Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Toivon, etten aiheuttanut hÀnelle paineita. En vain itse voi enÀÀ jatkaa nÀin.
YhtÀ aikaa onnellinen ja syvÀllÀ sisimmÀssÀni onneton.
Ei irtoa yhtÀÀn jÀrkevÀÀ ajatusta nyt tÀstÀ meidÀn jutusta pasi.
MitÀ me oikeen sÀÀdetÀÀn. Fakta on se, ettÀ pelkkÀ jÀnnitys ja kiinni jÀÀmisen riski pitÀÀ tÀtÀ kipinÀÀ yllÀ. Ei muu.
Vierailija kirjoitti:
MitÀ me oikeen sÀÀdetÀÀn. Fakta on se, ettÀ pelkkÀ jÀnnitys ja kiinni jÀÀmisen riski pitÀÀ tÀtÀ kipinÀÀ yllÀ. Ei muu.
đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin lyödÀ vaikka vetoa ettÀ jos panen viikonloppuna hlö Peen kanssa, Tuomas pistÀÀ viestiÀ ja houkuttelee ties mihin taas. Sit oon jo kahta pannut viikon aikana. Onkohan mainehaittaa, vai voisko laittaa viennin piikkiin. NÀillÀ ajatuksilla. Molemmille terveisiÀ.
Voisin lyödÀ vetoa ettÀ kun otat pillerisi, kadut typerÀÀ kuusitoistavuotiaan tasolla olevaa lÀssytystÀsi.
Nappiin. Kerron kuulijoiden iloks vielÀ toisenkin ajatuksen. Jos erÀs kolmas ilmestyis kuin ihmeenkaupalla kuvioon, niin se on ykkönen. NÀmÀ kaks sais vÀistyÀ.
MĂ€ lĂ€hen ny suihkuun, hyvÀÀ yötĂ€ kesĂ€heinĂ€đ ikĂ€vĂ€
Oikein hyvÀÀ joulua hÀnelle sinne jonnekin ja onnellista uutta vuotta myös!
oliko aatto taas sen vÀÀrti,
ahdistusta monelle kasaan kÀÀrtti
oliko yhtÀÀn sen kummempi pÀivÀ ja kuin pÀivÀÀ 365
SIIS
opimmeko jotain, kerro pliis
ĂitĂ€,kauniita unia! đ§Ąđ€đ
En ole tasokas mies, joten vietÀn joulun yksin.
Nyt kyllÀ mammat tympii. Kinkku ei valmistu millÀÀn.
Olikohan tÀmÀ viimeinen jouluaatto...
Vierailija kirjoitti:
Mammat on hulluja.
*ovat
Vierailija kirjoitti:
Olikohan tÀmÀ viimeinen jouluaatto...
Toivottavasti.
Voisin lyödÀ vaikka vetoa ettÀ jos panen viikonloppuna hlö Peen kanssa, Tuomas pistÀÀ viestiÀ ja houkuttelee ties mihin taas. Sit oon jo kahta pannut viikon aikana. Onkohan mainehaittaa, vai voisko laittaa viennin piikkiin. NÀillÀ ajatuksilla. Molemmille terveisiÀ.