Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (7527)
Vierailija kirjoitti:
IkÀvÀ minulla(kin)
Joulussa on erityistÀ taikaa, se tiedetÀÀn molemmat
Haittaako se...
Haittaa mikÀli sinÀ tai hÀn on jo varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup đ
đŒ Toivotin itse hĂ€nelle hyvÀÀ joulua irl. đ
đœ En toivottanut.
Huomenna đ
HyvÀ.
Vierailija kirjoitti:
Taidan ottaa pienet pĂ€ivĂ€unet. KyllĂ€ sinĂ€kin mahtuisit tĂ€nne minun ja kissani viereen. đ
n-n
Ei kai kissa ole mustasukkainen? Entinen kissani kosketti varovaisesti tassullaan nenÀÀ, jos nukkui liian pitkÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NiinhÀn sinÀ luulet ja kipuilet lÀskeinesi kun teen mitÀ haluan. KestÀ se kaikki kuin normaali ihminen.
MeneppÀ itse vessanpönttöön seisomaan ja paina huuhtelunappia. Sulla ei ole mitÀÀn annettavaa eikÀ susta mitÀÀn hyötyÀ normaaleille ihmisille.
Kuumana kÀy samaan kommenttiin, siitÀ
Ne savolaisetko sua taas kadehtii?
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin eilen illalla, ettÀ voisit olla mun. Sun pitÀisi olla mun. Mutta, jospa, ehkÀ ja muut turhuudet pois ja tosiasioille tunnustus. MeillÀ olis hyvÀ elÀmÀ yhdessÀ.
-joulumies
Vaan etpÀ ole halunnut. Vaimo ja vaimon onnellisuus on kuitenkin aina vetÀnyt pitemmÀn korren. Viis sinusta, viis minusta, viis mistÀÀn muusta.
Olen kerran toivottanut hÀnelle hyvÀÀ joulua henkilökohtaisesti irl
Gallup đ
Tuleeko teistÀ te ensi vuonna eli vietÀtkö vuoden pÀÀstÀ joulua kaivattusi kanssa?
đŒ Tulee!
đœ Ei todellakaan tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin eilen illalla, ettÀ voisit olla mun. Sun pitÀisi olla mun. Mutta, jospa, ehkÀ ja muut turhuudet pois ja tosiasioille tunnustus. MeillÀ olis hyvÀ elÀmÀ yhdessÀ.
-joulumies
Vaan etpÀ ole halunnut. Vaimo ja vaimon onnellisuus on kuitenkin aina vetÀnyt pitemmÀn korren. Viis sinusta, viis minusta, viis mistÀÀn muusta.
Ei ole vaimoa.
Vierailija kirjoitti:
Taidan ottaa pienet pĂ€ivĂ€unet. KyllĂ€ sinĂ€kin mahtuisit tĂ€nne minun ja kissani viereen. đ
n-n
Tulisin mielellĂ€ni. Paleltaa niin kovin đ
Vierailija kirjoitti:
-joulumies
Mahdollisuus on sulle se juttu, ei toteuma.
Vierailija kirjoitti:
Gallup đ
Tuleeko teistÀ te ensi vuonna eli vietÀtkö vuoden pÀÀstÀ joulua kaivattusi kanssa?
đŒ Tulee!
đœ Ei todellakaan tule.
EipÀs hoppuilla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IkÀvÀ minulla(kin)
Joulussa on erityistÀ taikaa, se tiedetÀÀn molemmat
Haittaako se...
Haittaa mikÀli sinÀ tai hÀn on jo varattu.
Se on hidaste kuten sinĂ€ ankeuttaja hyvin tiedĂ€t - ethĂ€n muuten katkerana lĂ€ssyttĂ€isi samaa vuodesta toiseen, olisit pitĂ€nyt ukkoa paremmin đ€Š
Ihanaa joulua rakas! SĂ€ oot mulle, no tiedĂ€tkin jo. Kaikkea. VietĂ€ rentouttava joulun aika lĂ€heistesi kanssa. Kaipaan sua! đ§Ą
Oli kuin ihana joululahja tuo Modern Talkingin Cheri Cheri... Kiitos.
Ihanaa joulua Yumille! Ensi vuosi on meidÀn. Silloin evÀstykset on minulla paremmat, jos suunnitelmat toteutuvat. Ja, aina on varalla mietteet.
đđđđđ©đđšđ©đđšđ©đđšđ©đđš
31-tavuisten runoilija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup đ
đŒ Toivotin itse hĂ€nelle hyvÀÀ joulua irl. đ
đœ En toivottanut.
Ehtii sitĂ€ vielĂ€ huomennakin toivottamaanđHuomenna vasta on jouluaatto. Silloin aikaisintaan on toivotusten aika. Paras jouluna. Aikaisemmin toivotellaan vain töissĂ€ yms. kun lomille lĂ€hdetÀÀn ennen joulu.
Varmaan nÀÀ kÀy toivottelemassa syntymÀpÀivÀÀkin pari pÀivÀÀ etukÀteen. Sivusta.
Miksi se sua hÀiritsee, jos vaikka kÀyvÀtkin? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
EikÀ biisijaot. E
Lopeta jo ja ala joulunviettoon.
Minulla oli toisin kuin sinulla. Kanna vastuusi ja pidÀ suusi kiinni.