Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (6578)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ huomenta nainen.
Huomenta sinnekin mies, kunpa voisin silittÀÀ aamukarheaa leukaasi.
Harmaaparta kiittÀÀ, toivottavasti pian todellisuutta.
Ei kai kutita liikaa. Onkos niin pitkÀ, ettÀ pitÀÀ kammata ja letittÀÀkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AlkuperÀinen vie silti voiton. HyvÀ kappale.
TĂ€ssĂ€ alkuperĂ€inen đ
Ketjusta poistumisyritykseni uuden vuoden lÀhestyessÀ.
Ei tarvi aina sanoa mistÀ ei tykkÀÀ. TiedÀttekö ettÀ on kohteliasta esim maistaa vaikka ei tykkÀÀkÀÀn jos on esim kylÀssÀ! Ei nÀytÀ olevan tavat selvillÀ.
Vierailija kirjoitti:
Aiotko ostaa tÀnÀ vuonna omia ilotulitusraketteja, vai menetkö katsomaan kaupungin ilotulitusta uudenvuodenyönÀ?
Luultavasti katson ikkunasta ja kuuntelen ratiosta, periaatteessa voisin junailla isolle kirkolle ja katsoa vÀkijoukon keskellÀ menoa, mutta en taida jaksaa, jos nÀkisin kaivattuin saattaisin mennÀ, toisaalta nÀkemisestÀ saattaisi koitua komplikaatioita, joten taidan jÀttÀÀ vÀliin. EntÀ itse?
KetÀÀn ei oikeastaan kiinnosta mistÀ tykkÀÀt. Kunhan maustat ja kehut. Simple as that.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi aina sanoa mistÀ ei tykkÀÀ. TiedÀttekö ettÀ on kohteliasta esim maistaa vaikka ei tykkÀÀkÀÀn jos on esim kylÀssÀ! Ei nÀytÀ olevan tavat selvillÀ.
đđđ
Vierailija kirjoitti:
KetÀÀn ei oikeastaan kiinnosta mistÀ tykkÀÀt. Kunhan maustat ja kehut. Simple as that.
MAISTAT
Joo leivoin joskus kakun vieraille ja ne oli ettÀ ei syödÀ makeeta. Monia muitakin esimerkkejÀ. . Jossain Italian mafioosoperheessa tuosta varmaan ammuttais.
En ymmÀrrÀ logiikkaasi. Et sinÀ itsekÀÀn laita mulle viestiÀ. Miten ajattelit, ettÀ minÀ uskaltaisin sen tehdÀ kaiken jÀlkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En syö kÀÀretorttua. EnkÀ korvapuustia. EnkÀ sienipiirakkaa.
Yök
SittempÀ meistÀ ei tule meitÀ
Ai sun kanssa ei saa syömisiÀ valita vai ? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ huomenta nainen.
Huomenta sinnekin mies, kunpa voisin silittÀÀ aamukarheaa leukaasi.
Harmaaparta kiittÀÀ, toivottavasti pian todellisuutta.
Ei kai kutita liikaa. Onkos niin pitkÀ, ettÀ pitÀÀ kammata ja letittÀÀkin?
Ei ole, olen nyt toipilaana antanut kasvaa, mutta yleensÀ höylÀÀn pois vÀhintÀÀn viikoittain. Ja seassa kasvaa vielÀkin harvakseen punervia sÀikeitÀ.
Opemiehelle hyvÀÀ lomaa. EipÀ susta nÀkynyt kuin selkÀ tÀnÀÀn.
Lopulta kyse on siitÀ, ettÀ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök
Onhan tuo nyt vmÀinen asenne, kertoo ihmisestÀ tarpeeksi muutama lause. Sivu myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök
En ole kiinnostunut susta! Kaivattuni pitÀÀ karkeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök
Toki saa valita mitÀ omaan suuhunsa laittaa, mutta teen juurikin korvapuusteja ja syön sieniÀ. KÀÀretorttua harvemmin.
Totta kai olen miettinyt torjutuksi tulemista ja sen seurauksia.Nyt alan kuitenkin olla jo niin vÀsynyt tÀhÀn tilanteeseen, etten jaksais enÀÀ pyöritellÀ sitÀ mielessÀni. HÀnellÀ on oikeus olla vastaamatta viestiini ja silloin asia ratkeaisi itsestÀÀn.
TÀÀ on mun slogan nykyÀÀn. Ei helmiÀ sioille.
Vierailija kirjoitti:
Jos tietÀÀ ettei tykkÀÀ, on kohteliaampaa kieltÀytyÀ, kuin yökkiÀ sopimaton ruoka suussa. Ei muuten, mut itse kerran kohteliaisuuttani tein sen virheen, kun tuputettiin, ettÀ annoin periks ja maistoin ja oksennusrefleleksi tuli samantien. En tiedÀ mikÀ avokadossa on, mut mun mielestÀ se maistuu erittÀin pahanmakuiselle sp*rmalle.