Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
MeillÀ soi stepa viimeiset dollarit
Vitsikirjasta, vastatkaa kysymykseen.
MitÀ peliÀ kÀrpÀset eivÀt pelaa?
Vierailija kirjoitti:
Ensi yönÀ myrsky ujeltaa, tuskin nukuttaa, Kaihon karavaania kuunnellaan.
- Kaks tuuliviirii heiluu, myrsky kohoaa.....
Vierailija kirjoitti:
KÀrpÀslÀtkÀÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KÀrpÀslÀtkÀÀ?
Oikein. Heti tiesit.
Vierailija kirjoitti:
Erilainen= tuossa tapauksessa kyllĂ€ keskenkasvuinenđ
Aikuinen saa valita seuransa.
Vierailija kirjoitti:
No?
Vierailija kirjoitti:
Tuutko katsoon illalla mun kanssa Yksin kotona?
TyhjÀnpÀivÀsiÀ elokuvia joita on tullut katsottua joskus lapsena.
Vierailija kirjoitti:
Oon joutunut outoon limboon missÀ maailma ei tunnu enÀÀ todelliselta. Jokaikinen asia tapahtuu outoina tuplina, triploina jne. Deja vuta deja vun perÀÀn. Tapoin koppakuoriaisen ja kun se kuoli sen alta vierÀhti helmi. Se oli mekostani mitÀ se pyöritti. TÀnÀÀn oli 4. kerta perÀkkÀin kun kaikki menee samoin askelin vaikka eri ihmiset. Kuulen variksen raakuntaa, multa kysytÀÀn mihin olen laittanut botoksia, mietin ettÀ mitÀ hittoa taas tÀÀ kysymys, vastaan samoin sanoin kun muillakin kerroilla, sama tv-sarja mainitaan, alkaa aivastuttaa aivastan kaksi kertaa, pÀÀtÀn sanoa heipat ja lÀhteÀ, mulle tunnustetaan tismalleen sama kummallinen asia mitÀ tekisi mieli tehdÀ, kotimatkalla nÀen aina saman elÀimen. MikÀ tÀn aiheuttaa???? Ja toistuvat numerot myös.
Sulla on meneillÀÀn psykoosi. NÀytÀ tÀmÀ kirjoitus terveydenhoidon ammattilaiselle. Saat apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KÀrpÀslÀtkÀÀ?
Oikein. Heti tiesit.
Jes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertooko poika nimeltÀ pÀivi pÀivistÀ, joka kokee olevansa poika vai pojasta, joka tuntee olevansa pÀivi? KenellÀ on maalatut huulet, joita hÀn tahtoo suudella?
Kuunteleppas sanat, jospa niistĂ€ selviĂ€s. đ
Ei selviÀ.
Kaipaan sinua m35. Sinun vuorosi pyytÀÀ treffeille. EikĂ€ sen tarvitse olla se leffa, josta tuli fiilis, ettĂ€ et halua sitĂ€ nĂ€hdĂ€ đ Mutta hienoa jos tulisit minun vuokseni. Leffoja pyörii muitakin. Se keilaaminen, josta puhuit aikaisemmin jo niin sekin kĂ€y. Kunhan vĂ€hĂ€n opetat kĂ€destĂ€ pitĂ€en đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertooko poika nimeltÀ pÀivi pÀivistÀ, joka kokee olevansa poika vai pojasta, joka tuntee olevansa pÀivi? KenellÀ on maalatut huulet, joita hÀn tahtoo suudella?
Ei selviÀ.
Yksi suomalaisen pop-musiikin rohkeimmista ja koskettavimmista kappaleista, joka kÀsittelee sukupuoli-identiteettiÀ ja sen hyvÀksyntÀÀ, tehden HLBT-aiheesta ymmÀrrettÀvÀn kaikille.
PoikaystĂ€vĂ€đ
Kukas mun poikaystĂ€vĂ€ tĂ€llĂ€ kertaa on ? đ€Ł SinĂ€ varmaan tiedĂ€t paremmin kuin minĂ€ đđ
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua m35. Sinun vuorosi pyytÀÀ treffeille. EikĂ€ sen tarvitse olla se leffa, josta tuli fiilis, ettĂ€ et halua sitĂ€ nĂ€hdĂ€ đ Mutta hienoa jos tulisit minun vuokseni. Leffoja pyörii muitakin. Se keilaaminen, josta puhuit aikaisemmin jo niin sekin kĂ€y. Kunhan vĂ€hĂ€n opetat kĂ€destĂ€ pitĂ€en đ
Ja et osaa wa tÀtÀ laittaa ? Tulee vastaus paremmin tÀÀllÀ ?
Vierailija kirjoitti:
KÀrpÀslÀtkÀÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei selviÀ.
Yksi suomalaisen pop-musiikin rohkeimmista ja koskettavimmista kappaleista, joka kÀsittelee sukupuoli-identiteettiÀ ja sen hyvÀksyntÀÀ, tehden HLBT-aiheesta ymmÀrrettÀvÀn kaikille.
Juu, mutta ei selviĂ€ silti tuo, mitĂ€ kysyin. đ€·đ€·đ€·
Ensi yönÀ myrsky ujeltaa, tuskin nukuttaa, Kaihon karavaania kuunnellaan.