Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Hiljaista kaipauksen puolella. Onko niin että Jouluaattona ihmiset ei kehtaa kaivata 🤔
Kaipaus ja ikävä on vakio, oli joulu tai ei. sivu
En voi avautua kaikista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei varmasti halua että avaudut valtakunnallisella anonyymipalstalla asioistasi!
Vierailija kirjoitti:
En minäkään. Lisäksi haluaisin raatorehellisen keskustelun asioista, enkä pelkästään hymistelyä.
Tarvisin jotain rauhoittavaa.
Oon nyt rehellinen asioista mies. 90 prosentin varmuudella viikonloppupano on peruttu.
Vierailija kirjoitti:
Oon nyt rehellinen asioista mies. 90 prosentin varmuudella viikonloppupano on peruttu.
Mä en oo mies, mut mua vaivaa pieni joulupanetus ja mahdollisuus nähdä häntä vasta pitkän ajan päästä, kun molemmat on perheen kanssa koko vuodenvaihteen. Ja välimatka valtava.
Vierailija kirjoitti:
Okei moi
Nyt on rehellisyyttä täällä. Minä odotan rehellisesti kaivatun tapaamista. Hyvää joulunaikaa!
Voisitko auttaa jäsentämään todellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei varmasti halua että avaudut valtakunnallisella anonyymipalstalla asioistasi!
Varmasti haluaa ne, jotka haluaa käyttää tätä lyömäaseena.
Jouluyön rauhaa, nuku hyvin kaivattu mies x x.
Vihdoin yksin kotona, mikä rauha ja hiljaisuus, kaivattu mahtuis kyl tohon..
Vierailija kirjoitti:
Voisitko auttaa jäsentämään todellisuutta.
Nyt on jouluaattoilta. Kello on yhdeksän illalla. Ainakin etelä-Suomessa taivas on sees, jossain muualla saattaa sataa lunta.
Tonille hyvää aattoyötä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä tehdä.
Silloin kannattaa antaa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä tehdä.
Pitääkö jotain tehdä?
En tiedä oonkohan ihan normaali, kun ei minkäänlaista vauvakuumetta ja tyydytyn oikeastaan ilman penistäkin. Ja hetero olen.
PS. Tarksstusnumero 699!
Ja pieni joulupanetus vaivaa!