Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (7555)
Vierailija kirjoitti:
Voisin antaa kaivatulleni vertaistukea vauvafoorumilta irtaantumiseenđ
HyvÀ. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
'LevyraatiÀÀliö iski taasđ'
'Onks tÀÀ niinku joku sun ketju jossa sua vain miellytetÀÀn? No ei ole. Heippa vaan.'
đ Terppa
kuten todettu.
Ei minulta yksikÀÀn >đ<
tai muu kommentti.
[*Some- ja ruokapaasto].
-handu
Sama trolli laittaa sulle vpn peukut kaikkiin? Kova kateus pÀÀllÀ,eikö edes jouluna hyvÀÀ tahtoa sydÀmessÀ.... porukka on titityy pÀÀstÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ joulua karismaattinen, upea ,viisas eđ! Kiitos kaikista kommenteistasi vuoden aikana! Olet ollut ilo työttömĂ€n sairaan pĂ€ivissĂ€.
Pikku e ei ole sama kuin iso. ĂlĂ€ sekoita.
Kuningatar Ogelle meni se!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sunkin tunteet on niin vahvoja, ettÀ ne kestÀÀ joulun yli nÀkemÀttÀ. Jos olisin tienny viime kerralla ettei enÀÀ nÀhdÀ, olisin vÀhÀt vÀlittÀny siitÀ, ettÀ sulla vaikutti olevan kiirettÀ. Kaipaan sua. Tuut varmasti huomaamaan sen seuraavan kerran kun nÀhdÀÀn siellÀ.
Miksi pitÀÀ odottaa ettÀ nÀhdÀÀn siellÀ??
Ei nÀhdÀ muualla eikÀ ole yhteystietoja, koska oon vÀlillÀ passiivinen pÀssi.
Vierailija kirjoitti:
Kollegaa kaipaan.
sama
Vierailija kirjoitti:
Taidan ottaa pienet pĂ€ivĂ€unet. KyllĂ€ sinĂ€kin mahtuisit tĂ€nne minun ja kissani viereen. đ
n-n
Sama. Unirytmi sekasin.
Vierailija kirjoitti:
JouluviestiĂ€ kaipaan. đ
Sama
Vierailija kirjoitti:
...ettÀ muutenkin kuin
ketjussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sunkin tunteet on niin vahvoja, ettÀ ne kestÀÀ joulun yli nÀkemÀttÀ. Jos olisin tienny viime kerralla ettei enÀÀ nÀhdÀ, olisin vÀhÀt vÀlittÀny siitÀ, ettÀ sulla vaikutti olevan kiirettÀ. Kaipaan sua. Tuut varmasti huomaamaan sen seuraavan kerran kun nÀhdÀÀn siellÀ.
Miksi pitÀÀ odottaa ettÀ nÀhdÀÀn siellÀ??
Ei nÀhdÀ muualla eikÀ ole yhteystietoja, koska oon vÀlillÀ passiivinen pÀssi.
Ja toinen kai arkajalka.
En oo tehnyt yhtÀÀn mitÀÀn jouluruokia, en ole siivonnut, en aio hankkia ainoatakaan lahjaa. Inhoan tÀtÀ vuodenaikaa, joten en lÀhetÀ myöskÀÀn mitÀÀn jouluviestejÀ.
Mieluummin makaisin haudassa ku katon vierestÀ muiden kattauksia ja onnea, se kun ei ikinÀ mulle kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin makaisin haudassa ku katon vierestÀ muiden kattauksia ja onnea, se kun ei ikinÀ mulle kuulu.
Varmaankin mielummin mutta nyt osasi on vain kÀrsiÀ sisuksissasi. Miksi pilasit elÀmÀsi? KÀrsit itse siitÀkin.
Vierailija kirjoitti:
JouluviestiĂ€ kaipaan. đ
Laita!
Asiakkaille ja mahdollisille asiakkaille tÀytyy toivottaa henkilökohtaisesti hyvÀÀ joulua. VIP-asiakkaille lÀhetetÀÀn joulukortti. Niin.
Vierailija kirjoitti:
Asiakkaille ja mahdollisille asiakkaille tÀytyy toivottaa henkilökohtaisesti hyvÀÀ joulua. VIP-asiakkaille lÀhetetÀÀn joulukortti. Niin.
Sullako on oikein vip-asiakkaita? MikÀ toimiala?
Gallup đ
đŒ Sain hyvĂ€n joulun toivituksen irl! đ€©
đœ En saanut, mutta vielĂ€ ehtii.
Pikku e ei ole sama kuin iso. ĂlĂ€ sekoita.