Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (6114)
EnÀÀ ei saa toivoa edes ihmisen lÀmpöÀ.
Olin aikeissa kertoa sulle tunteistani, mutta sulla oli taas muuta menoa. No, ohan tÀssÀ jahkailtu jo viisi vuotta. Helposti menee vielÀ pari lisÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
KÀytöstapoja, tÀytyisi nyt jo ymmÀrtÀÀ lukemaansa ja ottaa hieman muitakin huomioon. Raskasta keskustella ameebojen kanssa.
Taitaa nyt tÀllÀ kertaa löytyÀ se ameeba sieltÀ peilistÀ kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Olin aikeissa kertoa sulle tunteistani, mutta sulla oli taas muuta menoa. No, ohan tÀssÀ jahkailtu jo viisi vuotta. Helposti menee vielÀ pari lisÀÀ.
Pöh, rookie numbers.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin. Ajattelin nolata itteni jÀlleen. SittepÀhÀn ei tarvi enÀÀ miettiÀ
Kerran se vaan kirpaisee.
No niin, noin! Taas meni pieleen. Revi siitĂ€đđđ» (MyötĂ€hĂ€peÀÀđ..)
Tuosta tuli mieleeni, lÀmpöni olisi hÀnen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: MitÀ soitinta muistutat tai mikÀ haluaisit olla?
Aloitan, muistutan viulua.
Ainut mielleyhtymÀ, mikÀ tulee on: kireÀ kuin viulun kieli.
Jossakin laulussa oli: MinÀpÀ oon se pikkuinen likka, oon kuin viulun kieli, kun minÀ ohitte kÀvelen, tekee poikien mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SÀkkipilliÀ. Vinkuu kaivatun perÀÀn, vaikkei puhaltaisi. (Aku Ankka on pilannut sÀkkipillin maineen. Se on aika soma soitin, kun kuulin erÀÀn soittavan itse valmistamaansa soitinta.)
SÀkkipilli nÀyttÀÀ kyllÀ hienolta, vaikka vinkuukin. HyvÀ, ettÀ joku kaipailee.Varasinkin jo lipun alkuvuoden irlantilaiseen musatapahtumaan, siellÀ kuuluu lisÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin. Ajattelin nolata itteni jÀlleen. SittepÀhÀn ei tarvi enÀÀ miettiÀ
Kerran se vaan kirpaisee.
No niin, noin! Taas meni pieleen. Revi siitĂ€đđđ» (MyötĂ€hĂ€peÀÀđ..)
MikÀ pakkomielle teillÀ on pilata kaikki viestini? Trollit kura perseessÀ yrittÀÀ sotkia ettei vain kukaan onnistu kaivatun kanssa. HÀhhÀhhÀÀ ette ulotu onneksi oikeaan elÀmÀÀn. HyvÀsti palsta! Ei tule ikÀvÀ! Ap
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀ ketÀÀn, joka olisi koko ajan kiinni toisessa paitsi rintalapsi. Sori vain, mutta itse kaipaan ihokosketusta ja kun on sitÀ ilman, on hellyydenkipeÀ.
Löysit ongelmakohtasi. Tee asialle jotakin ja elÀt vapaampaa elÀmÀÀ jatkossa. Ota siis vastuuta.
Vierailija kirjoitti:
EnÀÀ ei saa toivoa edes ihmisen lÀmpöÀ.
Onneksi voi nÀköjÀÀn sitten aina uhriutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KÀytöstapoja, tÀytyisi nyt jo ymmÀrtÀÀ lukemaansa ja ottaa hieman muitakin huomioon. Raskasta keskustella ameebojen kanssa.
Taitaa nyt tÀllÀ kertaa löytyÀ se ameeba sieltÀ peilistÀ kuitenkin.
Lapsellinen nollakommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀ ketÀÀn, joka olisi koko ajan kiinni toisessa paitsi rintalapsi. Sori vain, mutta itse kaipaan ihokosketusta ja kun on sitÀ ilman, on hellyydenkipeÀ.
Löysit ongelmakohtasi. Tee asialle jotakin ja elÀt vapaampaa elÀmÀÀ jatkossa. Ota siis vastuuta.
Kun sulla on hyviÀ neuvoja, niin annapa konkreettisia vinkkejÀ, mitÀ olisi hyvÀ tehdÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*** , tuu pussailemaan! T. ****
Wa
KeneltÀ tÀmÀ ? Tosin irl niin kylmÀÀ kyytiÀ tulee, etten usko olevan hÀn. Anna vielÀ tunniste. *** Ja ***i ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun sulla on hyviÀ neuvoja, niin annapa konkreettisia vinkkejÀ, mitÀ olisi hyvÀ tehdÀ.
Ei enÀÀ huvita, suoranaista ajanhukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainut mielleyhtymÀ, mikÀ tulee on: kireÀ kuin viulun kieli.
Jossakin laulussa oli: MinÀpÀ oon se pikkuinen likka, oon kuin viulun kieli, kun minÀ ohitte kÀvelen, tekee poikien mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saa katkaistua yhteydettömyyden?
Saiskohan puhelinnumeron, jos laittaisi jotain myyntiin?
MikÀ olisi riittÀvÀn houkuttelevaa laittaa myyntiin ettÀ kaivattu tarttuisi syöttiin?
En osta juuri mitÀÀn kÀytettynÀ
Mukavaa pÀivÀÀ kaivatulleni !
Kiitos neuvoista. Kyse on siis lapsettomista n. 30 v. miehistÀ joten olisi jÀrkyttÀvÀÀ ettÀ paljastuisivat av-mammoiksi.