Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Ikävä minulla(kin)
Joulussa on erityistä taikaa, se tiedetään molemmat
Haittaako se...
Haittaa mikäli sinä tai hän on jo varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup 🎄
🔼 Toivotin itse hänelle hyvää joulua irl. 💝
đź”˝ En toivottanut.
Huomenna đź’ž
Hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Taidan ottaa pienet päiväunet. Kyllä sinäkin mahtuisit tänne minun ja kissani viereen. 💕
n-n
Ei kai kissa ole mustasukkainen? Entinen kissani kosketti varovaisesti tassullaan nenää, jos nukkui liian pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sinä luulet ja kipuilet läskeinesi kun teen mitä haluan. Kestä se kaikki kuin normaali ihminen.
Meneppä itse vessanpönttöön seisomaan ja paina huuhtelunappia. Sulla ei ole mitään annettavaa eikä susta mitään hyötyä normaaleille ihmisille.
Kuumana käy samaan kommenttiin, siitä
Ne savolaisetko sua taas kadehtii?
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin eilen illalla, että voisit olla mun. Sun pitäisi olla mun. Mutta, jospa, ehkä ja muut turhuudet pois ja tosiasioille tunnustus. Meillä olis hyvä elämä yhdessä.
-joulumies
Vaan etpä ole halunnut. Vaimo ja vaimon onnellisuus on kuitenkin aina vetänyt pitemmän korren. Viis sinusta, viis minusta, viis mistään muusta.
Olen kerran toivottanut hänelle hyvää joulua henkilökohtaisesti irl
Gallup đź’ž
Tuleeko teistä te ensi vuonna eli vietätkö vuoden päästä joulua kaivattusi kanssa?
🔼 Tulee!
đź”˝ Ei todellakaan tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin eilen illalla, että voisit olla mun. Sun pitäisi olla mun. Mutta, jospa, ehkä ja muut turhuudet pois ja tosiasioille tunnustus. Meillä olis hyvä elämä yhdessä.
-joulumies
Vaan etpä ole halunnut. Vaimo ja vaimon onnellisuus on kuitenkin aina vetänyt pitemmän korren. Viis sinusta, viis minusta, viis mistään muusta.
Ei ole vaimoa.
Vierailija kirjoitti:
Taidan ottaa pienet päiväunet. Kyllä sinäkin mahtuisit tänne minun ja kissani viereen. 💕
n-n
Tulisin mielelläni. Paleltaa niin kovin 💕
Vierailija kirjoitti:
-joulumies
Mahdollisuus on sulle se juttu, ei toteuma.
Vierailija kirjoitti:
Gallup đź’ž
Tuleeko teistä te ensi vuonna eli vietätkö vuoden päästä joulua kaivattusi kanssa?
🔼 Tulee!
đź”˝ Ei todellakaan tule.
Eipäs hoppuilla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä minulla(kin)
Joulussa on erityistä taikaa, se tiedetään molemmat
Haittaako se...
Haittaa mikäli sinä tai hän on jo varattu.
Se on hidaste kuten sinä ankeuttaja hyvin tiedät - ethän muuten katkerana lässyttäisi samaa vuodesta toiseen, olisit pitänyt ukkoa paremmin 🤦
Ihanaa joulua rakas! Sä oot mulle, no tiedätkin jo. Kaikkea. Vietä rentouttava joulun aika läheistesi kanssa. Kaipaan sua! 🧡
Oli kuin ihana joululahja tuo Modern Talkingin Cheri Cheri... Kiitos.
Ihanaa joulua Yumille! Ensi vuosi on meidän. Silloin evästykset on minulla paremmat, jos suunnitelmat toteutuvat. Ja, aina on varalla mietteet.
💋💋💋💋👩💋👨👩💋👨👩💋👨👩💋👨
Oktorivi on kehittämäni kaksi säkeistöinen 4-säkeisistä 24-tavuisista tuokiokuvista koostuva tiivisrunotyyppi. Tarkoituksena on yhdistää kaksi lyhyttä hetkeä/havaintoa toisiinsa ja luoda siten dialoginen mielenmaisema. Kuin kaksi keskenään kommunikoivaa olentoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup 🎄
🔼 Toivotin itse hänelle hyvää joulua irl. 💝
đź”˝ En toivottanut.
Ehtii sitä vielä huomennakin toivottamaan🎄Huomenna vasta on jouluaatto. Silloin aikaisintaan on toivotusten aika. Paras jouluna. Aikaisemmin toivotellaan vain töissä yms. kun lomille lähdetään ennen joulu.
Varmaan nää käy toivottelemassa syntymäpäivääkin pari päivää etukäteen. Sivusta.
Miksi se sua häiritsee, jos vaikka käyvätkin? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Eikä biisijaot. E
Lopeta jo ja ala joulunviettoon.
Minulla oli toisin kuin sinulla. Kanna vastuusi ja pidä suusi kiinni.