Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (6578)
Vierailija kirjoitti:
Olisitko valmis ottamaan toisen torjunnan? Minua itse torjunta ei hetkauttaisi (surisin toki), mutta pelkÀÀn sen seurauksia.
En - siksi antaa olla
Olisitko valmis ottamaan ensimmÀisen torjunnan? EpÀilen, ettet ja nimenomaan sen pelko lamaannuttaa, vaikka torjuntaa ei tulisi. Tulisi halaus.
Vai et halua yhteydenottoa, ettei tarvitse torjua toista kertaq?
Vierailija kirjoitti:
PelkÀÀn, ettÀ kaikki on pÀÀssÀni.
MitÀ perusteita siihen olisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistin ryyppy- ja rakettirahat Legoihin. Nyt odotan ettÀ niitÀ pÀÀstÀÀn kasaamaan.
Oletko se YouTube tÀhti? HampaatonlÀski tai kreisihotmama?
No en valitettavasti ole. En taida olla kummoinenkaan tÀhti.
KÀÀretorttua ja kahvia tarjouksesta. Tervetuloa kylÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Oon kohta taas siellÀ sun lÀhellÀ..
Kiva. Olen nyt kotonađđ»
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistin ryyppy- ja rakettirahat Legoihin. Nyt odotan ettÀ niitÀ pÀÀstÀÀn kasaamaan.
KyllÀ sÀ olet tÀhti. Onan elÀmÀsi raitis lego virtuoosi. Kivaa legoilua sulle!
Sivusta joku rytmikone vaan
Vierailija kirjoitti:
TÀnÀÀn olisit voinut herÀtÀ mun vierestÀ, jos olisit halunnut. Et halunnut.
Ei tÀmÀ asia ole edennyt eikÀ edistynyt halujein mukaan, mitÀ tehdÀ kun ei ole viestiyhteyttÀ kÀytÀnnön tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kohta taas siellÀ sun lÀhellÀ..
Kiva. Olen nyt kotonađđ»
Panemassa naapurin ÀijÀÀ.
TehÀn olette tylsiÀ ihmisiÀ. EiköhÀn ole aika nostaa kytkintÀ minunkin. Nuoria ihmisiÀ ja meno kuin hautajaisissa! HyvÀnen aika.
TÀytyy ryhtyÀ muihin puuhiin.
En laita iltamusiikkia kostoksi.
Tunnisteeksi đ€
Vierailija kirjoitti:
AlkuperÀinen vie silti voiton. HyvÀ kappale.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ sÀ olet tÀhti. Onan elÀmÀsi raitis lego virtuoosi. Kivaa legoilua sulle!
Sivusta joku rytmikone vaan
No kyllÀ, oman elÀmÀni leijaileva tÀhti. Kivaa rytmikÀstÀ iltaa sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vastaathan?
Vastaan. Ja joka pÀivÀ olen pyrkinyt pitÀmÀÀn yhteyttÀ sinuun. HyvÀÀ iltaa naiselle mieheltÀ.
Vierailija kirjoitti:
Sanoit olevasi hankala ihminen. PelkÀÀtkö, ettet kelpaa?
HÀ? Jos toteaa olevansa hankala ihminen, niin tuo on varoitus ettÀ ÀlÀ kuvittelekkaan muuta. Miten tuosta saitkin kÀÀnnettyÀ kelpaamattomuus pelon? Vai olisko se sulle ideaali tilanne ettÀ toinen osapuoli on huonoitsetuntoinen ja ei tunne kelpaavansa sellaisenaan joten sÀ olet niskan pÀÀllÀ siinÀ suhteessa? Alistava suhde ei johda ikinÀ mihinkÀÀn hyvÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ huomenta nainen.
Huomenta sinnekin mies, kunpa voisin silittÀÀ aamukarheaa leukaasi.
Harmaaparta kiittÀÀ, toivottavasti pian todellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KĂ€vin Ă€sken kaupassa, ja joku mies kĂ€veli vastaan, ja katsoi suoraan haarovĂ€liin đ€ MitĂ€ ihmettĂ€. Olipa töykeĂ€. Ja siis mun housuissa ei mitÀÀn kamelinvarvasta tmv. Normi mustat kuorihousut jalassa. Onneks en ollut sentÀön exĂ€ni kanssa liikenteessĂ€, mies olis kuullut kunniansa ja porttikielto olis varmaan kyseiseen kauppaan tullut.
Kuvailisitko tarkemmin haarovÀliÀsi. YritÀn hahmottaa ja analysoida.
No olen hoikka persikkaisella terhakalla pepulla varustettu. SisentÀjÀt ja loitontajat, +peppu ja reisilihakset, nÀkyy selvÀsti housuista huolimatta. Pinperoni on sievÀ pieni, pieni kun olen muutenkin. Posliini tÀllÀ hetkellÀ. Ja erÀÀstÀ miehestÀ kostuu kyllÀ. Mites oliko tarpeeks ?
Luonteessa oltava jotain sitte
Kuinka niin ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoit olevasi hankala ihminen. PelkÀÀtkö, ettet kelpaa?
HÀ? Jos toteaa olevansa hankala ihminen, niin tuo on varoitus ettÀ ÀlÀ kuvittelekkaan muuta. Miten tuosta saitkin kÀÀnnettyÀ kelpaamattomuus pelon? Vai olisko se sulle ideaali tilanne ettÀ toinen osapuoli on huonoitsetuntoinen ja ei tunne kelpaavansa sellaisenaan joten sÀ olet niskan pÀÀllÀ siinÀ suhteessa? Alistava suhde ei johda ikinÀ mihinkÀÀn hyvÀÀn.
Vau! Aikamoiset assosioinnit sulla. Mielikuvitus on hieno asia, mutta joskus kannattaa hidastaa sen laukkaa.