Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmisryhmät ajaa jollain tonninpommi autoilla?

Vierailija
19.09.2026 |

Kaupasta saa hei uusiakin autoja.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikö?.... koska minulla ei ole näyttämisen tarvetta kuinka hyvin minulla menee tai ei mene. En tarvitse yleistä mielipidettä millä ajan tai sitä millä sinä ajat. Enkä tarvitse tietää  sinun tilinsaldoa tai muita omaisuuden luetteloa sinusta niin miksi sinua kiinostaisi asia voinko  ajaa vanhalla autolla tai käyttää vanhaa vaimoani vain mukaavuuden ja rakkauden  vuoksi.

Vierailija
2/30 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksikö?.... koska minulla ei ole näyttämisen tarvetta kuinka hyvin minulla menee tai ei mene. En tarvitse yleistä mielipidettä millä ajan tai sitä millä sinä ajat. Enkä tarvitse tietää  sinun tilinsaldoa tai muita omaisuuden luetteloa sinusta niin miksi sinua kiinostaisi asia voinko  ajaa vanhalla autolla tai käyttää vanhaa vaimoani vain mukaavuuden ja rakkauden  vuoksi.

Käyttää vaimoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään rahoitusyhtiö ei anna minulle niin paljon lainaa, että voisin ostaa uuden auton.

t. persaukinen työkyvytön työtön, joka asuu syrjäseudulla (= ei julkista liikennettä ja kaupat yms. kymmenien kilometrien päässä)

Vierailija
4/30 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato vaimo, naapurilla on uusi muija, mutta minä ihan mukavuudenkin vuoksi käytän vielä sinua, kun ei ole tarvetta lesoilla.

Vierailija
5/30 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhillä ei ole varaa meidän rikkaiden kaltaiseen elämään.

Vierailija
7/30 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut kyselevät tyhmiä?

Vierailija
8/30 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelee niil jos osaa ruuvaa

Vierailija
9/30 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kysymys koskee vain teitä KÖYHIÄ.

Vierailija
10/30 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siksi jotta sinä saisit kysyä ja muut saisi provosoitua ja vastata sun pommipummipömmi kysymykseen :) 

Vierailija
11/30 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole sitäkään. Polkupyörällä meen kesät talvet.

Vierailija
12/30 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin mies ajoi sellaisella vain sen takia, koska supernuuka. Lyhyet matkat ajaa polkupyörällä.

Vierailija
13/30 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska auto on maailman surkein sijoitus ja egoni ja munani pärjäävät hienosti ilman jatketta.

Vierailija
14/30 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aika noloa.

Lihava akka istuu kyydissä ja Lada samaran jouset on pohjassa.

Vierailija
15/30 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttää vaimoa?

Niin kyllä se on käyttöä jo 50vuoden jälkeen. On taipyvainen ja vielä löhtee käyntiin samoin kuin vanha autonikin.  Uutisten perusteella uusilla autoilla  ja uusilla rakkaussuhteilla kun ei pitkään ajella kun pitää vaihtaa uuteen.   Näitä vanhoja  ja varmoja voi ajella luoja ties kuin kaua kun vain osaa käyttää hellästi ja puolikaadulla.  Älä sinäkään paina kaadua heti pohjaan niin voit käyttää elämäsi loppuun asti.

Vierailija
16/30 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta minun auto on käteisellä ostettu ja oma. Ei ole tonnin auto, 800e korkeintaan.

Vierailija
17/30 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoon ei kannata paljon rahaa laittaa. Ei tuota mitään ja arvo laskee nopeasti.

Vierailija
18/30 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä aika noloa.

Lihava akka istuu kyydissä ja Lada samaran jouset on pohjassa.

Minusta olisi vielä nolompaa jos autoni olisi pakasta vedetty sähäkkä sähköinen oli se sit Tesla tai joku muu lelu,  ja vielä tulenlieskat perseessä.  Mutta tuo saatanan lada samara vetäs ohi ja tietenkin vilkuttas kusipää kuskille siis minulle.  Kyllä, voi hävetyksen poikanen, että minä olisin nolo.

Vierailija
19/30 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut kyselevät tyhmiä?

Ei ole tyhmiä kysymyksiä. On vain tyhmiä kyselijöitä.

Vierailija
20/30 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pihassa tonninpommi, jonka ostin suunnilleen 5v sitten. Sen korjauskulut on näiden vuosien aikana ollut 200 euroa. Kesällä meni 100tkm rikki mittarissa. Semmonen pommi se on. 

Uutta autoa en osta ikinä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän