Okrankeltainen piristys matkaanđ