Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti monille täällä käyville heidän kaipaamansa on jokin kakkosvaihtoehto, sivuhupi tms.
Voi olla, mutta ei kaikille.Minulla on ja pysyy vain yksi kaivattu mies.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti monille täällä käyville heidän kaipaamansa on jokin kakkosvaihtoehto, sivuhupi tms.
Juuei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Die Hardia ja leffaeväät. Olisitpa vieressä. Rauhallista joulua ja hyvää yötä sitten, kun käyt levolle.
n 2 n
Ei mitään Die Hardia!! nn
Niin. En sun kanssa katsoiskaan, vaan kaivatun.
n 2 n
Vierailija kirjoitti:
Lopeta sinä aliarvioimasta, arvailemasta ja yleistämästä toisten kaipausta, jollei ole mitään käsitystä kuinka epätoivoisen tuntuista ja surullista se voi olla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta sinä aliarvioimasta, arvailemasta ja yleistämästä toisten kaipausta, jollei ole mitään käsitystä kuinka epätoivoisen tuntuista ja surullista se voi olla!
Päättelin sen joistain kommenteista missä sitä kirjaimellisesti ilmaistiin ja peukkureaktioista eli ei ollut arvaus tai oletus.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko auttaa jäsentämään todellisuutta.
Millaista apua siihen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et koskaan aikaissut ovea, eikä minulle tullut paikkaa elämässäsi.
Meni pupu pöksyyn. Anna vielä mahdollisuus.
Ole hyvä. 💝
Ei hän kirjoita noin. Ei laisin.
Kuinkas sitten? Minä kirjoitan, kuten kirjoitan ja hän tunnistaa ääneni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päättelin sen joistain kommenteista missä sitä kirjaimellisesti ilmaistiin ja peukkureaktioista eli ei ollut arvaus tai oletus.
Hienoa, päättelykykysi taso IRL on varmasti yhtä tukevalla perustalla.
Ole unohtanut. Hyvä sinulle.
...surun särkevi entisen, mi kasvoi elämän teillä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, päättelykykysi taso IRL on varmasti yhtä tukevalla perustalla.
Teet itse rajuja oletuksia tietämättä mistä kommenteista puhun tai miten tuskallista ja vaikeaa kaipaus on minulle ollut, että minä en muka tietäisi siitä yhtään mitään, kun se on juuri se syy miksi kommentoin asiaan.
Mitähän tuon pasin kanssa tekis.
Olet niin unohtumaton, rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peukuista et voi päätellä yhtään mitään.Täällä on muutama jotka peukuttavat kaikkea koko ajan useita kertoja ja aina menevät nega edellä. sivu
Pannako vai eikö panna. Nähdä vaivaa vai ei. Tavatako vai ei. Pitää kipinää yllä vai ei. Mitäköhän tässä meinaan. Mitähän tästä tulee. Pakenenko tästä vai en 🤔
En jaksa tätä, mutta en tiedä mihin pakenen. Symbolisiin maalauksiin? Universumin koloon jumalan syliin? 🌀
Hyvää yötä kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Paitsi minulle. Taisin olla poikkeus.