Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (6561)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KĂ€vin Ă€sken kaupassa, ja joku mies kĂ€veli vastaan, ja katsoi suoraan haarovĂ€liin đ€ MitĂ€ ihmettĂ€. Olipa töykeĂ€. Ja siis mun housuissa ei mitÀÀn kamelinvarvasta tmv. Normi mustat kuorihousut jalassa. Onneks en ollut sentÀön exĂ€ni kanssa liikenteessĂ€, mies olis kuullut kunniansa ja porttikielto olis varmaan kyseiseen kauppaan tullut.
Kuvailisitko tarkemmin haarovÀliÀsi. YritÀn hahmottaa ja analysoida.
No olen hoikka persikkaisella terhakalla pepulla varustettu. SisentÀjÀt ja loitontajat, +peppu ja reisilihakset, nÀkyy selvÀsti housuista huolimatta. Pinperoni on sievÀ pieni, pieni kun olen muutenkin. Posliini tÀllÀ hetkellÀ. Ja erÀÀstÀ miehestÀ kostuu kyllÀ. Mites oliko tarpeeks ?
Vastaan soitinkyselyyn.
Olen alttoviulu. Alttoviulu on pehmeÀ ja lÀmmin. SiinÀ on syvyyttÀ. Se ei ole huomion keskipisteenÀ, eikÀ moni edes huomaa sitÀ. Sen ÀÀni ei ole lÀpitunkeva, mutta orkesterissa se kuuntelee muita ja sulautuu joukkoon ja sitoo kokonaisuuden yhteen. Minussa on myös englannintorven kaihoa.
Painukaa pervot sexipalstalle
Vierailija kirjoitti:
'Vastaan soitinkyselyyn.
Olen alttoviulu. Alttoviulu on pehmeÀ ja lÀmmin. SiinÀ on syvyyttÀ. Se ei ole huomion keskipisteenÀ, eikÀ moni edes huomaa sitÀ. Sen ÀÀni ei ole lÀpitunkeva, mutta orkesterissa se kuuntelee muita ja sulautuu joukkoon ja sitoo kokonaisuuden yhteen. Minussa on myös englannintorven kaihoa.'
_
Ihastuttavaa
sanankÀyttöÀ.
Miksi
laatukommentille
alapeukut?
_
Kiitos. E
đ
MitÀ vikaa on alttoviulussa ja englannintorvessa?
ĂidiltĂ€ perityt pierut đ€
Yhdet terveiset tĂ€hĂ€n vĂ€liin eli kamulle meneeđ
Vierailija kirjoitti:
MitÀ vikaa on alttoviulussa ja englannintorvessa?
Sama vika kuin kamelinvarpaissa, h*ppÀreissÀ ja mÀtÀs touhuissa. Ei sananvapautta tÀÀllÀ.
https://www.facebook.com/share/1JzT2Bh46j/?mibextid=wwXIfr
Rantaraitin kiertÀjÀ taisi kÀydÀ harjoittelee aamupÀivÀuintia kierroksellaan, vai? Ei?
On se sÀÀlittÀvÀÀ kun jo ennestÀÀn sÀÀlittÀvÀ ottaa keskiketterÀÀ perÀkammarissa. Tuloksen voi lukea tÀÀltÀ.
Vierailija kirjoitti:
On se sÀÀlittÀvÀÀ kun jo ennestÀÀn sÀÀlittÀvÀ ottaa keskiketterÀÀ perÀkammarissa. Tuloksen voi lukea tÀÀltÀ.
Mutta ei sen enempÀÀ +35v tÀtien viikonlopputouhuista
Vierailija kirjoitti:
Gallup: MitÀ soitinta muistutat tai mikÀ haluaisit olla?
Aloitan, muistutan viulua.
Piccolohuilua. YhtÀ muodokas, tÀynnÀ reikiÀ eikÀ kukaan muista sen olemassaoloa.
***x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KĂ€vin Ă€sken kaupassa, ja joku mies kĂ€veli vastaan, ja katsoi suoraan haarovĂ€liin đ€ MitĂ€ ihmettĂ€. Olipa töykeĂ€. Ja siis mun housuissa ei mitÀÀn kamelinvarvasta tmv. Normi mustat kuorihousut jalassa. Onneks en ollut sentÀön exĂ€ni kanssa liikenteessĂ€, mies olis kuullut kunniansa ja porttikielto olis varmaan kyseiseen kauppaan tullut.
Kuvailisitko tarkemmin haarovÀliÀsi. YritÀn hahmottaa ja analysoida.
No olen hoikka persikkaisella terhakalla pepulla varustettu. SisentÀjÀt ja loitontajat, +peppu ja reisilihakset, nÀkyy selvÀsti housuista huolimatta. Pinperoni on sievÀ pieni, pieni kun olen muutenkin. Posliini tÀllÀ hetkellÀ. Ja erÀÀstÀ miehestÀ kostuu kyllÀ. Mites oliko tarpeeks ?
Kiitos. Sain muodostumaan mielikuvan. EhkÀ kuvailemasi lihaksikkuus kiinnitti huomion ja katseen tuonne alueelle.
En muistuta mitÀÀn soitinta, mutta mix tuo yks muusikko jahtaa mua?
'Gallup: MitÀ soitinta muistutat tai mikÀ haluaisit olla?'
Aloitan, muistutan viulua.'
'Piccolohuilua. YhtÀ muodokas, tÀynnÀ reikiÀ eikÀ kukaan muista sen olemassaoloa.
***x'
MĂ€ en signeeraa
koskaan noin. E
Vierailija kirjoitti:
Vastaan soitinkyselyyn.
Olen alttoviulu. Alttoviulu on pehmeÀ ja lÀmmin. SiinÀ on syvyyttÀ. Se ei ole huomion keskipisteenÀ, eikÀ moni edes huomaa sitÀ. Sen ÀÀni ei ole lÀpitunkeva, mutta orkesterissa se kuuntelee muita ja sulautuu joukkoon ja sitoo kokonaisuuden yhteen. Minussa on myös englannintorven kaihoa.
Samaa mieltÀ, sellonkin ÀÀni jotenkin lohdullista. Alttoviulun soitto vaatii voimia enemmÀn kuin viulun, kunnes tavoittaa oikean tekniikan ja soinnin pehmeyden. Englannintorvessa jotain suomalaiseen luonteeseen sopivaa.
Tuli ikÀvÀ sinÀ 4 kertaa nÀhty 4 pistettÀ
đ
Samaa puuhaa, outo suhde koneeseen . Pus
Oon kohta taas siellÀ sun lÀhellÀ..
Olen sanonut kaivatulleni ettÀ olen ÀllöttÀvÀ ja hÀiriintynyt, mutta hyi helvetti teidÀn juttuja!
Kauniit ovat, vaikken lÀheltÀ ole pÀÀssyt katsomaankaan.