Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (6114)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KÀytöstapoja, tÀytyisi nyt jo ymmÀrtÀÀ lukemaansa ja ottaa hieman muitakin huomioon. Raskasta keskustella ameebojen kanssa.
Taitaa nyt tÀllÀ kertaa löytyÀ se ameeba sieltÀ peilistÀ kuitenkin.
Lapsellinen nollakommentti.
HyvÀ, sittenhÀn se oli ihan linjassa sun typerÀn ja ylimielisen aloitusviestin kanssa.
Olet vain köyhÀsti kateellinen. Joskus kannattaa jÀttÀÀ aukomatta, ihan vinkiksi tulevaa varten ja siksikin ettÀ et ainakaan pÀÀse sanomaan ettei kukaan koskaan kertonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: MitÀ soitinta muistutat tai mikÀ haluaisit olla?
Aloitan, muistutan viulua.
Ainut mielleyhtymÀ, mikÀ tulee on: kireÀ kuin viulun kieli.
Jossakin laulussa oli: MinÀpÀ oon se pikkuinen likka, oon kuin viulun kieli, kun minÀ ohitte kÀvelen, tekee poikien mieli.
MinÀpÀ en oo enÀÀ viulun kieli, eikÀ taida poikienkaan tehdÀ mieli.
Sivuhuomio
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: MitÀ soitinta muistutat tai mikÀ haluaisit olla?
Aloitan, muistutan viulua.
SÀkkipilliÀ. Vinkuu kaivatun perÀÀn, vaikkei puhaltaisi. (Aku Ankka on pilannut sÀkkipillin maineen. Se on aika soma soitin, kun kuulin erÀÀn soittavan itse valmistamaansa soitinta.)
SÀkkipilli nÀyttÀÀ kyllÀ hienolta, vaikka vinkuukin. HyvÀ, ettÀ joku kaipailee.Varasinkin jo lipun alkuvuoden irlantilaiseen musatapahtumaan, siellÀ kuuluu lisÀÀ.
Viittasin erÀÀllÀ yhteen laituriin, en kaipaamaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KÀytöstapoja, tÀytyisi nyt jo ymmÀrtÀÀ lukemaansa ja ottaa hieman muitakin huomioon. Raskasta keskustella ameebojen kanssa.
Taitaa nyt tÀllÀ kertaa löytyÀ se ameeba sieltÀ peilistÀ kuitenkin.
Lapsellinen nollakommentti.
HyvÀ, sittenhÀn se oli ihan linjassa sun typerÀn ja ylimielisen aloitusviestin kanssa.
Olet vain köyhÀsti kateellinen. Joskus kannattaa jÀttÀÀ aukomatta, ihan vinkiksi tulevaa varten ja siksikin ettÀ et ainakaan pÀÀse sanomaan ettei kukaan koskaan kertonut.
Nauroin ÀÀneen, kun jouduit jo nyt kateuskortin vetÀmÀÀn. Kiitos sinulle, teki hyvÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EnÀÀ ei saa toivoa edes ihmisen lÀmpöÀ.
Onneksi voi nÀköjÀÀn sitten aina uhriutua.
Kun ei halua kuunnella itse asiaa, voi antaa leimata uhriutujaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀ ketÀÀn, joka olisi koko ajan kiinni toisessa paitsi rintalapsi. Sori vain, mutta itse kaipaan ihokosketusta ja kun on sitÀ ilman, on hellyydenkipeÀ.
Löysit ongelmakohtasi. Tee asialle jotakin ja elÀt vapaampaa elÀmÀÀ jatkossa. Ota siis vastuuta.
Kun sulla on hyviÀ neuvoja, niin annapa konkreettisia vinkkejÀ, mitÀ olisi hyvÀ tehdÀ.
Ei enÀÀ huvita, suoranaista ajanhukkaa.
Kiva tuntea olevansa ajanhukkaa. Ilahduttaminen on taito.
Nauroin ÀÀneen, kun jouduit jo nyt kateuskortin vetÀmÀÀn. Kiitos sinulle, teki hyvÀÀ.
Aina ei kannata venyttÀÀ suotta. EhkÀ joudut myös hakemaan muualta, on vÀhÀn muut intressit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EnÀÀ ei saa toivoa edes ihmisen lÀmpöÀ.
Onneksi voi nÀköjÀÀn sitten aina uhriutua.
Kun ei halua kuunnella itse asiaa, voi antaa leimata uhriutujaksi.
Turhia ei kannata kysellÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀ ketÀÀn, joka olisi koko ajan kiinni toisessa paitsi rintalapsi. Sori vain, mutta itse kaipaan ihokosketusta ja kun on sitÀ ilman, on hellyydenkipeÀ.
Löysit ongelmakohtasi. Tee asialle jotakin ja elÀt vapaampaa elÀmÀÀ jatkossa. Ota siis vastuuta.
Kun sulla on hyviÀ neuvoja, niin annapa konkreettisia vinkkejÀ, mitÀ olisi hyvÀ tehdÀ.
Joka tilanteessa ei ole jÀrkevÀÀ ilahduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kiusaatte toista?
Paraskin. Kiusaat aloituksillas aina toisia.
Vierailija kirjoitti:
Miten varmistan etukÀteen ettei deittikumppani ole av-mamma?
Olethan itsekin, kun tÀÀllÀ pyörit.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kiusaatte toista?
Tuo E on pelkkÀ kiusalla tehty huomiotrolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka tilanteessa ei ole jÀrkevÀÀ ilahduttaa.
No, toivottavasti saat itse iloa tuollaisesta. JoulumieltÀ sinulle!
Laskeskelin tÀssÀ, ettÀ taidat viettÀÀ joulusi Àidin luona. 2019 olit myös ÀidillÀ. SiitÀ laskin. :)
Toivottavasti kaivatulla on yhtĂ€ ihana jouluaatto kuin mulla pari vuotta sitten đ„°.
No, toivottavasti saat itse iloa tuollaisesta. JoulumieltÀ sinulle!
ItsensÀ arvostaminen tuottaa hyvÀÀ mieltÀ. Pysyy balanssissa.
En tykkÀÀ mennÀ asioiden edelle, mutta haaveilen vÀhÀn yhteisistÀ juhlapyhistÀ.