Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Naiselta naiselle
Löysin/tajusin jotain juttuja "kaipaamastani" henkilöstÀ. (Olisi pitÀnyt aikaisemmin) Olenkin kuvitellut ja luullut vÀÀrin todella pahasti. HerÀsin harhoistani jÀÀtÀvÀÀn totuuteen. HÀvettÀÀ. Olen toiminut vÀÀrin. Ahdistaa. Todellisuus ja kuvitelmani ovat syvÀssÀ ristiriidassa.
Miten helposti mieleni kehitteli vÀÀriÀ todellisuuksia todellisuuden pÀÀlle. Miten helposti ihminen kuvittelee asioita ylipÀÀtÀÀn. Mihin tÀssÀ maailmassa voi luottaa jos oma perspektiivi voi vÀÀristyÀ nÀin pahasti? Jotenkin tÀmÀn syvÀn veden pohjalta on noustava rannalle eikÀ koskaan katsoa takaisin. PyrkiÀ vain maksimaaliseen faktatietoon kaikissa tilanteissa ja tunnistaa milloin mieli alkaa olettamaan. Mielikuvitukselle on tilaa, mutta tiukasti luovaan fiktiiviseen ilmaisuun. Sen puutarhaa on tarkoin hoidettava. Minulla se alkaa nopeasti rehottamaan yli rajojen todellisuuden puolelle.
Olen niin pahoillani kaikesta. KyllÀhÀn sinÀ tiedÀt millainen jokeri olen.
NÀin unta, jossa nÀprÀsin jotakin kÀsillÀni pöydÀn ÀÀressÀ. Tunsin, ettÀ taakseni istui joku. Kun kurkkasin, siellÀ istui poliisi. Kun nousin pöydÀn ÀÀrestÀ, tervehdin poliisia, joka ei ollutkaan enÀÀ poliisin kamppeissa vaan siviilivaatteissa. HyppÀsin syliin tavalla, ettÀ pidin jaloilla kiinni vyötÀröstÀ. Sitten annoin suukon suulle. (Varsin suorasukaista toimintaa minulta. Kaivattua en ole pÀÀssyt pussaamaan edes unissani. EhkÀ alintajuntakin tietÀÀ, ettÀ se on varsin vaikeaa.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei voi hÀvittÀÀ tai poistaa rakkauttani. EivÀt pettymykset, ei suru, ei vÀlimatka. Rakkaudesta tekee niin ihmeellistÀ juuri se, ettÀ se elÀÀ omaa elÀmÀÀnsÀ eikÀ kuuntele jÀrkeÀ. Olen saanut kulkea tunteideni lÀpi. Jopa synkimmÀllÀkin hetkellÀ kun pelkÀsin olevani tyhjÀ, kuin pelkkÀ kuori, se oli pinnan alla. Minusta on pidetty huolta ja minut on kannettu halki hÀpeÀni jo monessa mielessÀ. SydÀn on tÀynnÀ lÀmpöÀ kaikkia niitÀ kohtaan, jotka ovat auttaneet minua. Rakastan maailmankaikeutta arvoituksineen vaikka siinÀ on edelleen mielestÀni liikaa kipua ja epÀtasa-arvoa. Ja olen onnellinen sinusta ja suojeluksesta.
Kenelle?
Yhdelle miehelle joka piiloutuu ja kaikille muille ihmeellisille ja rakastettaville olennoille.
Toivo ylittÀÀ tiedon rajat. Tuohon pitkÀÀn nn-viestiin sivusta ja omasta kokemuksesta.
Kilahti ja vilahti ohi. Sinne meni hyvÀ seksi miehen mukana. EhkÀ ens vuonna yritetÀÀn taas?
Jaahas, palstalla heitetÀÀn taas jÀÀhyvĂ€isiĂ€ ilman tunnisteita ja tarinoidaan uuden vuoden kunniaksi. Poistun. đ
Vierailija kirjoitti:
Miksi henkilön joka inhoaa lÀÀkÀreitÀ yli kaiken pitÀs hankkia lÀÀkÀrintodistus? Vaadit liikaa. En hanki.
Ei panoa paljaalla ilman lÀÀkÀrintodistusta - eikö tuo ole ihan normaali kÀytÀntö seksisuhteissa ns. löyhÀmoraalisten keskuudessa?
PitÀÀ vissiin unohtaa mielikuvitusolento ja alkaa haaveilla löytÀvÀnsÀ ihmisen, joka vÀlittÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ huomenta kaivatulleni !
Huomenta pösilö! Luuletko ettÀ toivotuksesi menee perille?
Nyt on niin kova tuuli, ettÀ kantaa kauemmaskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! Toiseksi viimeinen pÀivÀni palstalla. Aluksi oli hauska harhailla ja vuodattaa turhia tunteita, mutta aikaa myöten kyynistyminen estÀÀ harhailun, ja sitÀ huomaa, millainen aikasyöppö tÀmÀ on. EikÀ avautumisellekaan ole enÀÀ samanlaista tarvetta kuin joitain vuosia sitten, joten palsta saa jÀÀdÀ uudenvuodenpÀivÀn jÀlkeen.
KetÀ kaipaat toiseksi viimeistÀ pÀivÀÀ?
HyvÀ kysymys! Kaipuuni on ollut levoton ja vastakaiun puutteessa kohde on vaihdellut: olen kaivannut T:tÀ, toista T:tÀ, paria M:ÀÀ, A:ta, J:tÀ, paria H:ta, S:À, toista S:À.. Sellaista se on: sydÀn etsii kohdetta, nÀkee ihastuttavia piirteitÀ jossakussa, kunnes tajuaa realiteetit ja siirtyy ihastelemaan uutta kohdetta, sitten palaa alkuperÀiseen kohteeseen jne. Levoton sydÀn, joka ei löydÀ etsimÀÀnsÀ.
Kun ei tiedÀ toisen ajatuksia, niin ei voi sanoa mitÀÀn. Ei voi edes kysyÀ. SiinÀ todennÀköisesti vain nolaisi itsensÀ ja jopa toisen. Tulisi epÀmukava tunnelma kun naamiot riisuttaisiin.
TÀmmöstÀ tÀÀ on ja nÀillÀ mennÀÀn. HyvÀÀ uutta vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Toivo ylittÀÀ tiedon rajat. Tuohon pitkÀÀn nn-viestiin sivusta ja omasta kokemuksesta.
Kun totuus paljastuu, se on kuitenkin erittÀin vahvaa lÀÀkettÀ.
Vierailija kirjoitti:
PitÀÀ vissiin unohtaa mielikuvitusolento ja alkaa haaveilla löytÀvÀnsÀ ihmisen, joka vÀlittÀÀ.
Minun tapauksessani kyse ei ollut pelkÀstÀÀn vÀlittÀmisestÀ, mutta hyvin erilaisista henkilökohtaisen elÀmÀn ja modernin maailman realiteeteista. Aiemmin erÀs mainitsi tÀÀllÀ eriÀvÀt arvot yhdeksi ongelmaksi, mutta kohdallani uskon, ettÀ ongelma on enemmÀn nÀissÀ realiteeteissa.
- nn-kaipaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta ihana ruotsinkielinen rouva erityisopettaja HelsingistĂ€ đ
Kaipaan sinua đ
Kaipaatko myös turkulaista ruotsinkielistÀ?
MinÀ kaipaan turkulaista ruotsinkielistÀ, mutta hÀn ei ole rouva. Upea opettajanainen kyllÀ.
Voisitteko vaihteeksi kaivata vaikka suomenkielisiÀ opettajia?
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko vaihteeksi kaivata vaikka suomenkielisiÀ opettajia?
No minÀ olen kaivannut pitkÀÀn. Ei jaksa toistaa joka pÀivÀ.
ElÀmÀÀni mÀÀrittÀvÀt tÀnÀÀnkin sÀÀ ja sÀhkön hinta. Ne katson ensimmÀisenÀ herÀttyÀni.
Totuus on niin kylmÀ, ettÀ ulkoilmaan voisi mennÀ lÀmmittelemÀÀn.
Kenelle?