Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (5510)
Ois voinu ehkÀ pukea ensin, kaikkeen sitÀ joutuukin..
Et sil viissiin. Et sellasta.
Surut on sisÀlle sidottu, kudottu kudelmaksi, joka sydÀmen ympÀröi. Suru ei ole vaiti vaan se tipahtelee paidan rinnuksille. Pyyhin surun piiloon, kannan sisÀlle puun ja sytytÀn siihen valon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku luettelee pÀivÀohjelmansa kaipausketjuun?
Pari hÀirikköÀ pÀivittÀin aamusta iltaan tahallisesti sotkee ketjua, mielisairaita.
Paska yllĂ€pito ei mahda mitÀÀn hĂ€iriköilleđ
Olettakaa vaan, ettÀ kaikki yhdeltÀ-kahdelta samalta.
Haluut etÀisyyttÀ = saat sitÀ. TÀmÀ oli tÀssÀ.
Vierailija kirjoitti:
SinÀ et tiedÀ, mitÀ minÀ haluan etkÀ vÀlitÀ, vaikka tietÀisit.
Vierailija kirjoitti:
En halua etÀisyyttÀ, haluan eroon tÀstÀ sivustosta, oon vÀsyny tÀhÀn. Sut haluan lÀhelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari hÀirikköÀ pÀivittÀin aamusta iltaan tahallisesti sotkee ketjua, mielisairaita.
Paska yllÀpito ei mahda sullekaan mitÀÀn. Samaa ohispaskaa suollat mistÀ valitat. JokapÀivÀ. Oletko sokea. YhtÀÀn kertaa et ole otsikon mukaan kirjoittanut. Tuota samaa paskaa tuuttaat, ettÀ muut on hÀriköitÀ. Itse olet.
Vierailija kirjoitti:
Ens vuosi ei kyl voi mennÀ tÀllÀ tavalla palstaillen, ei tÀssÀ ole jÀrkeÀ ja sitten taas joulukuussa miettiÀ et siinÀhÀn se vuosi taas meni..
ElÀmÀ menee sitÀpaitsi tosi nopeaa, ei ole periaatteessa aikaa hukattavaksi. Just Àsken oli 2020, ja nyt siirrytÀÀn jo yli puolivÀlin 2020-lukua. Pian on 2030.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paska yllÀpito ei mahda sullekaan mitÀÀn. Samaa ohispaskaa suollat mistÀ valitat. JokapÀivÀ. Oletko sokea. YhtÀÀn kertaa et ole otsikon mukaan kirjoittanut. Tuota samaa paskaa tuuttaat, ettÀ muut on hÀriköitÀ. Itse olet.
Olet tÀysin vÀÀrÀssÀ. MistÀ edes tiedÀt kuka olen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ElÀmÀ muistuttaa ajoittain shakkia. Askeleen edempÀnÀ tÀytyisi aina olla.
Sen sinÀ osaat. Viekkaus on kohtalokas hyvÀuskoiselle.
Virhe voi tulla kalliiksi.Ei elÀmÀssÀ ole virheitÀ. On valintoja.
HerÀsin kÀymÀÀn miestenhuoneessa. Unohdin kai aiemmin postittaa terveiseni?
HerÀsin eilen jo klo 21 aikoihin ja ajattelin meitÀ. Kirjastossa olisi tÀnÀÀn kiva kÀydÀ, mutta katsotaan nyt. Menee aina liian aikaisin kiinni. Rustailin myös 3 työhakemusta, mutta tuskinpa tÀrppÀÀ. Ei ole tÀrpÀnnyt kolmeen vuoteen ja kuukauteen. Kohta laitan nukkumaan. Iltapalaksi kaakao ja vehnÀsÀmpylÀ, jonka vÀlissÀ ketsuppia, rusinoita ja kuivattuja taateleita. Jukurtti on edelleen loppu, vaikka lÀhikauppa olisi toki auki. Kevein kulkusin on hyvÀ mennÀ maaten.
Yö meni pelaillessa mobiilipelejÀ. LisÀksi katselin lonkeroanimaatioita intrnetistÀ. Sen jÀlkeen katselin jÀlleen palstalla ylistetyn Giorgia Melonin kuvia. TÀssÀ yhteydessÀ siis kulkuset kilisi. Kaunis nainen, kuten sinÀkin. Radiotakin kuuntelin. Erityisen mukava kuulla 60-luvun sÀveliÀ: Paul Anka, Danny, Rat Pack. Olisitpa tÀssÀ niin keittÀisin sinulle kaakaot ja tarjoaisin vehnÀsÀmpylÀn rusinoilla, ketsupilla ja taateleilla. Vai haluatkohan mieluummin sinappia?
Olet kai taaskin töissÀ klo 8-16. HyvinhÀn meillÀ kuitenkin olisi yhteistÀ aikaa. Voisin muuttaa tapojani niin ettÀ kÀyn nukkumaan jo klo 8 tai 9, kun olet lÀhtenyt töihin, ja jaloilleni jo kello 18, kun olet tullut töistÀ ja tehnyt hieman einestÀ meille. Olen siinÀ kÀsityksessÀ, ettÀ tykkÀÀt kÀydÀ kaupassa ja kokkailla. ItsellÀni on vain mikro, joka kuitenkin on oikein hyvÀ sÀmpylÀn ja kaakaon lÀmmittÀmiseen.
Jos sattumoisin jÀisit työttömÀksi, meillÀ olisi paljon yhteistÀ aikaa. Voisimme vaikka pelailla öisin yhdessÀ mobiilipelejÀ. Tai jos sinÀ lueskelet HesseÀ, niin minÀ luen samaan aikaan Veikko Ennalan novelleja tai katselen kuvia Lektyr-aikakauslehdestÀ - yhteisen peiton alla. EhkÀ voisimme perÀti yhtyÀ. Oi, olisitpa jo huomenaamulla keittiössÀni keittÀmÀssÀ puolukkasoppaa ja nokkosmehua, ja hyrÀilemÀssÀ jotain joulusÀvelmÀÀ samalla kun tiskailet. Tiskikonettahan minulla ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulle ongelma ettÀ olen menevÀ? Mut on luotu liikkumaan, ei jÀÀmÀÀn paikoilleni.
Riippuu siitÀ, ettÀ kuinka menevÀ? KyllÀ mulle on OK, jos on paljon menoa ja usein voin lÀhteÀ mukaankin. Mutta jos ikinÀ ei voida vaan olla ja tapaamisia varten pitÀÀ joka kerta selata kalenteria, niin ei kiitos. Kerran tapailin yhtÀ ihmistÀ, jolla oli kaksi työpaikkaa, yksi opiskelupaikka ja niiden lisÀksi harrasti tanssia, kuntosalia, nyrkkeilyÀ ja matkustelua. Ja tietysti menevÀnÀ ihmisenÀ hÀnellÀ oli paljon kavereita, joita piti tavata. Ei siinÀ mitÀÀn parisuhdetta voinut syntyÀ kun tapaamisten vÀlissÀ oli heti alkuvaiheessa pari viikkoa.
En nÀhnyt sua kunnolla tÀnÀÀn. Harmi. Tulisit juttelemaan huomenna.
Handulle kommentoineet
tuumailivat:
'Olettakaa vaan, ettÀ kaikki yhdeltÀ-kahdelta samalta.
Paska yllÀpito ei mahda sullekaan mitÀÀn. Samaa ohispaskaa suollat mistÀ valitat. JokapÀivÀ. Oletko sokea. YhtÀÀn kertaa et ole otsikon mukaan kirjoittanut. Tuota samaa paskaa tuuttaat, ettÀ muut on hÀriköitÀ. Itse olet.'
'Olet tÀysin vÀÀrÀssÀ. MistÀ edes tiedÀt kuka olen?'
===
Handuđ siellĂ€ nĂ€köjÀÀn
jossain vilahti.. đ§
Se plus nÀmÀ ei minulta.
[Ohittakaa, liputan tÀmÀn].
HyvÀÀ pe_iltapÀivÀÀ
toivotan myös. đ
OgE
===
Mietin myös sellasta, ettÀ JOS on ihminen kenellÀ on ns. elÀmÀ, niin onko tÀmÀ ketju/palsta sellaisen paikka.
Ei ehkÀ.
Vierailija kirjoitti:
HerÀsin kÀymÀÀn miestenhuoneessa. Unohdin kai aiemmin postittaa terveiseni?
HerÀsin eilen jo klo 21 aikoihin ja ajattelin meitÀ. Kirjastossa olisi tÀnÀÀn kiva kÀydÀ, mutta katsotaan nyt. Menee aina liian aikaisin kiinni. Rustailin myös 3 työhakemusta, mutta tuskinpa tÀrppÀÀ. Ei ole tÀrpÀnnyt kolmeen vuoteen ja kuukauteen. Kohta laitan nukkumaan. Iltapalaksi kaakao ja vehnÀsÀmpylÀ, jonka vÀlissÀ ketsuppia, rusinoita ja kuivattuja taateleita. Jukurtti on edelleen loppu, vaikka lÀhikauppa olisi toki auki. Kevein kulkusin on hyvÀ mennÀ maaten.
Yö meni pelaillessa mobiilipelejÀ. LisÀksi katselin lonkeroanimaatioita intrnetistÀ. Sen jÀlkeen katselin jÀlleen palstalla ylistetyn Giorgia Melonin kuvia. TÀssÀ yhteydessÀ siis kulkuset kilisi. Kaunis nainen, kuten sinÀkin. Radiotakin kuuntelin. Erityisen mukava kuulla 60-luvun sÀveliÀ: Paul Anka, Danny, Rat Pack. Olisitpa tÀssÀ niin keittÀisin sinulle kaak
Suloinen. đ„°
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ on outo ketju. Yksi vihamielinen ihminen haukkuu kaikkien viestit ja poistattaa ne. Lue jotain muuta ketjua tai perÀti eri palstaa.
Joka toinen viesti on lÀssytystÀ ketjun otsikon vastaisesti? Onko ymmÀrryksessÀsi jotain vikaa? Huomiota pakko saada hinnalla millÀ hyvÀnsÀ omille lÀssytyksille. Terapeutit on sitÀ varten? Ei nettipalsta?
Ensi viikolla