Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (6556)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tÀstÀ ketjusta pysty kyllÀ ketÀÀn tunnistamaan. Ei kirjoittelijoita, eikÀ kaipauksen kohteita. -sivu
Itse tunnistin oman kaivatun ja kaivattukin minut.
MinÀ en ole hÀntÀ tunnistanut kun en koskaan saanut kunnon vastausta tai vahvistusta, ettÀ nÀin on. SelittelyÀ ketjulaiselta vain. sivusta
Sama, mutta sainpa elÀkkeen psykoosista johtuen. MinÀ jopa otin yhteyttÀ useamman kerran emaililla. Tokihan ei vastannut, kun omiani luulin. Nyt en kehtaa enÀÀ ikinÀ kohdata ja onneksi nÀin ei ole enÀÀ kÀymÀssÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tÀstÀ ketjusta pysty kyllÀ ketÀÀn tunnistamaan. Ei kirjoittelijoita, eikÀ kaipauksen kohteita. -sivu
Itse tunnistin oman kaivatun ja kaivattukin minut.
MinÀ en ole hÀntÀ tunnistanut kun en koskaan saanut kunnon vastausta tai vahvistusta, ettÀ nÀin on. SelittelyÀ ketjulaiselta vain. sivusta
Sama, mutta sainpa elÀkkeen psykoosista johtuen. MinÀ jopa otin yhteyttÀ useamman kerran emaililla. Tokihan ei vastannut, kun omiani luulin. Nyt en kehtaa enÀÀ ikinÀ kohdata ja onneksi nÀin ei ole enÀÀ kÀymÀssÀ.
Tuo kuulostaa aivan minulta: sÀhköpostit, psykoosi, kehtaamattomuus yms. paitsi elÀke. YritÀn opiskella. TÀmÀn takia voi tÀysin harhaantua kirjoittajasta kun monet jutut osuu ihmisten vÀlillÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saa katkaistua yhteydettömyyden?
Saiskohan puhelinnumeron, jos laittaisi jotain myyntiin?
MikÀ olisi riittÀvÀn houkuttelevaa laittaa myyntiin ettÀ kaivattu tarttuisi syöttiin?
En osta juuri mitÀÀn kÀytettynÀ
Kummallista, ettÀ kÀnnykkÀÀni alkoi nyt ilmestyÀ huutonetin automainoksia tietystÀ merkistÀ hinta alle tonnin, vaikken ole autoja selaillut enkÀ edes ostamassa. Sattumaa vai syöttiÀ.
Aika haudata tÀmÀ ketju ja palsta. Ei niin mitÀÀn jÀrkeÀ tÀssÀ.
Vierailija kirjoitti:
Otatko yhteyttÀ sitten irl?
-vapaalta mieheltÀ > varatulle naiselle.
Joulunaikaan sitÀ erityisesti kaipaa rakkautta, kiitos lÀllyohjelmien.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin ajattelin yrittÀÀ vihdoin lopettaa tÀÀllÀ viimeistÀÀn 31.12. Sopivasti olen muutenkin lÀhdössÀ kauas pois. Tulee uutta ajateltavaa ja ihmisiÀ.
Luulen ettĂ€ olen rakastunut tuohon ihanaan A-mieheen, joka nukkuu pĂ€ivĂ€t.. đ
MitÀ tunnisteita tÀhÀn tarvitaan (tyhmÀ kysymys)?
Vierailija kirjoitti:
Miten trolli jaksaa postata samaa horinaa joka pÀivÀ tÀnne? Eikö tosiaan parempaa tekemistÀ ole.
EnemmÀn nÀmÀ teidÀn valitukset horisuttavat palstaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VÀhÀn ns. teknisiÀ ongelmia laitteiden kanssa. ViimeistÀÀn sitten irl.
Vierailija kirjoitti:
Luulen ettĂ€ olen rakastunut tuohon ihanaan A-mieheen, joka nukkuu pĂ€ivĂ€t.. đ
Eli trolliin
Vierailija kirjoitti:
En tykkÀÀ mennÀ asioiden edelle, mutta haaveilen vÀhÀn yhteisistÀ juhlapyhistÀ.
Se olisi onnea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin ajattelin yrittÀÀ vihdoin lopettaa tÀÀllÀ viimeistÀÀn 31.12. Sopivasti olen muutenkin lÀhdössÀ kauas pois. Tulee uutta ajateltavaa ja ihmisiÀ.
lÀhetkö sun muijas luo? XD
LisÀtunnisteita pussailukutsusta! --> *** Ja **** keitÀ tarkoitettiin ?
Vierailija kirjoitti:
En tiedĂ€ mikĂ€ nyt on taas. Pari pĂ€ivÀÀ on ollut sellanen tilantarve. Ja ei millÀÀn ole sytyttĂ€nyt erĂ€s henkilö. Ja tĂ€nÀÀn, vatsasta ottaa kun wa viesti tulee, jĂ€nnitĂ€n jo vakmiiks onko hĂ€neltĂ€. VinkkinĂ€ erÀÀlle. Kantsis takoa silloin kun rauta on kuumaa đ
Sano vielÀ, keneltÀ odotat. Kun laittaa tunnisteen, mahdollisuudet paranevat huomattavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annatko jonkin pienen tunnisteen, ettÀ tiedÀn, oletko tietty vapaa mies.
Kukaan mitÀÀn yksin venytÀ, luulisi nyt tÀmÀn tajuavan. Olet varmaan tottunut, ettÀ tuuppaset tÀnne jotain omasta mielestÀsi fiksua, ja sitÀ sitten jÀÀdÀÀn mykistyneinÀ ihmettelemÀÀn.