Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Rakkauden lahjoista nautin lopun ikÀÀni.
Vierailija kirjoitti:
Tuu salilleđ
KĂ€vin jo aamulla.
ĂlykĂ€s ihminen on paradoksi.
Jos kostoa haudot, ei kannata tuhlata energiaa. ElÀmÀ huolehtii siitÀkin. Ne, joilla on, niille annetaan lisÀÀ ja ne, joilla ei ole, niiltÀ otetaan pois se vÀhÀkin.
Vierailija kirjoitti:
ĂlykĂ€s ihminen on paradoksi.
Paradoksi sanan kÀyttö tÀssÀ yhteydessÀ ei ole ÀlykÀstÀ.
Ens vuosi ei kyl voi mennÀ tÀllÀ tavalla palstaillen, ei tÀssÀ ole jÀrkeÀ ja sitten taas joulukuussa miettiÀ et siinÀhÀn se vuosi taas meni..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ĂlykĂ€s ihminen on paradoksi.
Paradoksi sanan kÀyttö tÀssÀ yhteydessÀ ei ole ÀlykÀstÀ.
Katsot kapeasti
Joo, ei tÀstÀ vaan tuu mitÀÀn. Huomasitko saman mies.
Vierailija kirjoitti:
ĂlykĂ€s ihminen on paradoksi.
Ălytön ihminen on konkreettinen oliođ€
-Aito ja alkuperÀinen, (valitettavan) vÀhÀn kÀytetty yksilö-
Luovutan palstailun suhteen..
Kuinka paljon yksi ihminen voi kantaa?
Vierailija kirjoitti:
Voi minua höpsöÀ. Tulin lievÀsti kateelliseksi, kun nÀin nuoren rakastuneen pariskunnan. He kÀvelivÀt hyvin rakastuneena ja iloisina kÀsikÀdessÀ ja suutelivat.
Voisi olla minÀ joitain vuosia sitten. Nyt olen aivan toisessa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Tuu salilleđ
Ensi tuun viikolla seuraavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuu salilleđ
Ensi tuun viikolla seuraavaksi.
Ensi viikolla
Ois voinu ehkÀ pukea ensin, kaikkeen sitÀ joutuukin..
Et sil viissiin. Et sellasta.
Surut on sisÀlle sidottu, kudottu kudelmaksi, joka sydÀmen ympÀröi. Suru ei ole vaiti vaan se tipahtelee paidan rinnuksille. Pyyhin surun piiloon, kannan sisÀlle puun ja sytytÀn siihen valon.
Ja tekee sen vielÀ joka ikinen pÀivÀ.
Trolli.