Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Iltapuuron aika hyvÀt hyssykÀt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko olla kÀnnissÀ taas huomenna? Vai jo tÀnÀÀnkin?
Ainut syy olla selvinpÀin olisi ensinnÀkin autoilu luoksesi ja toisekseen sinusta huumaantuminen. Ei tÀtÀ nk. elÀmÀÀ muuten kestÀ selvÀnÀ.
aiotko ajaa umpikujalle? kysyy kiinnostunut
Minusta on itse asiassa todella loukkaavaa, ettÀ pÀÀtÀt leimata maailmankatsomukseni jÀrjettömÀn pahaksi. En voi kÀsittÀÀ sitÀ ollenkaan ja olen tÀysin pÀinvastaista mieltÀ. En kuitenkaan leimaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Lasta en ainakaan hanki, siinÀ ei ole mitÀÀn jÀrkeÀ, ei vaikka asiat olisivat "hyvin". Maailmassa ei ole.
MietipÀs jos maailmassa asuisi rauha ja rakkaus mutta sinussa ei. Sekö muuttaisi asioita. Muutenkin kai tÀrkeintÀ on rakkaus j rauha kotona eikÀ vierailla..
Vierailija kirjoitti:
Minusta on itse asiassa todella loukkaavaa, ettÀ pÀÀtÀt leimata maailmankatsomukseni jÀrjettömÀn pahaksi. En voi kÀsittÀÀ sitÀ ollenkaan ja olen tÀysin pÀinvastaista mieltÀ. En kuitenkaan leimaa sinua.
Minulle tehdÀÀn samaa. Kiusa se pienikin kiusa on. Jaksamista sinullekin.
Vierailija kirjoitti:
Matoa koukkuun
Muista laskea edellinen saalis veteen.
Miehen pitÀÀ olla samalla puolella ei mua vastaan eikÀ kiusata tai vÀhÀtellÀ. HenkistÀ tai fyysistÀ vÀkivaltaa en hyvÀksy lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matoa koukkuun
Muista laskea edellinen saalis veteen.
ZÀzzber arvaan. Kai kÀytÀt nÀin talvisin kalsareita vai eikö ne sovi imagoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasta en ainakaan hanki, siinÀ ei ole mitÀÀn jÀrkeÀ, ei vaikka asiat olisivat "hyvin". Maailmassa ei ole.
MietipÀs jos maailmassa asuisi rauha ja rakkaus mutta sinussa ei. Sekö muuttaisi asioita. Muutenkin kai tÀrkeintÀ on rakkaus j rauha kotona eikÀ vierailla..
Minulle maailma on tÀrkeÀ ja koti. Sellainen olen ja aina ollut. Katson asioita laajasta kulmasta. Pieni perhe-elÀmÀ ei sovi minulle.
Taas olen tyytymÀssÀ, vaikka maailma on avoin. Hullu kaipaaja.
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitÀÀ olla samalla puolella ei mua vastaan eikÀ kiusata tai vÀhÀtellÀ. HenkistÀ tai fyysistÀ vÀkivaltaa en hyvÀksy lainkaan.
TÀmÀ pÀtee kaikissa ihmissuhteissa.
+ en haluaisi, ettÀ lapseni kÀrsisi ja aivan varmasti hÀn kÀrsisi, koska maailma ja yhteiskunnat ovat niin ihmiselle luonnottomassa tilassa.
Vierailija kirjoitti:
Sinua...
Onnea tulevaan vuoteen
Sinua myös....
Onnekasta uutta vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Onko lopulta merkitystĂ€ onko kaivatun kanssa tekemisissĂ€ vai joukon, joka puhuu kaivatun puolesta? đ€đ
Hyvin havaittu! YksikÀÀn ei ollut multa.
Vierailija kirjoitti:
Voisinpa vaan sanoa, et sua rakastan.
Voin sanoa, sanokoot muut mitÀ tahansa.
``Kun mÀ sinut kohtasin, oli ilta ihanin Linnut lauloi ja kimmelsi taivaan kuu. SinÀ sanoit menkÀÀmme maalle meidÀn landelle Mietin nyt juttu tÀÀ onnistuu...``
HyvÀÀ yötÀ mai mÀÀn.
Sanaton on sydÀmeni kieli.
TÀytyis puhua mut Voisko sitÀ ennen nÀhdÀ ihan vaan kivoissa ja rennoissa merkeissÀ?
Nappaa nappaa, ei nappaa