Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Jos sun pitÀis kirjoittaa mulle kirje, mitÀ kirjoittaisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua m35. Sinun vuorosi pyytÀÀ treffeille. EikĂ€ sen tarvitse olla se leffa, josta tuli fiilis, ettĂ€ et halua sitĂ€ nĂ€hdĂ€ đ Mutta hienoa jos tulisit minun vuokseni. Leffoja pyörii muitakin. Se keilaaminen, josta puhuit aikaisemmin jo niin sekin kĂ€y. Kunhan vĂ€hĂ€n opetat kĂ€destĂ€ pitĂ€en đ
Ja et osaa wa tÀtÀ laittaa ? Tulee vastaus paremmin tÀÀllÀ ?
wa tai av, selvyyttĂ€ ei saa kenkÀÀn đđ„Ÿđ„żđ đĄđą
Vierailija kirjoitti:
TeidÀn tulee kuitenkin tietÀÀ, ettÀ jokaisen miehen pÀÀ on Kristus, naisen pÀÀ on mies ja Kristuksen pÀÀ on Jumala (1.Kor.11:3).
TÀssÀ kuvataan jÀrjestystÀ, jonka Jumala on sÀÀtÀnyt paitsi perheen ja seurakunnan, myös kolmiyhteyden sisÀlle. SitÀ kutsutaan joskus kefale-struktuuriksi[1] ja se on kuulunut luomisesta saakka Raamatun ihmiskuvaan (kuten se on kuulunut iankaikkisesti Jumala-kuvaan). Ihmisen miehen ja naisen oli mÀÀrÀ olla Jumalan kuvana samanlaisia ja samalla erilaisia, aivan kuten kolmiyhteisen Jumalan persoonat sitÀ ovat. HeidÀn tehtÀvÀnsÀ ovat erilaisia, mutta he eivÀt ole eriarvoisia - onhan mahdotonta ajatella, ettÀ Jeesuksen ja hÀnen IsÀnsÀ vÀlillÀ olisi jokin arvoero.
Luomiskertomuksen mukaan mies luotiin ennen naista, ja hÀn sai jo siinÀ vaiheessa Jumalalta luomakunnan hallitsijan aseman (1.Moos.1:26, hallita, hepreaksi raadaa[2]). Nainen luotiin mie
TyhmÀ saapas sinÀ juuri sinÀ tollo! Huomiota hinnalla millÀ hyvÀnsÀ ameeba!
Vierailija kirjoitti:
đ€Ș
Vierailija kirjoitti:
Moi! đ§ĄMitĂ€pĂ€tĂ€ kuuluupi? Minulle kuuluupi hyvÀÀ. đ§Ą
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
đ€Ș
Sut syyliini ottaisin, yhdessÀ naurettaisiin ja itkettÀisiin. Koko maailman kolkat katsottaisiin ja onnea ammennettaisiin yhdessÀ.
Olin lÀtkÀmatsissa ja sen vuoksi ei ollut, kuin osa ulkovaloista pÀÀllÀ.
Lueskelin tĂ€mĂ€n pĂ€ivĂ€n ketjuviestejĂ€ ja damn, minĂ€kin haluan palvoa jumalatarta. đ ww
Pari korttia laitoin: toisessa hyvÀÀ työpÀivÀÀ ja toisessa hyvÀÀ joulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsikirjasta, vastatkaa kysymykseen.
MitÀ peliÀ kÀrpÀset eivÀt pelaa?
KÀrpÀslÀtkÀÀ
Kyl ne pelaa, mut on siinÀ tosi huonoja.
Oletko korkeapaineeni jos olen matalapaineesi?
Vierailija kirjoitti:
MeillÀ soi stepa viimeiset dollarit
MeillÀ söi Rekku viimeiset kollarit.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka mitÀ, mutten tÀssÀ kerro, kirjesalaisuus.
Vierailija kirjoitti:
HöpötellÀÀn illalla
SöpötellÀÀn
TiedĂ€n, ettĂ€ raha-asiat vaivaa sua. Mutta voitaisiinko silti nĂ€hdĂ€ joku pĂ€ivĂ€ kunhan töiltĂ€ ehditÀÀn? Ihan vaikka kĂ€velytreffit tai treffit jomman kumman luona tv:tĂ€ katsoen. Ei sinun minuun rahojasi tarvitse kĂ€yttÀÀ. En ole rahojesi perÀÀn. EnhĂ€n minĂ€ muuten olisi sinua valinnut đ PidĂ€n SINUSTA todella paljon! N25
Vierailija kirjoitti:
Oletko korkeapaineeni jos olen matalapaineesi?
SiitÀhÀn vasta myrsky nousisi.
Paineet on tĂ€rkeimmissĂ€ paikoissađ
Olen ihastunut sinuun m35, jonka nimi alkaa kirjaimella m ja loppuu kirjaimeen a ja jonka nimessÀ on 6 kirjainta. Ihastuin jo ensitapaamisellamme. Kaipaan pientÀ signaalia/ aloitetta sinulta, jotta tiedÀn, ettÀ sinÀkin olet pihkassa minuun. Olet ehkÀ hieman ujo kuten minÀkin. Ps. Jos olen ollut jotenkin tyhmÀ tai kömpelö niin se johtuu sinusta ja siitÀ ettÀ rakastan sinua.
Iik, en mÀ voi, iik se on sun vuoro.