Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
TiedĂ€n, ettĂ€ raha-asiat vaivaa sua. Mutta voitaisiinko silti nĂ€hdĂ€ joku pĂ€ivĂ€ kunhan töiltĂ€ ehditÀÀn? Ihan vaikka kĂ€velytreffit tai treffit jomman kumman luona tv:tĂ€ katsoen. Ei sinun minuun rahojasi tarvitse kĂ€yttÀÀ. En ole rahojesi perÀÀn. EnhĂ€n minĂ€ muuten olisi sinua valinnut đ PidĂ€n SINUSTA todella paljon! N25
Oliko tÀÀ n - n?
YlÀpaineeni on matala. Kaivattu saa aikaan paineen alapÀÀssÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertooko poika nimeltÀ pÀivi pÀivistÀ, joka kokee olevansa poika vai pojasta, joka tuntee olevansa pÀivi? KenellÀ on maalatut huulet, joita hÀn tahtoo suudella?
Kuunteleppas sanat, jospa niistĂ€ selviĂ€s. đ
Ei selviÀ.
No, voi voi! Sitten ei voi mittÀÀn. đ
Vierailija kirjoitti:
Syntiinlankeemuksen seurauksena Àidin osa ei ole enÀÀ ongelmaton, vaan tuottaa naiselle tuskaa. Samaten hÀnen suhteensa mieheen muuttuu ambivalentiksi. YhtÀÀltÀ nainen tuntee voimakasta vetoa miehen puoleen eikÀ voi elÀÀ ilman hÀntÀ. Toisaalta hÀn joutuu miehen(sÀ) vallitsemaksi.
Selaatko pÀivÀt pitkÀt jonkun kieroutuneen kulttilahkon tekstejÀ löytÀÀksesi naista alentavia versuja kirja/nÀppis toisessa ja muna toisessa, ja sitten hihittelet illansuussa siellÀ hikisessÀ komerossasi kun pÀÀset latomaan niitÀ tÀnne ketjuun reaktioiden kiilto silmissÀsi?
Vierailija kirjoitti:
Menenkö junan alle tÀnÀÀn vai huomenna?
ĂlĂ€ mene ollenkaan, hyvĂ€ ihminen. đđœ
Kaipaatkohan (vielÀ) mun viestiÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syntiinlankeemuksen seurauksena Àidin osa ei ole enÀÀ ongelmaton, vaan tuottaa naiselle tuskaa. Samaten hÀnen suhteensa mieheen muuttuu ambivalentiksi. YhtÀÀltÀ nainen tuntee voimakasta vetoa miehen puoleen eikÀ voi elÀÀ ilman hÀntÀ. Toisaalta hÀn joutuu miehen(sÀ) vallitsemaksi.
Selaatko pÀivÀt pitkÀt jonkun kieroutuneen kulttilahkon tekstejÀ löytÀÀksesi naista alentavia versuja kirja/nÀppis toisessa ja muna toisessa, ja sitten hihittelet illansuussa siellÀ hikisessÀ komerossasi kun pÀÀset latomaan niitÀ tÀnne ketjuun reaktioiden kiilto silmissÀsi?
Taidat olla selvÀnnÀkijÀ.
Vierailija kirjoitti:
Joo, miksi et oo halunnut laittaa sitÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuutko katsoon illalla mun kanssa Yksin kotona?
TyhjÀnpÀivÀsiÀ elokuvia joita on tullut katsottua joskus lapsena.
Aikuisena pitÀÀ sitten olla kuivakka ja katsoa 24/7 pelkkiÀ asiaohjelmia. MitÀÀn lapsuuden nostalgiaa ei sallita, niinkö.
Oli synkkÀ ja myrskyinen yö.
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ kaipaan. Miksi et vastannut? Etkö sinÀ kaipaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sun pitÀis kirjoittaa mulle kirje, mitÀ kirjoittaisit?
đ€Ș
Sut syyliini ottaisin, yhdessÀ naurettaisiin ja itkettÀisiin. Koko maailman kolkat katsottaisiin ja onnea ammennettaisiin yhdessÀ.
đ€Ș!!
đđ§Ą
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MeillÀ soi stepa viimeiset dollarit
MeillÀ söi Rekku viimeiset kollarit.
Minulle sattui joitakin vuosia sitten, ettĂ€ erÀÀn naisen koira oli repinyt yön aikana mun bokserit ja ilmeisesti syönyt myös niitĂ€,đ€Ż
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JÀnnitÀn ihan ÀlyttömÀsti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menenkö junan alle tÀnÀÀn vai huomenna?
ĂlĂ€ mene ollenkaan, hyvĂ€ ihminen. đđœ
Ekstrovertti ja optimistinen ihminen on kuin lyhtypylvÀs pimeydessÀ: se tuo valoa ympÀristöönsÀ ja luo toivoa lÀheisiinsÀ. Hakeudu valoa kohti pimeydessÀ jossa vaellat hyvÀ ystÀvÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuutko katsoon illalla mun kanssa Yksin kotona?
TyhjÀnpÀivÀsiÀ elokuvia joita on tullut katsottua joskus lapsena.
Aikuisena pitÀÀ sitten olla kuivakka ja katsoa 24/7 pelkkiÀ asiaohjelmia. MitÀÀn lapsuuden nostalgiaa ei sallita, niinkö.
sivusta) minÀ tuun olee lapsekas elÀmÀni loppuun saakka. eilen katsoin Vili Wonkan (2011), jota en ollutkaan ennen nÀhnyt. kyllÀ pÀihitti monen viime vuoden kauhuleffan, joista jotkut oikeesti naurettavia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MeillÀ soi stepa viimeiset dollarit
MeillÀ söi Rekku viimeiset kollarit.
Minulle sattui joitakin vuosia sitten, ettĂ€ erÀÀn naisen koira oli repinyt yön aikana mun bokserit ja ilmeisesti syönyt myös niitĂ€,đ€Ż
Saattoi olla nainenkin. Kukapa tuon tietÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JÀnnitÀn ihan ÀlyttömÀsti.
Mua ei omasta mielestÀni tarvi jÀnnittÀÀ, mutta ymmÀrrÀn ton tunteen silti.
Vierailija kirjoitti:
Oli synkkÀ ja myrskyinen yö.
Kerro lisÀÀ. Rakastan kirjoja ja leffoja, jotka alkaa tÀllÀ tavalla.
Padelissa olin nÀkevinÀni tutun hahmon.