Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
💗
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäinen vie silti voiton. Hyvä kappale.
Tässä alkuperäinen 😊
Ketjusta poistumisyritykseni uuden vuoden lähestyessä.
Ei tarvi aina sanoa mistä ei tykkää. Tiedättekö että on kohteliasta esim maistaa vaikka ei tykkääkään jos on esim kylässä! Ei näytä olevan tavat selvillä.
Vierailija kirjoitti:
Aiotko ostaa tänä vuonna omia ilotulitusraketteja, vai menetkö katsomaan kaupungin ilotulitusta uudenvuodenyönä?
Luultavasti katson ikkunasta ja kuuntelen ratiosta, periaatteessa voisin junailla isolle kirkolle ja katsoa väkijoukon keskellä menoa, mutta en taida jaksaa, jos näkisin kaivattuin saattaisin mennä, toisaalta näkemisestä saattaisi koitua komplikaatioita, joten taidan jättää väliin. Entä itse?
Ketään ei oikeastaan kiinnosta mistä tykkäät. Kunhan maustat ja kehut. Simple as that.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi aina sanoa mistä ei tykkää. Tiedättekö että on kohteliasta esim maistaa vaikka ei tykkääkään jos on esim kylässä! Ei näytä olevan tavat selvillä.
😄😄😄
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei oikeastaan kiinnosta mistä tykkäät. Kunhan maustat ja kehut. Simple as that.
MAISTAT
Joo leivoin joskus kakun vieraille ja ne oli että ei syödä makeeta. Monia muitakin esimerkkejä. . Jossain Italian mafioosoperheessa tuosta varmaan ammuttais.
En ymmärrä logiikkaasi. Et sinä itsekään laita mulle viestiä. Miten ajattelit, että minä uskaltaisin sen tehdä kaiken jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En syö kääretorttua. Enkä korvapuustia. Enkä sienipiirakkaa.
Yök
Sittempä meistä ei tule meitä
Ai sun kanssa ei saa syömisiä valita vai ? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta nainen.
Huomenta sinnekin mies, kunpa voisin silittää aamukarheaa leukaasi.
Harmaaparta kiittää, toivottavasti pian todellisuutta.
Ei kai kutita liikaa. Onkos niin pitkä, että pitää kammata ja letittääkin?
Ei ole, olen nyt toipilaana antanut kasvaa, mutta yleensä höylään pois vähintään viikoittain. Ja seassa kasvaa vieläkin harvakseen punervia säikeitä.
Opemiehelle hyvää lomaa. Eipä susta näkynyt kuin selkä tänään.
Lopulta kyse on siitä, että...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök
Onhan tuo nyt vmäinen asenne, kertoo ihmisestä tarpeeksi muutama lause. Sivu myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök
En ole kiinnostunut susta! Kaivattuni pitää karkeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök
Toki saa valita mitä omaan suuhunsa laittaa, mutta teen juurikin korvapuusteja ja syön sieniä. Kääretorttua harvemmin.
Totta kai olen miettinyt torjutuksi tulemista ja sen seurauksia.Nyt alan kuitenkin olla jo niin väsynyt tähän tilanteeseen, etten jaksais enää pyöritellä sitä mielessäni. Hänellä on oikeus olla vastaamatta viestiini ja silloin asia ratkeaisi itsestään.
Tää on mun slogan nykyään. Ei helmiä sioille.
Vierailija kirjoitti:
Jos tietää ettei tykkää, on kohteliaampaa kieltäytyä, kuin yökkiä sopimaton ruoka suussa. Ei muuten, mut itse kerran kohteliaisuuttani tein sen virheen, kun tuputettiin, että annoin periks ja maistoin ja oksennusrefleleksi tuli samantien. En tiedä mikä avokadossa on, mut mun mielestä se maistuu erittäin pahanmakuiselle sp*rmalle.
Heipparallaat nyt meen taas. CIAO!