Miksi jotkut ihmisryhmät ajaa jollain tonninpommi autoilla?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Miksikö?.... koska minulla ei ole näyttämisen tarvetta kuinka hyvin minulla menee tai ei mene. En tarvitse yleistä mielipidettä millä ajan tai sitä millä sinä ajat. Enkä tarvitse tietää sinun tilinsaldoa tai muita omaisuuden luetteloa sinusta niin miksi sinua kiinostaisi asia voinko ajaa vanhalla autolla tai käyttää vanhaa vaimoani vain mukaavuuden ja rakkauden vuoksi.
Käyttää vaimoa?
Mikään rahoitusyhtiö ei anna minulle niin paljon lainaa, että voisin ostaa uuden auton.
t. persaukinen työkyvytön työtön, joka asuu syrjäseudulla (= ei julkista liikennettä ja kaupat yms. kymmenien kilometrien päässä)
Kato vaimo, naapurilla on uusi muija, mutta minä ihan mukavuudenkin vuoksi käytän vielä sinua, kun ei ole tarvetta lesoilla.
Köyhillä ei ole varaa meidän rikkaiden kaltaiseen elämään.
Tämä kysymys koskee vain teitä KÖYHIÄ.
No siksi jotta sinä saisit kysyä ja muut saisi provosoitua ja vastata sun pommipummipömmi kysymykseen :)
Ei mulla ole sitäkään. Polkupyörällä meen kesät talvet.
Kaverin mies ajoi sellaisella vain sen takia, koska supernuuka. Lyhyet matkat ajaa polkupyörällä.
Koska auto on maailman surkein sijoitus ja egoni ja munani pärjäävät hienosti ilman jatketta.
On kyllä aika noloa.
Lihava akka istuu kyydissä ja Lada samaran jouset on pohjassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksikö?.... koska minulla ei ole näyttämisen tarvetta kuinka hyvin minulla menee tai ei mene. En tarvitse yleistä mielipidettä millä ajan tai sitä millä sinä ajat. Enkä tarvitse tietää sinun tilinsaldoa tai muita omaisuuden luetteloa sinusta niin miksi sinua kiinostaisi asia voinko ajaa vanhalla autolla tai käyttää vanhaa vaimoani vain mukaavuuden ja rakkauden vuoksi.
Käyttää vaimoa?
Niin kyllä se on käyttöä jo 50vuoden jälkeen. On taipyvainen ja vielä löhtee käyntiin samoin kuin vanha autonikin. Uutisten perusteella uusilla autoilla ja uusilla rakkaussuhteilla kun ei pitkään ajella kun pitää vaihtaa uuteen. Näitä vanhoja ja varmoja voi ajella luoja ties kuin kaua kun vain osaa käyttää hellästi ja puolikaadulla. Älä sinäkään paina kaadua heti pohjaan niin voit käyttää elämäsi loppuun asti.
Joo, mutta minun auto on käteisellä ostettu ja oma. Ei ole tonnin auto, 800e korkeintaan.
Autoon ei kannata paljon rahaa laittaa. Ei tuota mitään ja arvo laskee nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä aika noloa.
Lihava akka istuu kyydissä ja Lada samaran jouset on pohjassa.
Minusta olisi vielä nolompaa jos autoni olisi pakasta vedetty sähäkkä sähköinen oli se sit Tesla tai joku muu lelu, ja vielä tulenlieskat perseessä. Mutta tuo saatanan lada samara vetäs ohi ja tietenkin vilkuttas kusipää kuskille siis minulle. Kyllä, voi hävetyksen poikanen, että minä olisin nolo.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut kyselevät tyhmiä?
Ei ole tyhmiä kysymyksiä. On vain tyhmiä kyselijöitä.
Minulla on pihassa tonninpommi, jonka ostin suunnilleen 5v sitten. Sen korjauskulut on näiden vuosien aikana ollut 200 euroa. Kesällä meni 100tkm rikki mittarissa. Semmonen pommi se on.
Uutta autoa en osta ikinä.