Ollaan mökillä ja
Vettä sataa lorisemalla, niin eilenkin, niin huomennakin ja ylihuomenna, ja ilm koko viikon.
Lämpötila +12.
Kommentit (22)
Ollaan kotona ja hymyillää, sataa vettä, lämpötila himpun verran yli 10 astetta, tuulee ja vähän myrskyää, mutta luonto kukoistaa.
Vierailija kirjoitti:
Parempi tuo on kuin monen päivän helle.
Totta
Parempaa säätä ei nyt ole näköpiirissä, ehkä 15 heinäkuun jälkeen lämpenee hiukan. Tämän vuoden kesä päättyi juhannukseen.
Vierailija kirjoitti:
Parempaa säätä ei nyt ole näköpiirissä, ehkä 15 heinäkuun jälkeen lämpenee hiukan. Tämän vuoden kesä päättyi juhannukseen.
Miten niin tämän vuoden? Eikö se siihen yleisesti ottaen pääty? Päivä alkaa lyhenemään, ja syksyä kohti mennään.
Olen kateellinen. Täällä on vaan 15 lämmintä.
Mökillä on ihanaa, olkoon sää ihan millainen vaan, voisin periaatteessa muuttaa mökille koko kesäksi. Kaupungissa saa olla koko pitkän syksyn ja talven. Mökkielämä on minun mielentilan latausta ja parempaa tapaa kuin tehdä hyvää ruokaa ja loikoilla riippumatossa ei ihmisellä enää ole.
Ei ole mökkiä,Joudun olee pikku kämpässäni kesä ja talvilomatkin Kun en vaka varainen,omistakseni edes mökkiä. Mutta sade ei haittaa laitan kumisaappaat jalkaan ja sadetakin pälle, ulkoilen nautin ulkoilu satelakin.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä on tänään ollut osan päivää aurinkoista. Lämmintä ei ole ollut, mutta näyttäisi lämpiävän päivä päivältä viikonloppua kohden.
Vierailija kirjoitti:
Se kesä alkoi juhannusviikolla ja sitä kesti kaksi viikkoa.
Ennen juhannusta ei ollut lämmintä. Kesäkuun 2 ekaa viikkoa ainakin keski-suomessa oli sellaista 5-10 asteen lämpötilaa.
Hyttyset tykkää 🦟🦟😁
Varsinkin jos on sisämaan pikku lampi tai järvi.
Voi kuunnella sateen ropinaa, sytyttää kynttilöitä, juoda lämmintä teetä ja nauttia siitä, ettei tarvitse tehdä mitään.
Mekin ollaan mökillä. 15 astetta, tuulee ja vähän väliä satelee. Ei haittaa yhtään. Köllöttelen sohvalla ja katselen kaunista järvimaisemaa. Ruoka kypsyy uunissa. Ei ole kiire mihinkään.
Vettä tullut kaatamalla, 14 lämmintä. Huono sää minulle, en nauti helteestäkään, 23 astetta ja aurinkoa riittää. Mökillä voi olla myös sateella, ukkosella on mystistä ja hämyistä. En pidä kaupunki elämästä kesällä, liikaa porukkaa joka paikka täynnä kun turistit änkee vielä sekaan.
Kuulostaa kivalta, ap! Ollaan itsekin mökillä, täällä on mukavaa.
Sadekelit on ihania. Sopivan lämmin keli eli ei tukahdu, ulkona virkistyy oikeasti kun käy ulkoilemassa. Puutarhahommia on kiva tehdä kun ei ötökät ole riesaksi asti. Ja toisaalta sateella voi hyvillä mielin nautiskella joutilaisuudesta, ei ole tarvetta ns. "nauttia kun kerrankin on hyvät ilmat" ja tehdä tuhat asiaa pariin päivään :D
Vierailija kirjoitti:
Sadekelit on ihania. Sopivan lämmin keli eli ei tukahdu, ulkona virkistyy oikeasti kun käy ulkoilemassa. Puutarhahommia on kiva tehdä kun ei ötökät ole riesaksi asti. Ja toisaalta sateella voi hyvillä mielin nautiskella joutilaisuudesta, ei ole tarvetta ns. "nauttia kun kerrankin on hyvät ilmat" ja tehdä tuhat asiaa pariin päivään :D
Ihmiset on niin erilaisia. Minä en nauti koko päivän köllöttelystä. Sellaiseen riittää illan viimeiset tunnit. Päivällä tykkään liikkua ja olla ulkona. Sateellakin se onnistuu, mutta ei samassa määrin. En minä viittä tuntia vesisateessa halua olla ja se harmittaa, kun ulkona viihdyn muuten.
Parempi tuo on kuin monen päivän helle.